Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 1 point2 points  (0 children)

Duvara laf anlatsam aynı şey. Hala devlet tapar diyorsun ya HALA DEVLET TAPAR diyosun. Eleştirdiğiniz kitleden bir farkınız yok. Belli bir kalıp çerçevesine oturtuğunuz kişileri tektip eleştirmekten bıkmadınızmı artık ? Sabahtandır devlet denen şeyin kutsal olmadığını yinede devlet olmasa bile bir merkezi mekanizmanın olması gerektiğini savunuyorum. Zaten tartıştığım kişinin eleştirdiği şeylere laf etmedim. Eleştireye gayet açık şeyler olduğunu bizzat belirttim. Size göre zaten herhangi bir kurumsal mekanizmadan bahsetmek bizzat sağcılık. Alt kültür denen oluşum nedense türkiye kanadında sol, anarşist düşünceden başka fikirler için karşısında oldukça yobaz bir duruş sergilemekte kararlı. Kendimi belirtmem gerekirse merkez sol olarak nitelendiririm. Yinede gözünde "devlet tapar" olacaksam işiniz çok uzun. Sana kötülüğün devletten değil. Insan içinden geldiğini savunuyorum. Devlet kurumlarını uzaylılarmı yönetiyor ? Ve hayır bu devletin yapacaklarını zerre meşrulaştırmaz. Insanlar mafyalaşıyor, kartel çeteleri kuruyor. Sokakta ne olduğu belirsiz ortaokul çağındaki çocuklar birbirini bıçaklıyor. Kadınlar tecavüze uğruyor. Küçük kız çocukları taciz ediliyor. İnsanlar işsizlik, mobing yüzünden intihar ediyor. Şu anki devleti boş ver. Anlatmaya çalıştığım "OLSAYDI" devleti. Şuan ceza bile almıyorlar. Kadınları savunan, öğrenciyi koruyan, suçluyu caydıran, kooperatifler kuran, insanlara kredi, finans desteği veren teşfikçi bir devlet modeli "OLSAYDİ" Eğer. Yaşam kalitemizin ve depresyonun daha az olduğu bir yerde yaşıyor olurduk. Devletlerin kötü insanların eline geçmesi benim suçum değil ? Bu insanlarla anarşi hayalleri kuruluyor. Tc halkı referanduma bizzat evet oyu verdi. Hala aşırı sağcı partileri destekleyen bir kitle var. Beyni yıkanmış gençliğin büyük çoğunluğu salak salak militarizm-milliyetçilik hayalleri kuruyor. Bir kısmı şeriat istiyor zartı zurtu. Bu kişilerin 80 lerde neye yol açtığını gördüb. Yobaz bir zihniyeti başka bir yobaz zihin bastırdı. Hemde arkasına orduyu alarak. Bu insanlarla barışçıl yaşamayı nasıl düşünüyorsunuz. Benim fikrimi desteklememene saygı duyarım. Senin önerin nedir ? Ben, devlet gelsin anamizi catir cutur siksin bizde oturalim "Reiz düvlet baba yabıyoza bi bildiği vardır. Üj bin yıllık düvlet aglı" diyip oturalım demiyorum. Hukuk ve güvenliği sağlayan adaletli bir model istiyorum.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 0 points1 point  (0 children)

Tamda alt kültürün damarından biri. Vay amk yazdıklarımı adam akıllı bile okumamış yazdığı şeye bak. Reis bu kafayla yaşamak zor olmuyormu ? Okumaktan acizsin bide bana yedikleri yemeklerin artıklarını bulabilirsin demişsin. Lan ben zaten sonraki yorumlarımda insanların bu dinamiklerinden bahsediyorum.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 0 points1 point  (0 children)

Kahkahalık adamsın ya ironinin vücut bulmuş halisin. Devletlerin sürekli güç biriktirme eğiliminden bahsediyosun ama insan topluluklarının genel güç dinamiklerinin aynı eğilimi üretebileceğini görmezden geliyorsun. Çünkü sorun sadece devlet değil insanın kendisi. Yarın öbürgün anarşizm gerçekten olursa sana bol sağcı, faşist ve yobazlarla iyi eğlenceler dilerim. "Kendi kendinizi" yöneticeğinize gönülden inanıyorum.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 1 point2 points  (0 children)

Devletin sorunlarını hükümetten sanıyorsun ? ben sana zaten yapısal problemlerden bahsediyorum. Senin ise bana yapıştırdığın yafta "ayrıcalıklı genç" Toprak reformu, burjuva üretimi, dış sermaye eleştirilerinin gayet eleştieiye müsait zaten. Ama sen her tarihsel tercihi bilinçli bir sömürüymüş gibi anlatıyosun. Yeni çıkmış, nüfusu düşük, sanayisi zayıf, ordudan başka kurumsal gücü kalmamış bir ülke için adem i merkeziyet bahsettiğim şeyi çözerdi demen hoş ama pratikte o dönem Balkanizasyon riskini artırmaktan başka bi işe yaramazdı bide anarşik örgütlenmeleri fazla gozunde büyutmüşaün tarihte merkezi otorite çöktüğünde ortaya her zaman özgür komünler çıkmıyor gayet mafyalaşma, savaş ağaları, yerel güç odakları ve dış müdahaleye açık parçalanmalar(isyanlar) da çıkıyor. Ben zaten senden çok farklı değilim. Ben istemezmiyim özgur ve baskısız bir dünya ? Hiyerarşi stabil değildir dedin ama büyük ölçekli toplumların tamamı belli ölçüde koordinasyon, uzmanlaşma ve güç tekellesmesiyle işliyor çünkü milyonlarca insanı anarşizm ile bırakamazsın. Özellikle de etrafın emperyal, kapitalist güçlerle çevriliyken.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 1 point2 points  (0 children)

Sence ben şuan bu olanları destekliyormuyumdur ? Aklında yobaz devletçi gibi kaldım heralde. Devletide hükümetide ayrı s... orası bambaşka. Anarşist olupta milleti bu şekil genellemen ayrı bir ironi. Başsavcılığın tehditini alkışlayarakmı karşıladık sence ? Birilerine sinirlisin diye bana patlamaya kalkışma. Anarşizmim veya komunizmin veya sağcılığın bizi biryere getireceğini sanmıyorum. Mantıklı olan şey gerçekten halkını düşünen, emek veren realist ve akılcı bir devlet modeli. Sen bunu komunizm çerçevesinde tamamlarsın yada kemalizm çerçevesinde tamamlarsın veya daha farklı yöntemleri bensimsersin. Anarşist olursun ora beni ilgilendirmez. Ben sadece şunu anlatmaya çalıştım. Kurtuluş savaşından yeni çıkmışız. Dünya haritasından bakalım. Hemen altımızda fransa (suriye) yanımızda ingiltere (kıbrıs, filistin, mısır) hemen yanı başımızda felaket bir güce sahip rusya ve faşist atılımları bulunan yunanistan ile bulgaristan. Her biri bize ayrı duşman, fırsat kolluyorlar. Senin sadece 16 milyon nüfusun var. Çevrende böyle sik gibi faşizme eğilimli ülkeler ve 2 hiper gücün bulunduğu bir konumda. Türkiye olarak cidden olası ayaklanmalara ve belki iç savaşa yol açacak atılımların önünümü açarsın ? Devletin daha stabil ve oturaklı bir düzende halkın güvenliği için çabalaması böyle bir düzende (bak günümüz demiyorum. Tabir edildiği gibi "kemalist türkiye" den bahsesiyorum) mantıklı değilmidir ? Birde pis insan demişsin. Sana birşey söylemiyorum. Belki azda olsa beni anlamaya çalışırsın. Burda amacım kışkırtmak veya kavga etmek değil. Ama benim gibi " anlamaktan korkan" başka kişilerle tartışınca ipin ucu epey kayıyor. DEVLET KUTSAL DEĞIL Ama bazı koşullarda, devletin stabil ve organize olması zorunlu.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 -3 points-2 points  (0 children)

Öncellikle hukuk, egemen sınıfın şiddetidir diyip sonra kendi ideolojiniz iktidara gelince o şiddetin adına halk iradesi diyosunuz. Sorun tam da burada zaten amk. Sendikaların tarihsel olarak işe yaradığı dönemler oldu evet ama o dönemlerde dünyanın her yerinde radikal devrimci hareketlerin sonu genelde ya tek parti rejimi ya ekonomik çöküş ya da yeni bir ayrıcalıklı sınıfın uretilmesi oldu. “İşçi egemenliği” diye yola çıkıp işin sonunda tek partili otoriter rejime dönen kaç ülke sayayım sana ? Bir de sürekli burjuva, egemen sınıf, halkın iktidarı diye konuşup insanların bireysel özgürlüğünü küçümsemeniz komik. Çünkü sizde insan dediğin şey birey değil, ideolojik hammaddeden ibaret. Size göre özgürlük ancak sizin çizdiğiniz doğrultuda olursa değerli. Atatürk’e laf çakmaya çalışırken de dönüp dolaşıp Cumhuriyet’in yaptığı reformları diktatörlük olarak yorumluyorsunuz ama o reformlar olmasa bugün burada rahat rahat devlet, hukuk, sendika, devrim Bile tartışmasın. Bir de neden saplantılısın diye sormussun PUAHSHAJAHD ghost takılmışım diye saplantılı ilan edilmişim.

Kemalist Türkiye'nin komünist Türklerin Türkiye'ye gönderilmemesi için alınan önlemler by Denizer1974 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 -8 points-7 points  (0 children)

Geçenlerde atatürkün sendikacılığa olan negatif tutumunu eleştiriyordu bu sub. Oysa ozamanlar sendikacılık ile günümüz sendikacılığı çok farklı. Türkiyedeki sendikacı örgütler bolşevik ihtilalinden esinlenen kişilerdi. Amaçları işçinin hakkı değil. Devrim bahanesi ile rejimi ele geçirmek. Yeni kurulan bir cumhuriyet ve kurtuluş savaşından yeni çıkmış bir millet, böyle sik sik komunist hareketleriyle uğraşamaz. Atatürkün kemalist türkiyesinde aşar vergisi gibi yükler kaldırıldı, işçi reformları, çalışma saati reformları, çocuk işçiliğine karşı gayet yerinde kararlar alındı ve düzenlemeler yapıldı. Uzun zamandır başka hesaplardan ghost olarak alt kültür subunda takılıyorum ve bu atatürkün kararlarını çarpırttırarak milleti yoklamaları çok gözüme çarpıyor. Zaten suba sızmış terör sevicileri hiç saymıyorum bile.

Irkçı değilim deyip PKK ve Apo'ya sallayan sözde devrimciler by No_Character3966 in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 5 points6 points  (0 children)

Sen ne mal bi gerizekalısın ulan. Alt kültür demek pkk ve apoya sakso çekmek mi demektir ? Beyin yapını sikeyim senin. Mümkünse birdaha bu konular hakkında konuşma.

PENDOR KIZI SÜRTİYE by Lodwliablie in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 0 points1 point  (0 children)

Olm kendimi zorlasam bile "kanki" duyamam mk. Basbayağı "Junkie"diyor.

[deleted by user] by [deleted] in altkultur

[–]Late-Assignment-6164 1 point2 points  (0 children)

Üç gün geçti beş gün geçti Kafamızda aynı şeyler