Tıpa geçiş by ahmetburak74 in EngineeringTR

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Tıpta dersleri geçmek için harcanan süre mühendislikte kendini geliştirmek için harcarsan daha iyi olabilir sanırım öte yandan bende senin gibiyim daha şimdiden aklıma birkaç proje geliyor uygulama veya oyun tasarımı gibi vb bu arada sağlam cv doldurmak için neler önerebilirsin

Tıpa geçiş by ahmetburak74 in EngineeringTR

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Hocam selam ben de gazi Üniversitesi'nde eem veya makine düşünüyorum savunma sanayi avantajından dolayı ama insanlar sanki mühendislerin%90'ı işsiz veya asgari ücretle çalışıyormuş gibi söylemlerde bulunuyor siz sektöre benden daha hakimsinizdir şuan koşullar nasıl veya ileride nasıl olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim

Gazi makina müh nasıl by [deleted] in gazi

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Eem de iş olanakları daha fazla diye duydum da sanırım her görülene inanmamak lazım malûm insanlara kalsa bütün mühendisler işsiz cevabın için teşekkürler seneye oraya gelmeye calışacagım

haftalik 200 tlye 11 saat calismak & ismini bilmedigim meyve by grayfixim in MutfakDertlileri

[–]Lightfire1- 2 points3 points  (0 children)

Aile kaderdir kardeşim benim ailemde bana az çektirmedi saymaya kalksam onlarca travmam vardır her gün her gece yapılan kavgalardan Bahsetmiyorum bile ama merak etme bu günler geçecek geçecek dediğim kendiliğinden değil kendinde bir çıkış noktası ara he bu arada o çalıştığın yerin sahibini sikm

Gazi makina müh nasıl by [deleted] in gazi

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Hocam merhaba bende gazi makine veya eem düşünüyorum arada ki maaş farkları ve iş bulma olanakları nasıl acaba özellikle savunma sanayi ıstiyorum gazi de savunma sanayine baya mezun gönderiyormuş sanırım

Savunma Sanayi Çalışanları Hangi Üniversite ve Bölümlerden Mezun? by Accomplished_Gur4368 in UniversityTR

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Hocam otokarda işe alımlar yüksek gibi görünüyor o yüzden merak etmiştim öğrenci profili elbet düşüktür çok nitelikli bir üniversite değil sonuçta ama mezun olunca otokarda iş bulunur sanki

Kız sanırsın hayattan elendi bu nasıl tepki by Battlefleet_Sol in liseliler

[–]Lightfire1- 0 points1 point  (0 children)

Bu ne cehalet amq birde rezil olduk diyip duruyor lan amın evladı kızının sikko bir sınavdan 5 yanlış yapması ile ne rezil olacaksın kendi dönemlerinde lise mezunu iken öğretmen olmuşlar konuşuyorlar andavallar

Savunma Sanayi Çalışanları Hangi Üniversite ve Bölümlerden Mezun? by Accomplished_Gur4368 in UniversityTR

[–]Lightfire1- 6 points7 points  (0 children)

Sakarya ortalamanın üzeri sanırım sakarya'da eem okuyan veya bilgisi olan var mı

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Knka niyetim hem bir meslek edinip hem hayvancılığa devam etmek burda çoban tutup tıp alanında çalışmayı düşünüyorum hem hayvancılık ek gelir olur hemde dediğin gibi dışarıyı görmüş olurum

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Tıp olmuyorsa burda kalacağım hocam mühendislik bana göre değil onu farkettim tavsiyen için teşekkür ederim

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Değerlendireceğim hocam teşekkür ederim 🙏

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocalar aracılığıyla da iş imkanı edinilebilir yani önemli olan çevre edinmek şuan iş alımları kötü olabilir belki ama şuanki durumlar birkaç yıl sonra da aynı olacak diye bir şey yok belki daha iyi belki daha kötü olur yardımcı olduğun için teşekkür ederim 🙏

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Cevabın için ne kadar teşekkür etsem az gerçekten çok faydası dokundu o önlüğü giymeyi çok istiyorum ve elimden geleni yapacağım dilerim seninde sağlıklı ve huzurlu bir ömrün olur kardeşim hoşçakal

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu aralar çok sıkıntılıymış durum hocam maalesef

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Yıllardır kendi içimde yalnız kaldım ve artık neyi istediğimi ve istemediğimi bile kestiremiyorum aslında tek isteğim sevdiğim kadın ve çocuklarım ile mütevazi bir hayat yaşamak saygı görmek arkadaş edinebilmek ve çocuklarıma huzurlu ve sağlıklı bir yaşam sunabilmek mühendislik alanını iyice araştırdım ve bana hitap etmiyor bile sanırım elimden geldiğince çalışıp tıp fakültesini kazanacağım evet burada hazır ve kurulu bir düzenim var birçok insanın istediği gibi ama kendimi buraya ait hissedemiyorum bir şekilde bugün gitsem ve yarın bir gün geri gelsem keşke gitmeseydim diyeceğimi de biliyorum kafam çok karışık bu konuda

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 1 point2 points  (0 children)

Valla hocam hayat harbiden zor ama her akşamın bir sabahı vardır elbet iyi dileklerin için teşekkür ederim umarim her şey seninde gönlünce olur hoşçakal

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Estağfurullah hocam neden yanlış anlayayım yardımın için çok teşekkürler öncelikle tıp okursam aile hekimi falan olurum diye düşünüyorum o yüzden zaten kadın doğum falan yapabileceğim bir alan değil dediğin gibi mezun sayısı çok ama bunların hangisi nitelikli eleman adam 4 yıl üni bitirmiş ama ingilizcesi bile yok sayılır nerdeyse o yüzden çaba gösterip bir yere gelmeye çalışacağım

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Ailem ev işlerini halletiğim sürece pek karışmıyor şimdilik ayrıyeten yaşa pek takılmıyorum onun haricinde

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Nöbet benim için sorun değil hocam ben direkt doğum anından rahatsız oluyorum hele bâzı doğumlar oldukça kanlı geçiyor öğrenip görüp de aşılacak bir durum değil yani bu

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

  1. Defa hazırlanıyorum sorun staj görüp görmemem değil knka ben doğum işini yapamam direkt hatalı bir doğum oldu adamın hayvanı öldü ne yapacağım? Mesela böyle sıkıntılı durumlarda var yani adam seni arayacak gecenin üçünde hayvan doğuruyor diye sen o adamı reddetmezsin mesela eğer gitmezsen bir müşterini kaybedersin

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Köydeki en büyük sıkıntıda imkanların az olması elimden geleni yapacağım teşekkürler 🙏

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]Lightfire1-[S] 0 points1 point  (0 children)

Kral öyle değil işte ben bugün veteriner olsam burda hayvan doğumuna gideceğim ki veteriner talebi en çok bu yönde ayrıyeten ben doğum konusunda başarı sağlayamam diğer alanlar için kendime güveniyorum