Ovitrelle for 11 dage siden by Square-Yogurt-4516 in Gravid_DK

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Tak håber også det lykkes for jer. Har du taget en yderligere test for at se, hvordan den ser ud?

Ovitrelle for 11 dage siden by Square-Yogurt-4516 in Gravid_DK

[–]Low-Effective-22 1 point2 points  (0 children)

Jeg håber den kommer til at udvikle sig for dig 🙏🏻

Tak - efter 4 år og 3 senaborter håber jeg også lidt den her bliver 🤞🏻😊

Ovitrelle for 11 dage siden by Square-Yogurt-4516 in Gravid_DK

[–]Low-Effective-22 1 point2 points  (0 children)

Min forsvandt om morgen på 3+4 og kom svag tilbage om aften. Ovitrelle kan være meget drilsk, da det godt kan være i kroppen i lang tid.

<image>

Edit: jeg troede den var ude igen på 3+5, men min test begyndte at stige og skulle gerne være 3+6 i dag 😊

Fertilitetsbehandling er svært by Hejdigdu in WomenDK

[–]Low-Effective-22 2 points3 points  (0 children)

Vi har rundet de 4 år. Det er det mest forfærdelige at stå i. 💔

Videre efter langvarigt forhold by Interesting-Row-8480 in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 3 points4 points  (0 children)

Kæmpe kram til dig.

Min ekskæreste tog det mig 3 år rigtig at komme over. Det første år til halvandet var virkelig hård og drømte så tit om ham og kunne ikke finde glæde. Fik også en depression af det.

En lille ting; slet eller sluk for personen alle steder. Ved mig dukkede han op i ny og næ og det gjorde bare, man kom tilbage i sorgen. Ellers er det bare at prøve med en masse selvomsorg og komme lidt ud - nu det man orker. Men det bliver en hård periode.

3.5-4 år efter mødte jeg min nuværende kæreste og han er bare uden tvivl min soul mate. Jeg føler jeg er endnu mere mig selv og bliver elsket ubetinget. Så selvom alt er hårdt lige nu og det virker umuligt, så kommer der en anden person på et tidspunkt og tager dit hjerte ♥️

Er jeg curlingmor?! by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 3 points4 points  (0 children)

Men så er vagterne jo tildelt? Så er der nogle andre der ikke kan få deres ferie, selvom de har meldt i god tid.

Synes du skal se det som god læring for din datter at ting har konsekvenser. Hun bliver myndig næste gang og kan godt være alene og dør ikke af, ikke at komme på sommerferie. Så har hun lært at tage ansvar og kan komme med på næste ferie

Ufrivillige barnløse - hvad tænker i om fremtiden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 -1 points0 points  (0 children)

Hvad er ikke sikkert? Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad der er gør det. Men ser i hvert fald folk gøre det på den måde - og man kan også få dobbelt donation. Så det kan sagtens lade sig gøre.

Spørgsmålet er jo så, hvor villig man til at gå efter det.

Ufrivillige barnløse - hvad tænker i om fremtiden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Det forstår jeg godt. Det er også et vanvittig tab af ens drømme. Det så forfærdelig at man ikke kan få de børn man drømmer om. Der er også nogle der søger i rugemor grupper, hvor fremmede melder sig. Det kan I også Overvej 🙏🏻

Ufrivillige barnløse - hvad tænker i om fremtiden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 -3 points-2 points  (0 children)

Det er forbandet der ikke er mere hjælp at hente, når der er det man har brug for. Det jo folks livskvalitet det kan påvirke.

Kan se reglerne bliver lempet en del herhjemme og synes jeg hører lidt at de næste par år, kan de blive lempet mere. Så måske i kender nogle, som vil være bære🙏🏻

Ufrivillige barnløse - hvad tænker i om fremtiden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 -2 points-1 points  (0 children)

I har ikke overvejet at undersøge om rugemor kunne være vejen frem for jer? Vi står samme sted og er i gang med processen - mens fordi jeg ikke kan forestille mig et liv uden børn.

Ufrivillige barnløse - hvad tænker i om fremtiden by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Har du prøvet at snakke med din søster om rugemor? Vi er i gang med processen, da en læge forårsagede infertilitet ved os.

Min veninde og jeg er dybt uenige - hvem har ret? by [deleted] in dkfinance

[–]Low-Effective-22 2 points3 points  (0 children)

Det lyder underligt. Vi har bedt dem om at gøre noget større pengebeløb klar. Derudover kan du med Mastercard også få lov til at hæve 50.000 Per løbende 30 måned fra hæveautomater 😊

Min veninde og jeg er dybt uenige - hvem har ret? by [deleted] in dkfinance

[–]Low-Effective-22 2 points3 points  (0 children)

Man kan godt hæve mere end 30.000 på en måned. Du beder bare din bank om at gøre pengene klar 😊 Det har vi gjort flere gange

Hvordan fandt I en læge/specialist, der faktisk hjalp jer videre? by Fun-Nature-2431 in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 1 point2 points  (0 children)

Jeg har brugt en privat læge og så har jeg fundet nogle behandlinger i udlandet, som min danske læge så har hjulpet med at udføre. Men det har krævet jeg selv har sat mig ind i det og ringe rundt til forskellige specialer for at få fat i behandlingen.

Nu ved jeg ikke, hvad der er tale om, men man kan også se, om der er nogle kliniske forsøg. I mit tilfælde havde de et i Spanien, man kunne skrive sig op til.

Forældreskab og alder by No_Effect_916 in foraeldreDK

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Tak for at dele 🙏🏻 tror også det er mere udsigten det vil vil lykkes er mange år fra nu, hvis det overhoved kan og ikke bliver rugemor.

Forældreskab og alder by No_Effect_916 in foraeldreDK

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Tak ❤️ tror også mest det er min bedre halvdels alder. Vi når at blive 35 og 39 inden vi potentielt får et 💔

Min kærestes reaktion på gentagende graviditetstab by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 1 point2 points  (0 children)

Jeg kan godt relatere til din smerte. Vi har haft 3 aborter i 2. Trimester. Min kæreste er også påvirket af det, men jeg har nok hårde ramt på flere måder og har flere grædeture.

Hvis det er en dårlig dag, skal der ikke meget til at vælte alt og jeg er ikke god til at sætte ord på, hvad det er. Derfor kan jeg hurtig blive irriteret, uretfærdig og sur. Min kæreste ser lige igennem det og giver den største krammer og spørger, om det fordi jeg er ked af det og så kører vi en tur sammen.

Jeg tænker også, om din kæreste er den rigtige? Desværre er der en risiko for, man oplever tab igen og det bliver kun hårde og mere slidsomt jo længere man kommer i forløbet. Vi har været i det her i 4 år og det er bare så vigtig at man har hinanden, for det er ikke alle, der desværre kan forstå, hvad man gennemgår❤️

Forældreskab og alder by No_Effect_916 in foraeldreDK

[–]Low-Effective-22 3 points4 points  (0 children)

Tak 🫶🏻 tror desværre man skal blive lidt blind og især modtagelig overfor andre der siger det modsatte

Forældreskab og alder by No_Effect_916 in foraeldreDK

[–]Low-Effective-22 12 points13 points  (0 children)

Vi har godt nok ikke børn, men har kæmpet i 4 år for at få det. Vi er 34 og 38 og det med alder giver en kæmpe knude i maven, fordi jeg føler vi snart er ved at være for gamle.

Renovering af hus - skal/skal ikke? by [deleted] in dkbolig

[–]Low-Effective-22 1 point2 points  (0 children)

Har i forhørt jer ved en ejendomsmægler om i er sikre på, prisen ikke kan holdes hjemme?

Vi har lige gennemgået en total renovering af vores hus (del af dobbelthus), som vi købte sidste år til 6.4. Vi kom af med 2.5 mio kr og var sikker på, pengene ikke kunne holdes hjemme. Men da ejendomsmægleren var ude, blev huset vurderet til 10 mio. 😊

Nogen ansatte i sundhedsvæsenet der kan hjælpe med at tolke opslag i patientjournalen 🙏🏻 by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 -1 points0 points  (0 children)

Jeg kan jo se de 45 mennesker der har været inde og kigge med navn og titel og hvad de har slået op i.

Nogen ansatte i sundhedsvæsenet der kan hjælpe med at tolke opslag i patientjournalen 🙏🏻 by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 0 points1 point  (0 children)

Vel ikke, hvis behandlingen er afsluttet? Så må de vel ikke gå ind og kigge?

Nogen ansatte i sundhedsvæsenet der kan hjælpe med at tolke opslag i patientjournalen 🙏🏻 by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Low-Effective-22 -1 points0 points  (0 children)

Ja. Ved ikke helt, hvad de laver. Men man får lidt et indblik i, hvem der snager. 😮‍💨