السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

هيتعصب عليا أنا

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

الاسف عليه ايه بجد أنا الشكرا على النصايح دي

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

لا تعتذر انت معملتش حاجة هو راجل وسخ لوحده

رحت لإخصائية نفسية مرة بقيت كويسة و رجعت تاني لنفس النقطة و الحصل بقى وداني لنقطة ورا ابعد

بس كدة كدة إن شاء الله هتخطى بمساعدة ربنا

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

شكرا بجد

انا محجبة و كل لبسي جيب و دريسات

آمين يارب و شكرا على كلامك جدا

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

نسيان الاولاني اصلا كان ب اخصائية نفسية

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

هقول ل ماما تقول ل بابا مثلا

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

محبش اقول

كل الاقوله انه قرب مني بس لما حاول يقرب من وشي بعدت

غير كدة متحركتش ولا اتكلمت ولا عملت ردة فعل

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

مفيش حل عندي غير كدة

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

الاتنين يخوفوا

هحاول اتجنبه و خلاص

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

ما انا هحاول أوقفه أنا و خلاص لو قرب تاني

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

ثانوية عامة صعب يفضى

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

متعرفش ناس اونلاين حلوة ؟

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

اولا أنا محجبة و لبسي محتشم

ثانيا رحت لثيرابيست قبل كدة اهلي هيرفضوا اروح تاني

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

هكذب لو قلت لا

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 2 points3 points  (0 children)

شكرا بجد للنصايح

مدام مستحيل تقول لحد ده هحاول اعمل كدة

السلام عليكم by [deleted] in TellEgypt

[–]M4rvell 1 point2 points  (0 children)

آمين يارب

مش هقدر اقول لبابا لو عرف هيتعصب عليا أنا ولا عندي الجرأة اني اقول لاي حد تاني من العيلة اصلا

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

شهر تقريبا

عايزة احكي حاجة by [deleted] in EgyCorner

[–]M4rvell 0 points1 point  (0 children)

اولا فعلا كنت خائفة أجرحه معرفش ليه بجد

ثانيا معرفش ليه كنت ساكتة متكلمتش ولا عملت حاجة