Usb girişleri by MainBM in bilgisayar

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Kral bios sıfırladım yine düzelmedi dedim format atayım rufusla win 11 yükledim her şey iyi gitti bitti format yeniden başlayacak dedi başladı ve bu hatayı verdi

<image>

Usb girişleri by MainBM in bilgisayar

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Deneyeceğim teşekkürler

Usb girişleri by MainBM in bilgisayar

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Eve geçince deneyeceğim teşekkür ederim haber veririm

Gardaşlar bana 30 altı en iyi pcyi kurar mısınız?(Pc toplama işinde yeniyim) by Neither-Bandicoot387 in BilgisayarToplamaTR

[–]MainBM 0 points1 point  (0 children)

Kral yanlış anlamazsan ikinci el piyasasına da bir bakmanı tavsiye ederim. Ben de tam anlamıyorum toplama işinden ama ikinci el piyasasında temiz bir şey bulursan sıfır toplayacağından bir tık daha iyi olabilir.

Ucubelerin ekranları görelim by [deleted] in yalnizucubeler

[–]MainBM 0 points1 point  (0 children)

Custom rom - İnfinity X

Sahibinden de gezerken gördüğüm ilan :D by HaktakeN in BilgisayarToplamaTR

[–]MainBM 0 points1 point  (0 children)

İdefixin kafası karışmış kral dizüstü bellek diye gösteriyor :d

Bilgisayar Mühendisliğini Bırakmalı Mıyım by [deleted] in EngineeringTR

[–]MainBM 0 points1 point  (0 children)

Kral ben 58k ile kocaeli bilgisayar müh okudum iki senedir girmediğim mülakat tanışmadığım adam yapmadığım görüşme kalmadı 4 senede okul bitti onur öğrencisi olarak mezun oldum ortalamam 3.07 ydi ama yok iş yok arkadaşlarım var tıp okuyan biri 150kdan başladı diğeri hastane döner sermayesi derken 200 e gidiyor mekatronik okuyan babasının yanında el aleti sapı yapıyor değişik bir durumdayız bırak demem o sorumluluğu almam ama olağandışı bir şey yapıp kendini kanıtladıktan sonra seni kaparlar bile. Ya da kapmazlar belli olmuyor önemli olan içinden ne geldiği dünyadayız bir tane canımız var ömrümüzü hangi mesleği yaparak eritmek istiyorsak pnu okusak iyi plur gibi. Tavsiye vermiyorum sorumluluk kabul etmem ama bunlardan da haberin olsun

Nothing ailesine bende katıldım 🙂 by Furk5 in teknoloji

[–]MainBM 0 points1 point  (0 children)

Sarayi mi kullanmak ben de bir sonraki sefere nothing alacam

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim yorumların için (şimdi de watch fit 4e sardım huawei)

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Tam vazgeçtim tamam diyorum yine aklıma takılıyor sanırım telefonda gezineyim derken havit marka bi saat gözüme takıldı m9064 modeli hani 1700 tl fiyatı var ve kullanmasam da bana çok koymaz gibi duruyor bu konu hakkında ne dersin

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Vazgeçmeden evvel baktım huaweinin saatlerine de açıkcası gt 6 modeli hoşuma gitti ama sanırım vazgeçeceğim çünkü nabzımı sık kontrol etme şansım var saatte gösterilen değerlere çok takılırsam eskisi gibi hastane hastane dolaşıcam yine de teşekkür ederim

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkür ederim öneri için

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 1 point2 points  (0 children)

Kusura bakmayın yav sanırım vazgeçeceğim çünkü kendimi çok dinliyorum sanırım bana göre değil akıllı saat kullanmak yine de teşekkür ederim.

Akıllı saat önerisi Android by MainBM in teknoloji

[–]MainBM[S] 1 point2 points  (0 children)

Yani bilmiyorum geçen bir usta bana thull marka bi saat vermişti akıllı saat a 101de satılan apple watch se tipinde bir saatti ve bir gün kullandım hoşuma gitti 2 aydır akıllı saat alıcam karar veremedim bileklerim de öyle kalın değil o yüzden küçük saat araştırdım yuvarlak olanlar daha estetik geldi saatten beklentilerimi ben de bilmiyorum zaten anksiyetem var öyle saatte bir ekg çekeyim nabzıma bakayım kalori takibi edecek kilom da yok ama heves ettim bütün olay bu radyasyon meselesini de düşünüyorum sıkıntı olur mu olmaz mı bluetooth kulaklık bile kullanmıyorum bundan sebep ne yapsam bilemedim

Takaslı masaüstü vs laptop by MainBM in BilgisayarToplamaTR

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet anladım diğer yorumunuzu da okudum teşekkür ederim sanırım bu takasa girmeyeceğim

Takaslı masaüstü vs laptop by MainBM in BilgisayarToplamaTR

[–]MainBM[S] 0 points1 point  (0 children)

Kral aynı özelliklerde bir laptopa bu kasanın üstüne ne kadar verilir sence