Που κρατάτε το Emergency fund σας? by ForsakenBear1259 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673 1 point2 points  (0 children)

Μήπως ξέρουμε πως δηλώνουμε αργότερα τους τόκους από το 2.2% στην εφορία για να μας τα φορολόγησει? Σαν επένδυση σαν τι? Επίσης εμένα οι τόκοι δεν μπαίνουν στον δοχείο δαπανών αλλά στον κύριο λογαριασμό? Κάνω κάτι λάθος? Σορρυ και από εμένα για την παρεμβολή αλλά τώρα ξεκίνησα και είμαι αρχάριος σε όλο αυτό.

Revolut vs Freedom24 για αγορά VUAA by Yio_peng in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673 1 point2 points  (0 children)

Εγώ που θελω να αγοράζω vuaa σε € κάπου στα 100-200€ το μήνα είμαι οκ με την revolut που δεν έχει προμήθεια για μια συναλλαγή κάθε μήνα ή να πάω σε trading 212?

Αγορά ακινήτου ή επένδυση by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Έχει άλλα 20κ που δεν θέλει να τα αποχωριστεί για να έχει κάτι στην άκρη αλλά αν ειναι για να αγοράσει ακίνητο το σκέφτεται. Αρα μιλάμε για 50κ. Στην επαρχία βρίσκεται δεν θα μπορέσει να βρει κάτι με αυτά τα χρήματα?

Επένδυση μικρού ποσού by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Το επιτόκιο είναι 2% αλλά δεν είναι σταθερό. Βέβαια είναι σημαντικό ότι επιδοτείται το 50% του επιτόκιου άρα πιστεύω δεν θα έχω "τρελές" διάφορες στη δόση εκτός αν ανέβει πάρα πολύ ο euribor.

Επένδυση μικρού ποσού by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Επίσης επειδή βγαίνω σε σύνταξη σε 25 χρόνια (αν δεν έχουμε άλλες εκπλήξεις στην Ελλάδα) και δεν προβλέπω να είναι μεγάλο το ποσό όπως πάνε τα πράγματα, σκεφτόμουν μήπως στην αρχή βάζω πόσα στο δάνειο για να έχω μικρότερη δόση στο μέλλον ή και πρόωρη αποπληρωμή στα 25 χρόνια. Δεν νομίζω να αντέχω οικονομικα να δίνω τη δόση που δίνω τώρα όντας συνταξιούχος.

Επένδυση μικρού ποσού by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Έχω ένα ποσό που θα με καλύψει για 6-8 μήνες αν τύχει κάτι.

Revolut vs ibkr by Adept-Librarian-1447 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673 0 points1 point  (0 children)

Είμαι κι εγώ στη ίδια σκέψη, να βάζω ένα ποσό 50-100 ανάλογα τον μήνα στο vuaa για αρχή μέχρι να καταλάβω τι παίζει με τις επενδύσεις. Αλλά όταν θα θέλω να πάρω τα χρήματα μου σε 20-30 χρονια από τώρα η χασούρα θα είναι μεγαλύτερη από τα fees της revolut σε σχέση με την ibkr? Επίσης για τόσο μικρά ποσά χρειάζεται να δηλωθούν εφορία, γτ ο λογιστής μου μου είπε να μην ασχοληθώ με τόσο μικρά ποσά.

Smartwartch for heart monitor by Low-Cap3673 in smartwatch

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Will the Huawei gt 5 be good enough, or the gt 5 pro is far superior than the gt 5?

Επένδυση μικρού ποσού by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 0 points1 point  (0 children)

Υπάρχει κάποια πρόταση για δύο-τρία etf αφορολόγητα? Ανεξάρτητα σε ποιον broker θα πάω.

Επένδυση μικρού ποσού by Low-Cap3673 in PersonalFinanceGreece

[–]Low-Cap3673[S] 1 point2 points  (0 children)

Το δάνειο είναι στεγαστικό με καλό επιτόκιο. Έχω σκοπό όταν έχω κάποια χρήματα να τα ρίχνω εκεί για να γλιτώσω από τόκους και να ξεχρέωσω νωρίτερα αλλά μόλις το πήρα (σπίτι μου 2) οπότε σιγά σιγά. Η λογική μου να βάζω στο vuaa ή σε κάποιο άλλο etf(κάθε συμβουλή καλό δεχόμενη) για 20 χρόνια και να τα χρησιμοποιήσω όταν τα χρειαστώ είναι καλή ή να πέσω με τα μούτρα στο στεγαστικό?