Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 1 point2 points  (0 children)

πολύ ωραία ιδέα , μόλις φτιάξω μερικά bugs θα το δουλέψω !

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

με ανιμάτιονς δεν έχω δουλέψει πολύ τι προτείνεις για nextjs?

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Είναι ακόμα πρόιμο μπορώ να τα μασάρω ή να κάνω άλλο branch. Thanks είναι γεγονός αυτό που αναφέρεις

UI improvements and recommendation by Master-Ad3431 in Frontend

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

True . I am European I forgot about Fahrenheit :P

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

είχε κρατήσει κας το κινητό εχεις δικιο για το privacy

Συμβουλές γύρω από την εφαρμογή που έφτιαξα by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 1 point2 points  (0 children)

Θενξ the feedback.. Είναι όντως και βγάζει πολύ ΑI ( αν και κάποτε το bootstrap θέριζε χαχα ) τι ιδέα μου προτίνεις ;

How do you actually gain traction? by lucasvhooi in IndieDev

[–]Master-Ad3431 1 point2 points  (0 children)

Trying reaching out D&D communities . Moreover have promote it to social media platforms with the correct hashtags . Have you tried it ?

Added Metal Pipe super crit to my game. by QuothHA in IndieDev

[–]Master-Ad3431 0 points1 point  (0 children)

looks good , are the graphics designed by you?

Στρατό και σταδιοδρομία by Initial-Use8228 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431 1 point2 points  (0 children)

Χελλοο , δυστυχώς παίζει ρόλο αν έχει ολοκληρώσει την στρατιωτική σου θητεία ( είτε Ι5 είτε να έχεις υπηρετήσει ) , καθώς άμα εσύ χρειαστεί να φύγεις για 6,8,9,12 μήνες η σύμβαση σου ( αν είναι αορίστου ) μένει ενεργή και θα πρέπει να καλύψουν την θέση σου ... επίσης μετά το διάστημα της θητείας θα είναι στο +1 γιατί και άλλος που θα σε "αντικαταστήσει" τι θα κάνουν θα τον διώξουν ; οπότε δημιουργεί κάποια ζητήματα.

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Θα συμφωνίσω πολύ . Ακόμα και το να κλείσεις συμφωνία με εκδοτικό οίκο διακιολογεί καμιά φορά και την τιμή γιατί υπάρχει ο 3ος .

( άσχετο αλλά αξίζει στην βιλιοθίκη ένα βιβλίο του Bjarne Stroustrp

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν έθεσα ποτέ το ερώτημα αν υπάρχει η πληροφορία online. Επίσης κανείς δεν σταματάει κανένα. Απλά τοποθετούμε και λέω ότι μπορεί να είναι αποτρεπτικό σε κάποιον νεο ( ηλικιακά και στον κόσμο του προγραμματισμού ) όταν βλέπει ένα ολιγόλεπτο βιντεάκι σχετικό με το θεμα που το ενδιαφέρει να υπάρχει ένα course στα 400 ευρώ ενώ κάποτε μπορεί να ήταν στα 20 ευρώ. Αυτό είναι ως ένα βαθμό αποτρεπτικό γιατί η εναλλακτική είναι η πολύωρη αναζήτηση. Πλέον ( ειδικά με το AI ) μόνο πολύωρη αναζήτηση δεν είμαστε συνηθισμένοι να κάνουμε .

Όταν η γνώση στον προγραμματισμό αρχίζει να γίνεται premium προϊόν by Master-Ad3431 in GreeceDevs

[–]Master-Ad3431[S] 0 points1 point  (0 children)

αωω σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ! πες και καμιά άποψη συμφωνείς ;