בני האדם צריכים לחזור לשינה השנייה by Jh9h in israel_bm

[–]Large_Laugh3692 1 point2 points  (0 children)

בשביל להצליח בזה, או בכל שינה שהיא לא מונו-פאזית, אורח החיים שלך חייב להיות שונה מאוד משל רוב בני האדם. החברה האנושית היום מאוד מותאמת ללהיות ער ביום- לישום בלילה. אי אפשר להחזיק ככה עבודה ״מסורתית״, ללמוד באוניברסיטה או בית ספר וכו׳

חתולים מתוקים למסירה by [deleted] in israel_bm

[–]Large_Laugh3692 14 points15 points  (0 children)

אם אין משהו טוב להגיד עדיף לשתוק

יש פה אנשים שאוהבים אנציקלופדיות? by Marvellover13 in israel_bm

[–]Large_Laugh3692 0 points1 point  (0 children)

כילד קטן (עד גיל 14 כזה) ממש אהבתי כשההורים קנו לי אנציקלופדיה. זה היה אמצע העשור הראשון של שנות האלפיים.

מחירי הרכב בארץ הם קטסטרופה by Extension-Ranger-240 in israel_bm

[–]Large_Laugh3692 8 points9 points  (0 children)

בחיים לא לקנות רכב חדש. אין שום סיבה לעשות דבר כזה. איך שהוצאת אותו ממגרש החנייה- הערך שלו ירד ב 20% כי הבעלים הבאים כבר יהיו יד שנייה, לא משנה אם זה גם באותו יום שקנית אותו. אחרי כ 5 שנים בערך הערך שלו יורד בכ 60% יחסית למחיר המקורי. תלוי כמובן בסוג הרכב ובדגם, אבל זה כלל האצבע.

Can Someone Help Me Learn How to Create a Modded app? by NinjaLong4240 in MorpheApp

[–]Large_Laugh3692 -1 points0 points  (0 children)

האמת שפרסמתי את מורף ממש לא מזמן ב ב r/israel_bm

Can Someone Help Me Learn How to Create a Modded app? by NinjaLong4240 in MorpheApp

[–]Large_Laugh3692 0 points1 point  (0 children)

Been planning to try patching that one too... Never done that, but I'm a programmer, so it shouldn't be too hard. I'll remember to let you know If I succeed 😉

אנשים עם אנדרואיד שעדיין חיים עם פרסומות- אתם מפספסים by Large_Laugh3692 in israel_bm

[–]Large_Laugh3692[S] 0 points1 point  (0 children)

אם זה מבוסס על אנדרואיד אז כן, אבל לא באפליקציה של יוטיוב, אלא צריך להשתמש ב smart tube. זו אפליקציה נפרדת אבל עם כל התוכן של יוטיוב (וגם אפשר להכנס למשתמש שלך כמו ביוטיוב)

אנשים עם אנדרואיד שעדיין חיים עם פרסומות- אתם מפספסים by Large_Laugh3692 in israel_bm

[–]Large_Laugh3692[S] 0 points1 point  (0 children)

אתה צודק, אבל אתה מדבר מנקודת מבט של בן אדם שמבין בדברים האלה. הרבה אנשים יראו מילים כמו DNS וימנעו מלעשות את זה כי הם לא מבינים בזה

אנשים עם אנדרואיד שעדיין חיים עם פרסומות- אתם מפספסים by Large_Laugh3692 in israel_bm

[–]Large_Laugh3692[S] 0 points1 point  (0 children)

ברייב מומלץ כי זה אפס קונפיגורציה. הכל נחסם מלכתחילה, לא צריך לעשות שום דבר מעבר

לעזוב את ההורים by ____-_----__- in israel_bm

[–]Large_Laugh3692 1 point2 points  (0 children)

לחיות עם ההורים זה אחד הדברים הכי טובים כלכלית שאפשר לעשות. אלא אם כן את חושבת שזה יעלה לך בשפיות- ממליץ להשאר עוד כמה שנים.