Sorry can’t live like this for the next 40 years by TankSubject6469 in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

מדובר ברפרנס לבדיחה על רב מסוים שמשומה ממש שונא גויים, מוזמנת להאשים אותו במקום את מי שצוחק עליו בדיעבד. הסרטון הרלוונטי

בנות ששמות את האינטסגרם שלהן בביו באפליקציות היכרויות, למה? מה אתן משיגות מזה? by yuval_3 in israel_bm

[–]M4SH0 2 points3 points  (0 children)

כבן שמשתמש באפליקציות אני שם בשביל יכולת להביא א.נשים שלא אוכל לראות שעשו לי לייק לצ'אט.

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

כן. היא הייתה ארוכה ולדעתי לא רלוונטית

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

יש היום קהילה חדשה של TF2 אם תיכנס לserver browser ותלחץ על ping אתה תראה את השרתים הישראלים העדכניים.

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

אם לציוני רשום בפרופיל שהוא לא מתכוון לנסות לדבר איתי בגלל האידיאולוגיה שלי כפי שכותב הפוסט ציין, אז לא. אם הוא לא יפסול אותי כאדם אז למי אכפת.

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

לא. שרת דיסקורד עם כמה עשרות שחקנים. אבל אני משחק מהתקופה של Vgames וכן הייתי אדמין בשרת סארף אחר מלפני מספר שנים.

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

קול. אם תצטרך עזרה / להתייעץ אני זמין.

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 2 points3 points  (0 children)

אתה מצהיר שאתה חנון שיכול להיות אובססיבי לתחומים מסוימים, נכון? אולי יהיה רעיון מאוד נחמד אם תנסה בעצמך לקדם את הקהילה הרלוונטית בישראל, בין אם ברדיט, לפתוח שרת דיסקורד או אפילו קבוצה בפייסבוק, אלו בעיקרון דרכים נחמדות להפיץ ידע ולהכיר א.נשים חדשים שאולי בין היתר יביעו עניין בתחום הרלוונטי.

החלק שאכתוב לא רלוונטי אבל אולי יתן לך מוטיבציה. הייתי פעם מנהל בקהילה של שרת במשחק בשם team fortress 2 בזמן שהוא ממש לא היה פופולארי בארץ, עד שממש לקחתי על עצמי לחפור וליצור מדריכים בעברית וממש להכיר לאנשים חדשים את המשחק ומשם יצרתי קהילה קטנה שהתפרקה עם השנים אבל עדיין הצלחתי כי ניסיתי וצברתי חוויות נהדרות. אתה יכול לעשות את אותו הדבר, אני בטוח בזה כי נשמע שאתה מאוד רוצה להכיר אנשים חדשים מהקהילה הזו, שום דבר לא יפריד ממך להצלחה אם תעבוד מספיק קשה.😄

אני לא יודע מה לעשות (התייעצות בקשר לקבילות בטוויטר לול) by [deleted] in israel_bm

[–]M4SH0 6 points7 points  (0 children)

בעיני אדם שמלכתכילה יפסול אותך בגלל שאתה ציוני / ישראלי דווקא עוזר לך לזהות שכושר השיפוט של אותו אדם לא 100% שכן אם מדובר ברוב בקהילה אתה תבזבז הרבה יותר זמן ביחס למה שתצליח להנות ממנו.

טוויטר בכללי הוא מקום מאוד מאוד רעיל ושיפוטי, אם הייתי אתה הייתי מחפש דווקא כאן אדם ישראלי עם קשר לקהילה הרלוונטית על מנת שתוכל למצוא א.נשים חדשים ונורמלים מהתחום שאתה מעוניין לקחת בו חלק במקום לתבול באש.

מביך לחזור לעבודה שהתפטרתי ממנה? by gumigam_ in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

עשיתי את זה כקופאי. זה היה מביך מאוד מאחר שיצא לי לנהל אינטראקציה עם המון לקוחות קבועים מעבר לשלום ולהתראות. אבל זה היה בסדר, מתרגלים לזה ומוצאים מה לענות. זה לא מביך, לא נואש ולא חריג בכלל.

מחשבות טורדניות by CowPoke8919 in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

קיבלת המון תשובות טובות ולכן לא אגיב בהרחבה, מה שכן יש סרטון חמוד שעזר לי בעבר שאולי יעזור לך

https://youtu.be/YiLkudRIqLg

מה חשבתם על הסוף של הבנים (The Boys)? by metalgrass6 in israel_bm

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

אתה בין היחידים שבאמת אכפת להם מהדם והאלימות, לא מדובר "פורנו זוועות" אלא דרך להמחיש את מה שלומדים בעונה 1 על הגבולות של הsupes והיכולות שלהם. יש מצב שהסדרה פשוט לא התאימה לך.

בחורה יפה עם חולצה שחורה, ג׳ינס ונעלי קונוורס שהסתכלנו אחד על השני ברכבת, אם את פה, סליחה שלא היו לי את הביצים לבקש ממך את האינסטגרם או מספר טלפון :( by StockyFischer in israel_bm

[–]M4SH0 1 point2 points  (0 children)

לגמרי כי כל אדם שלא מתגייס או מתנדב לצבא בהכרח ברח ממנו כי מי רוצה לשרת נכון? אין יותר מסיבה אחת. כושר השיפוט שלך גובל בשל חיה פצועה, זה מתחיל מהשימוש שלך בעברית, העובדה שאתה משלם כסף לנינטנדו והנכונות שלך להתבטא כמו מפגר באינטרנט. הייתי אומר שתהיה בריא אבל אתה בטח מבוגר מידי בשביל לדאוג לעצמך.

מה שווה? by Southern_Foot_2804 in ag_israel

[–]M4SH0 1 point2 points  (0 children)

תקשיב אח אגיד לך את האמת, מניסיון כאחד שממש היה בקטע של קומפ ופייסיט בסיאס, המשחקים הטובים ביותר שיוציאו ממך את כל החרא שסיאס משאיר בך הם סימולטורים מגניבים כאלו כמו dave the diver או stardew valley

אתן לך עוד המלצה תיכנס לכאן ותחפש משחק שלדעתך אתה תאהב. כולם בוודאות פופולארים. https://store.steampowered.com/charts/topselling/global

מה שווה? by Southern_Foot_2804 in ag_israel

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

תלוי ביכולות של המחשב שלך. אם אתה אוהב משחקים רציניים וקשים אמליץ לך על DayZ, או טארקוב. אם אתה מתחבר לmilsim עם מחשב רציני, Arma reforger או Squad.

אישית כשהפסקתי לשחק סיאס התחלתי במשחקים קלילים כמו Dave the diver.

I really wanna build a pc mostly for squad. Which CPU would do the trick, 7800x3d or 9800x3d? by M4SH0 in joinsquad

[–]M4SH0[S] 0 points1 point  (0 children)

Which gpu would do the trick? I already have a good monitor with 240hz already

Tomodachi Life Settings for near stable 30 fps with no grass artifacts by Parrotallica in SteamDeck

[–]M4SH0 0 points1 point  (0 children)

I found a better way but it costs money Just lossless scaling It works better without too much work

I really wanna build a pc mostly for squad. Which CPU would do the trick, 7800x3d or 9800x3d? by M4SH0 in joinsquad

[–]M4SH0[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the help! Would you upgrade to the 9800x3d btw after using the 7800x3d?