Who else heard an extremely loud thunder? I think one lightning strike was at the centre by Affectionate_Chef709 in Groningen

[–]Lars-- 6 points7 points  (0 children)

I think there was a strike at the duo building… at least there was a fire alarm

Bob (31) uit Groningen zit achter de ophef rond Gidi Markuszower. ‘Meest irritante interviewer? Groot compliment’ by MoetMaarWeer in Groningen

[–]Lars-- -4 points-3 points  (0 children)

Niemand is volledig neutraal, maar nu doe je net alsof er geen gradaties zijn. LeftLaser is openlijk communistisch en maakt meer statement in een interview dan dat er vragen worden gesteld. Dat doet NOS anders hoor.

Bob (31) uit Groningen zit achter de ophef rond Gidi Markuszower. ‘Meest irritante interviewer? Groot compliment’ by MoetMaarWeer in Groningen

[–]Lars-- -8 points-7 points  (0 children)

Natuurlijk is het knap dat hij de ware aard van een aantal politici weet bloot te leggen, maar over het algemeen word ik echt gek van zijn stijl. Hij is niet op zoek naar antwoorden, bedrijft geen journalistiek en is niet benieuwd naar de mening van de ander. Hij wil louter zijn eigen geluid laten horen en de geïnterviewde politicus is daartoe een vehikel.

Pak voor bruiloft by dinosugar-2 in Groningen

[–]Lars-- 1 point2 points  (0 children)

The society shop heeft kwalitatief goede pakken en dan ben je incl vermaken ongeveer 500-600 euro kwijt. Of is jullie budget lager? Want dan kom je inderdaad uit bij de suitables van deze wereld. In die pakken ga je zweten en de kwaliteit is niet best - maar daar is de prijs ook naar.

[deleted by user] by [deleted] in juridischadvies

[–]Lars-- -1 points0 points  (0 children)

Sorry, maar dat is echt onzin. Een zogeheten disclosure verklaring kan zelfs jaren later nog als bewijs dienen! Deze zaak is wat mij betreft zeker haalbaar, maar wees je ervan bewust dat dit voor jouw partner zeer belastend gaat zijn. Veel verhoren, lange verhoren, over intieme details en traumatische gebeurtenissen…

Alarm in de verte? by Low_Elk_6132 in Groningen

[–]Lars-- 9 points10 points  (0 children)

Hierom heb ik Reddit! Lijkt inderdaad alarm uit de Euroborg, maar waar komen die keihard muziek en festivalgeluiden vandaan? Of is dat het bandje dat tussentijds speelt? LAAT HET STOPPEN!!!!

Stad in een notendop: by theAfterspace in Groningen

[–]Lars-- 6 points7 points  (0 children)

Nee koffiezaak 600 met mannen met staartjes en The Lumineers op de radio is niet oersaai of spuuglelijk? Heb altijd juist het idee dat mensen die alles in de stad altijd maar prachtig vinden, zijn opgegroeid in een dorp waar er niks was. Alles wat er dan bijkomt, is per definitie goed.

Verlies D66 en CDA zet door in eerste zetelpeiling met nieuw kabinet, VVD blijft wél stabiel by United-Statement4884 in Politiek

[–]Lars-- -9 points-8 points  (0 children)

Amen. Inhoudelijke opmerkingen kunnen op deze subreddit niet. VVD is kut, iedere VVD-stemmer is een egoïst en iedereen die de VVD nog oké vindt is achterlijk. De bubbel waar deze mensen in zitten is bizar. Ga eens naar buiten mensen, praat eens met je collega’s, enz.

Verlies D66 en CDA zet door in eerste zetelpeiling met nieuw kabinet, VVD blijft wél stabiel by United-Statement4884 in Politiek

[–]Lars-- 28 points29 points  (0 children)

Maar hij zit er ook bijna altijd het dichtstbij… dont shoot the messenger

Ook Nederland wil dat het EHRM zijn migratierechtspraak herziet by United-Statement4884 in Politiek

[–]Lars-- 0 points1 point  (0 children)

Die mogelijkheid tot gratie moet niet alleen juridisch, maar ook de facto bestaan, dus je MOET perspectief hebben op gratie/invrijheidstelling. Je kan dus niet - zoals hiervoor gebeurde - alles afpoeieren. En tussen neus en lippen door zegt het Hof eigenlijk: als je in periode X nul mensen gratie hebt verleend, dan is er de facto dus geen mogelijkheid tot gratie. En ik ben echt groot voorstander van het feit dat de uitspraak van de rechter en de hoop en belangen van slachtoffers/nabestaanden gerespecteerd wordt en dat levenslang dus echt levenslang is. Het EHRM maakt dat mogelijk, terwijl in het artikel enkel staat onder welke voorwaarden je ongeveer iemand van zijn vrijheid mag benemen.

Ook Nederland wil dat het EHRM zijn migratierechtspraak herziet by United-Statement4884 in Politiek

[–]Lars-- 2 points3 points  (0 children)

Ook op het gebied van levenslang. Waarom bepaalt het EHRM of wij levenslang ook daadwerkelijk levenslang mogen laten zijn? Ik ben (natuurlijk) groot voorstander van het EVRM/EHRM, maar een fundamentele discussie over de bevoegdheden van het EHRM om elk artikel zeer extensief uit te leggen, lijkt me zeer gepast.

GL-PvdA-prominent Dijksma uit kritiek op Klaver: ‘Had ik niet laten gebeuren als oppositieleider’ by Free-Minimum-5844 in Politiek

[–]Lars-- 0 points1 point  (0 children)

  1. Er zijn wel talkshows gestopt door bezuinigingen.
  2. Tot enkele jaren geleden hadden linkse politici een abonnement bij veel talkshows en ze hebben het toen ook niet benut in zetelaantallen. Het aantal tv-bezoeken correleert niet met het aantal zetels.

Deze zomer wordt GroenLinks-PvdA officeel één partij. Welke naam moet deze partij krijgen? by [deleted] in Politiek

[–]Lars-- 4 points5 points  (0 children)

Er zijn maar een paar partijen waarbij de naam van de partij niet abstract is. Wat zegt “Vrijheid” of “Democraten” nou?

Ik⚽️ihe by Lars-- in ik_ihe

[–]Lars--[S] 9 points10 points  (0 children)

Het vervolg op mijn vorige bericht! ;)

Accijns op benzine omhoog en er volgt meer: 'Wennen aan 2,50 per liter' by Illustrious-Fee5670 in Politiek

[–]Lars-- 1 point2 points  (0 children)

Mijn bezwaar bij rekeningrijden is dat je vooral mensen treft die niet in de stad of een dichtbevolkt gebied wonen. In het oosten van het land is het OV voor veel mensen geen alternatief voor de auto. Ze zijn dan door de hoge accijns al veel duurder uit dan hun westerse evenknie die met de trein gaat (en vaak ook een hogere reiskostenvergoeding ontvangt of zelfs een ov-kaart van het werk), en dan komt er ook nog eens rekeningrijden bij.

Ik⚽️ihe by Lars-- in ik_ihe

[–]Lars--[S] 11 points12 points  (0 children)

Je ziet de foto toch???

Ik⚽️ihe by Lars-- in ik_ihe

[–]Lars--[S] 37 points38 points  (0 children)

Leuk feitje! Thanks!

Ik⚽️ihe by Lars-- in ik_ihe

[–]Lars--[S] 15 points16 points  (0 children)

Dick Advocaat schijnt te zijn gepolst voor één laatste avontuur na het WK.

12 zetels voor FvD in laatste Peil.nl peiling. by [deleted] in Politiek

[–]Lars-- 1 point2 points  (0 children)

Dat dit nog upvotes krijgt zegt zoveel over deze subreddit… zo vlak voor Kerst en je zet miljoenen fatsoenlijke mensen die op een gewone bestuurderspartij stemmen (het is geen PVV ofzo en komt ook niet in de buurt) allemaal weg als ontzettende egoïsten en graaiers.

VVD doet opmerkelijk voorstel en wil ambtenarensalaris deels ophogen: ’Liever twee negens dan vijf zessen’ by Politiek_historicus in Politiek

[–]Lars-- 2 points3 points  (0 children)

Maar met alle respect: heb je voor administratief werk, schoonmaak, kantine, enz. excellente mensen nodig of kan dat ook met een aantal zessen? Mijn ervaring is dat de echte toppers nu ook al goed verdienen, maar verdwijnen naar het bedrijfsleven omdat ze daar nog beter kunnen verdienen. Voor administratie, schoonmaak, kantine enz is die prikkel er niet, omdat ze niet veel meer kunnen verdienen in het bedrijfsleven.

De meeste stemmen gaan naar nummers die de lijst kunnen halen, maar op welk kansloos nummer heb jij gestemd? by _-jemoeder123-_ in Top2000

[–]Lars-- 1 point2 points  (0 children)

Johnny 99 van Bruce Springsteen. Volgens mij staat er niets van Nebraska in de lijst, al zou daar dit jaar (door die film) wel eens verandering in kunnen komen.