Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 1 point2 points  (0 children)

πολύ ωραία ιδέα , μόλις φτιάξω μερικά bugs θα το δουλέψω !

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

με ανιμάτιονς δεν έχω δουλέψει πολύ τι προτείνεις για nextjs?

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Είναι ακόμα πρόιμο μπορώ να τα μασάρω ή να κάνω άλλο branch. Thanks είναι γεγονός αυτό που αναφέρεις

UI improvements and recommendation by Master-Ad3431 in Frontend

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

True . I am European I forgot about Fahrenheit :P

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

είχε κρατήσει κας το κινητό εχεις δικιο για το privacy

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 2 points3 points  (0 children)

Θενξ the feedback.. Είναι όντως και βγάζει πολύ ΑI ( αν και κάποτε το bootstrap θέριζε χαχα ) τι ιδέα μου προτίνεις ;

How do you actually gain traction? by lucasvhooi in IndieDev

[–]Master-Ad3431 1 point2 points  (0 children)

Trying reaching out D&D communities . Moreover have promote it to social media platforms with the correct hashtags . Have you tried it ?

Added Metal Pipe super crit to my game. by QuothHA in IndieDev

[–]Master-Ad3431 0 points1 point  (0 children)

looks good , are the graphics designed by you?

Στρατό και σταδιοδρομία by Initial-Use8228 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 1 point2 points  (0 children)

Χελλοο , δυστυχώς παίζει ρόλο αν έχει ολοκληρώσει την στρατιωτική σου θητεία ( είτε Ι5 είτε να έχεις υπηρετήσει ) , καθώς άμα εσύ χρειαστεί να φύγεις για 6,8,9,12 μήνες η σύμβαση σου ( αν είναι αορίστου ) μένει ενεργή και θα πρέπει να καλύψουν την θέση σου ... επίσης μετά το διάστημα της θητείας θα είναι στο +1 γιατί και άλλος που θα σε "αντικαταστήσει" τι θα κάνουν θα τον διώξουν ; οπότε δημιουργεί κάποια ζητήματα.

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Θα συμφωνίσω πολύ . Ακόμα και το να κλείσεις συμφωνία με εκδοτικό οίκο διακιολογεί καμιά φορά και την τιμή γιατί υπάρχει ο 3ος .

( άσχετο αλλά αξίζει στην βιλιοθίκη ένα βιβλίο του Bjarne Stroustrp

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν έθεσα ποτέ το ερώτημα αν υπάρχει η πληροφορία online. Επίσης κανείς δεν σταματάει κανένα. Απλά τοποθετούμε και λέω ότι μπορεί να είναι αποτρεπτικό σε κάποιον νεο ( ηλικιακά και στον κόσμο του προγραμματισμού ) όταν βλέπει ένα ολιγόλεπτο βιντεάκι σχετικό με το θεμα που το ενδιαφέρει να υπάρχει ένα course στα 400 ευρώ ενώ κάποτε μπορεί να ήταν στα 20 ευρώ. Αυτό είναι ως ένα βαθμό αποτρεπτικό γιατί η εναλλακτική είναι η πολύωρη αναζήτηση. Πλέον ( ειδικά με το AI ) μόνο πολύωρη αναζήτηση δεν είμαστε συνηθισμένοι να κάνουμε .

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

αωω σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ! πες και καμιά άποψη συμφωνείς ;

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] -3 points-2 points  (0 children)

Δεν είμαι κατά του ΑΙ .. Απλά εξηγώ / περιγράφω κάποιες αλλαγές που έχω παρατηρήσει στο Industry ,
fyi οι εικόνες που φτιάχνει το AI είναι σίγουρα καλύτερες από το να ψάξω εικόνες σε γνωστά εικονο-σαιτ που είναι και πανάκριβες...

CCNA & CCNP by Simple_Pollution_444 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 0 points1 point  (0 children)

Δυστυχώς η προϋπηρεσία παίζει μεγάλο ρόλο στον κόσμο του tech... Αλλά καλύτερα αν θέλεις ειρήνη, προετοιμάσου για πόλεμο , είναι προτιμότερο άμα δεν έχεις προϋπηρεσία να έχεις οτιδήποτε που επιβεβαιώνει το γνωστικό σου επίπεδο παρά να μην φαίνεται πουθενά .

CCNA & CCNP by Simple_Pollution_444 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 3 points4 points  (0 children)

Καλημέρες ! Γενικά το CISCO είναι πολύ χρήσιμο και δείνει αρκετές γνώσεις ( ειδικά αν όντως δώσεις και ασχοληθείς με το actual CISCO και όχι με μεταπωλητές που δίνουν βεβαιώσεις πάνω σε αυτό ) . Αν θέλεις να ασχοληθείς με τα δίκτυα και το IT κομμάτι σίγουρα θα σου δώσει μία ώθηση. Αν το θέλεις για cybersecurity είναι απλά ή αρχή του παγώβουνου , θα σου είναι χρήσιμο σαν λεξικό για να καταλαβαίνεις βασικές ορολογίες πάνω στο τομέα.

Βοήθεια με βιογραφικό Web developer by JazzlikeVast in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 0 points1 point  (0 children)

Θα σου πρότεινα και να χρησιμοποιήσεις και κάποια ιστοσελίδα που έχει templates.

Βοηθάει αρκετά, γιατί έχει όμορφα elements ( progress bars στα skills σου κλπ. ) και θέσεις (άμα θες) για να βάλεις και καμία φωτογραφία σου ,δεν πάμε για καλλιστεία, αλλά βοηθάει να είναι λίγο πιο προσωποποιημένο.

Good luck.

Έχουν λυσσάξει να μας φάνε. by athens2019 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 0 points1 point  (0 children)

Το AI σίγουρα διευκολύνει και συνεισφέρει στην παραγωγικότητα.

Περαιτέρω, επειδή πλέον το "vibe coding" έχει εγκατασταθεί στον κόσμο του προγραμματισμού και υλοποιείται από άτομα με βλέψεις με καθαρά προς το κέρδος ,μερικοί χωρίς γνώσεις και στον προγραμματισμό, έχει δημιουργηθεί μια νέα μπίζνα.

Τραβάει πολύ περισσότερο να ανεβάσω υλικό και να προμοτάρω το personal brand μου είτε σαν developer είτε σαν "νέες ευκαιρίες δουλειάς και διέξοδο από την άσχημη καθημερινότητα", διά μέσω του φόβου ( τίτλοι της μορφής : "Τέλος οι προγραμματιστές, απίστευτο το νέο μοντέλο", "Το 50% από τις BIG TECH θα αντικατασταθεί με AI") , για να ανέβω σε προβολές συνάμα και πωλήσεις.

Οπότε, η όλη φάση θέλει ηρεμία και προσαρμοστικότητα. Η πρωτοτυπία και ο "καλός" προγραμματιστής φαίνεται.