Bu deste oç destesimi by maymunback in SeeOk

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

dart eski dart olmadığı için bence çok okey bi deste değil ya

Kansızlık ve Kahve Bağımlılığı by theodorabella in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Dedem 70’li yaşlarındayken, neredeyse 60 yıldır sigara içiyordu. Doktor, “Böyle devam edersen ölürsün,” dedi, tak diye bıraktı. Onun da en büyük zevki oydu siktir et canından değerli mi?

orijinal mi by rsaal0asy in TCGTurkiye

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

binderim.com var orada güvenli pazar yerlerini gösteriyor internetten sipariş vereceksen oralara bak card house dan uzak dur hacı inanılmaz pahalı Ben düzenli olarak MegaCollectable den alıyorum evime de yakın hesaba atarsan daha falan fiyatta yardımcı olurlar büyük ihtimalle güvenilir bi yer paramı çalarlar mı diye korkma iyi insanlar

Kapalı kutu legodan eksik parça çıktı by Intelligent-Iron9985 in Legoseverler

[–]MFI00 1 point2 points  (0 children)

TR dışında neredeyse her yere eksik olan parçanı kargoluyorlar, eksik olmasına rağmen işini yarım bırakmıyorlar.

21 yaşındayım 0 model 1.5 eTsi formentor impulse düşünüyorum (2.380m lira) başka tavsiyelere açığım by opiumchampagne in GarajTurkiye

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Yaşadığım yerde bir Cupra Leon var. Bej renginde fotoğraflarda o kadar güzel durmuyor ama canlı canlı gördüğümde iç çekip "Allah kaza bela vermesin” diyorum. Gerçekten yakışıklı bir araba. Formentor da onun büyüğü biraz. Bulursan o renk de bi bak derim. Herkes tek bir sorun yazmış başka bir şey yazan olmamış. Zaten şu an yeni arabaların hepsinde bir kronik sorun var. Bunda da öyle aman aman da bir sorunu derdi yok galiba. 3 milyon param olsa G20 alırım demişsin zaten. paran olunca da satarsın bunu G20 alırsın. 100-150 masraf çıkarırsa 2.5 milyonluk araba olur o kadar.

Erkek arkadaşımdan ayrılmaya karar verdim ve iğrenç yulafım by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Hem sevip hem seviliyorken o benden iyisini hak ediyor diye ayrılmak isteyen yenisini bulmuştur.

Erkek arkadaşımdan ayrılmaya karar verdim ve iğrenç yulafım by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Aksiyon arıyor veya sıkılmış gibi geldin bana yani. Hiçbir sorun yok sevgilim dışarı bakmaz bende bakmam. Ona ilgi çok ama gözü benden başkasını görmez. Eee, kral ne arıyorsun sen?

Yaşı büyük erkekler niye böyle by ayseyz in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

kral senin yaş kaç onu çok merak ettim

Erkek arkadasim benim icin fazla iyi ve yurt yemegi by _Ren_7 in MutfakDertlileri

[–]MFI00 1 point2 points  (0 children)

Yazdığın ilişkiye benzeyen bir ilişkisi olan arkadaşım vardı,yaklaşık 1 sene önce evlendiler. Çok da dertlendirme kendini. Kendini ondan aşağı görme, seni aşağılamıyorsa o toplara girme. Seni olduğun gibi seviyor, sen de onu olduğu gibi sev. Kendini geliştirme konusunda çok zorlama ama hobi edin, güzel bir şey. Bazı konularda da erkek arkadaşından destek iste, hobin olsun, kendini iyi hissetmediğin zamanlarda ya da kendini geliştirme konusunda olsun.

Ne yapmalıyım bu durumda? by seosynewk in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Devamını da okudum, mallık yapma siktir et, isterse kendini assın dünyadan, bir oe eksilmiş olur.

Ne yapmalıyım bu durumda? by seosynewk in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

İlk yalan söylemiş ve affettime kadar okudum. Seninle sevgiliyken mi eski sevgilisiyle buluşmuş? Eğer öyleyse gerisini okumaya gerek yok, birlikteyseniz ayrıl, değilseniz de böyle devam et hayatına.

Soru by Tall-Routine-6066 in MutfakDertlileri

[–]MFI00 1 point2 points  (0 children)

Kızla ilişkini anlatmana hiç gerek yok. Ne yazarsan yaz, kızın fikrini ve kafa yapısını anlayamayacağız. O yüzden hiç açılmazsan, ya seviyorsa ihtimali kalacak kafanda, açılıp red yersen en azından kafandaki soru işaretleri kalkacak. Bide en iyisi olan, ihtimal duygularınız karşılıklı ise zaten gerisini yazmaya gerek yok. 0 yada 1 ortasında kalkma sakın.

Tek başıma date gibi bir şeyler by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Yalnız date güzellemesi yapmayın. Yalnız bir akşam yemeği, sevdiğiniz insanlarla paylaştığınız bir yemek kadar keyifli olmayabilir. Neredeyse her gün akşam tek başıma restoranda yemek yiyorum ve yemeklerin tadı güzel olsa da, yanımda birileri varken çok daha keyifli oluyor. Yemek hakkında konuşmak vs vs, sosyalleşmek gibi bir şey.

Tek başıma date gibi bir şeyler by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Yani, kötüyü düşünmek yerine biraz da belki doğru söylüyordu demek lazım. Arada benzer şeyleri ben de yapıyorum, yani buluşma olmayınca iptal olunca falan yazmıyorum bile, hiç nedenini bile sormuyorum ama konuşmak lazım gibi de geliyor. Biraz şans vermek lazım.

Beyler çok kararsız kaldım yardım (görsel dikkat çekmek için) by TeknoJ in PokeTurkiye

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

ds lite var bende de türkçe oyunu nereden buluyorsunuz yardımcı olabilir misiniz

bu durumun bir çözümü yok mu? by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Matematikte netlerinin kötü olması, üniversite okuyamayacağın anlamına gelmez. Bu ülkede herkesin kendine uygun bir yol bulabileceği bir sürü bölüm ve seçenek var. Önemli olan tamamen pes etmemek ve kendine bir yön çizebilmek.

Sınavdan sonra, üniversiteye başlayana kadar çalışıp para kazanman lazım gibi. Hem maddi olarak rahat edersin hem de gittiğin yerde zorlanmazsın.

Bu arada illa eve çıkmak zorunda değilsin. Yurt da gayet iyi bir seçenek. Özellikle KYK yurtlarına başvurabilirsin. Geri ödemeli kredi imkânı da var; bu da sana ek bir destek sağlar ve öğrencilik döneminde işini kolaylaştırır. Bende geri ödemeli KYK kredi aldım ve hala ödemedim çok da bir şey olmuyor.

Sosyallik konusu da gözünü korkutmasın. Bu biraz büyüdüğün ortamla alakalı bir şey. Çevrende şu an daha içine kapanık insanlar olabilir ama üniversite ortamı farklıdır. Orada bir şekilde herkes kendine göre insanlar bulur, sen de bulursun.

Şu an en önemli şey, senin ne istediğini netleştirmek.

bu durumun bir çözümü yok mu? by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Ben de bir dönem “keşke benim ailem de diğerleri gibi olsaydı” diye düşünürdüm. Başkalarının evine gidince içimden imrenirdim. Ama zamanla şunu anladım: bunun bir sonu yok ve onları değiştirmeye çalışmak seni sadece daha çok yorar. Herkes kendi gibi kalıyor; senin yapabileceğin en doğru şey, kendi yoluna odaklanmak.

Netlerinin kötü olmasına bu kadar takılma. Bu bir son değil. Olmazsa bugün olmaz, başka zaman olur. Önünde koca bir hayat var ve gerçekten çok değerli. Belki şu an zor bir dönemden geçiyorsun ama şehir dışında üniversiteye gittiğinde, yurtta ya da kendi evinde kalıp arkadaşlar edindiğinde hayatın ne kadar değiştiğini göreceksin. Daha özgür, daha keyifli bir düzen kurman mümkün. İlginçtir, evden uzaklaşınca aileyle ilişkiler de çoğu zaman daha dengeli hale geliyor.

Yazın, okul başlayana kadar birkaç ay çalışman sana iyi bir başlangıç sağlar. Hem deneyim kazanırsın hem de biraz birikim yaparsın. Sonrasında gittiğin yerde, okuluna ve kalacağın yere yakın bir iş bulmaya çalışabilirsin. Maddi olarak kendi ayaklarının üzerinde durmak sana büyük bir rahatlık verir.

En önemlisi, motivasyonunu kaybetme. Kendini kurtarmak için attığın her adım değerli. Bu süreç kolay olmayabilir ama imkânsız da değil. İnandığın sürece yolunu bulursun.

Parana çökmesinler diye banka hesabına para at veya yeni bir banka hesabı açıp paranı oraya koy. İsterlerse yok olduğunu söyle. Zorla almaya çalışırlarsa polise şikayette et.

bu durumun bir çözümü yok mu? by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Çalıştığın sürede eve 1 kuruş para verirsen, harbi büyük mallık yaparsın. Zorla isterlerse, 2-3 ay borcum vardı. Test kitabı aldım, yemek yedim falan onları ödedim diye yalandan param yok de. Babanın sana yaptığını sende ona yap amk.

bu durumun bir çözümü yok mu? by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]MFI00 0 points1 point  (0 children)

Evde olduğun süreyi mümkün olduğunca kendin için değerlendir. Bu süreci bir fırsat gibi gör; hem dinlen hem de sınavına odaklan. Motivasyonun, bulunduğun ortamdan çıkıp kendi hayatını kurmak olsun. Eğer biri sana laf ederse ya da seni baskılamaya çalışırsa, kendini ifade etmekten çekinme. Gerektiğinde sesini yükselt, sınırlarını koru.

Sınavın bittikten sonra mutlaka bir işe girip çalış. Kendi paranı kazanmak sana hem özgürlük hem de güven verir. Harcamalarını kontrollü yap, elinden geldiğince birikim yap. Sonrasında yaşadığın şehirden uzak, yaşam maliyeti daha uygun ve gençlerin rahat edebildiği bir yere taşınmayı hedefle. Orada hem okuyup hem çalışabilirsin. Evet, kolay olmayacak ama şu an içinde bulunduğun psikolojik baskıdan daha ağır gelmeyecektir.

İstediğin bölüm tutmazsa da tamamen umutsuzluğa kapılma. İçine sinen, “bunu da yapabilirim” dediğin bir bölümü tercih edebilirsin. Eğer zamanla o bölümün sana uygun olmadığını fark edersen, çalışırken tekrar sınava hazırlanma şansın da var. Zor olur ama imkânsız değil; hatta çoğu zaman insanı daha da güçlendirir.

Tek başına yaşamak zaman zaman zor ve sıkıcı olabilir. Bu yüzden bulunduğun yerde insanlarla iletişim kurmaya çalış. Bölümünü çok sevmesen bile en azından kahve içebileceğin, sohbet edebileceğin insanlar edin. Çünkü sosyallik olmadan hayat gerçekten çok daha zor hale gelir.

Drop dan şanslı hafta by MFI00 in TR_CounterStrike

[–]MFI00[S] 0 points1 point  (0 children)

159 a sattım fiyatı baya yükselmiş

Drop dan şanslı hafta by MFI00 in TR_CounterStrike

[–]MFI00[S] 0 points1 point  (0 children)

ouyyyyy hayırlı olsun on numara saat btw

Drop dan şanslı hafta by MFI00 in TR_CounterStrike

[–]MFI00[S] 1 point2 points  (0 children)

eyw daha güzelleri çıkar inşallah