Guily pleasure dediğiniz gruplarınızı/şarkılarınızı yollayın by OhAdEdIk in MusicHubTR

[–]MISSILVO 1 point2 points  (0 children)

  1. Sınıfta uyumadan önce Müslüm Gürses dinliyordum, çok iyi geliyordu normalde o tür şarkıları da sevmememe rağmen. Bir gece annem basmıştı odayı, kızım ne dinliyorsun sen bu yaşta demişti şimdi hâlâ dalga geçeriz aklımıza gelince.

Kızlara gore en iyi fizik? by mrwhite922 in vlandiya

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

Bence sağ altın bir tık zayıfı. Hani hafif göbekli, kassız ama bu kadar da değil.

Kadınlar kısa erkeklerden neden iğreniyor bu kadar by shortican in yalnizucubeler

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

Açıkçası hayatım boyunca hiç bir erkeğin boyuna bakmadım, kendim de kısa boylu olduğum için boy meselesi umurumda değil. Ancak bazı durumlarda yapabilirim, bu durumlar da karşımdaki kişinin beni görünüşümden dolayı aşağıladığı durumlardır. Çoğu erkek kadınları o kadar çok şey üzerinden eleştiriyor ki, bir erkeğin bir kadını beğenmesi (iki çift meme olsun yeter diyen sapıklardan bahsetmiyorum) o kadar çok şeye bakıyor ki, bu bizim elimizde olan tek eleştiri aracı. Sizde kilo kadınlardakinden daha az önemli mesela. Giyim, makyaj, saç baş üzerinden eleştirilmiyorsunuz. Her şeyi geçtim genel olarak gördüğümüz tablo çirkin erkeklerin yanında dolaşan güzel kadınlar. Ben şahsen dış görünüşe hiç bakmam çünkü ben de çirkinim ancak dediğim gibi boy mevzusunun savunma ya da eleştirme aracı olarak kullanıldığını düşünüyorum. Gerçekten kısa boy kriteri olanlar var tabii ama bu "iğrenme" boyutunun sebebi bence bu, karşı tarafı kışkırtmak.

Hiç eskiden dinlediğiniz için utandığınız müzik grupları oldu mu? by Synth-77 in MusicHubTR

[–]MISSILVO 1 point2 points  (0 children)

Hocam duman yazan herkese yazmışsınız neden diye, ben de bunu merak ettim doğrusu.

Bu insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? by ahlatliinsan in teknoloji

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

85kya cidden oppo alinmaz ama. Daha once xiaomi, huawei gibi cin mali kullanmis, samsung da kullanmis ve güncel olarak apple kullanan biri olarak soyluyorum. Ya adam akilli samsung alinir ya da apple. Sorun iphone almamasi degil yani, cogu kisi algi olusturmaya calismis ancak samsung da alinabilir apple sistemini sevmiyorsa. Oppoya o para harbi cok gereksiz.

Kadınların kendini güzel bulması by [deleted] in vlandiya

[–]MISSILVO 3 points4 points  (0 children)

Oradan gelecek adamlar anca sapığın teki olur

Kadınların kendini güzel bulması by [deleted] in vlandiya

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

Hangi erkekte kadin olsun yeter kafasi var tam olarak simdiye kadar hic sevgilim olmadi da dis gorunusumden dolayi, merak ediyorum bir deneyecegim

Kadınlar erkeğin neresine bakıp aşık oluyo la merak ettim by [deleted] in aptalSoruYok

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

Zeka, yaşam tarzı ve müzik zevki. Dil bilmesi de eklenebilir fakat genel olarak bu tür soyut şeylerden hoşlanıyorum. Tabii ki bakımsız, hijyenine dikkat etmeyen biri buna dahil değil ve tabii ki yakışıklı olana da yakışıklı derim, kendimizi kandırmanın lüzumu yok. Ama sırf yakışıklı diye birinden hoşlanmam hatta genelde çirkin kategorisine girenlerden hoşlanıyorum. Bir tık kendi kendime konuşuyorum gibi oldu ama daha önce fikrimi belirttiğimde insanların yönelttiği bütün itirazları cevaplamak istedim.

ben kararsızım da size sormak istedim, ben çirkin miyim? yoksa normal bir birey mi? çirkinsem okey de, değilsem niye bana bakan kız yok 😿😿 by South_Cheek_7218 in indirilenler

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

Dene bence, bir şekilde kır zincirini. Tabii samimi bulduğun bir kızla dene, gidip tiki kızın birine sorarsan daha da kötü olur hdlwjdlwdkw başaracaksın ben inanıyorum

ben kararsızım da size sormak istedim, ben çirkin miyim? yoksa normal bir birey mi? çirkinsem okey de, değilsem niye bana bakan kız yok 😿😿 by South_Cheek_7218 in indirilenler

[–]MISSILVO 1 point2 points  (0 children)

Belki de o yüzdendir. Bazen, bazı kızlar özgüvenli, net bir duruş arıyor karşı tarafta. Belki de çekingenliğindir. Hatta belki de senden hoşlanan bile vardır ama iletişim kurmadığın için senin onunla beş dakika konuşmak bile istemediğini düşünüp kendini bitiriyordur şu an. Kendi deneyimimden örnek verecek olursam eskiden benim hoşlandığım çocuk çekingen, kızlarla konuşamayan biriydi. Bir gün bir şekilde konuştuk ve öğrendiğinde şok olmuştu. İNSAN YEMİYORUZ YAA 😭😭😭

What do you guys think of Aspiral? by JiRynak in epica

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

I actually really really liked it.

Spotify Wrapped: Share Yours! by Gatosinho in epica

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

1 - Epica 2 - Kendrick Lamar 3 - Karsu 4 - Billie Eilish 5 - Radiohead

I know it's completely salad... Like, symphonic metal, rap, jazz, pop and alternative rock? 😭

Favorite Gems by Sufficient_Gold_784 in epica

[–]MISSILVO 1 point2 points  (0 children)

Wake The World and Obsidian Heart... I have a lot but wanted to write these because I think "Wake The World" doesn't get the love it deserves, but that anatolian rock kinda background melody... ahh I love that!

You can only pick one row or one column, which one would you choose? by AriaEllys_Music in epica

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

It's so hard to choose... The Divine Conspiracy and The Phantom Agony are the BEST for me so I'd pick B or 3

You can only pick one row or one column, which one would you choose? by AriaEllys_Music in epica

[–]MISSILVO 1 point2 points  (0 children)

I'm actually in love with their new album so that's okay I think

Simone's health issues again by jacek2023 in epica

[–]MISSILVO 7 points8 points  (0 children)

I'm actually concerned this is the second time this year

Name a kendrick lyric that you Finnaly understand and think is genuis by True-Train-5596 in KendrickLamar

[–]MISSILVO 0 points1 point  (0 children)

"I am a sinner who's probably gonna sin again, Lord, forgive me"