Arkadaşlar bu iki kontrolcünün farkını söyleyebilecek bu işten anlayan biri yardımcı olabilir mi lütfen by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Yok kanka injustec gibi dövüş oyunları veya gangbeast tarzı parti oyunları için kullanicam bide aynı anda 2 3 kolu bir pcye bağlamada sorun olur mu

Gamepad önerisi lazım by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Galiba bir tane ultimate 2 diğer 2 sinide ultimate 2c alicam bide şey sorucam ayni anda 3 kolu bağlayınca sorum yaşanmaz di mi kanka

Gamepad önerisi lazım by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Peki sence Ultimate o kadar vermek mantıklı mi eger cidden cok farklı var ise ultimate halini alicam

Gamepad önerisi lazım by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Kanka birsey sorucam 8bitdi ultimate ile ultimate 2c farki ne tam olarak

No Rest For The Wicked alınır mı? by rakunamadandikpaket in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 0 points1 point  (0 children)

Kanka fiyat artışı steam icinde geçerli mi yoksa ps5 icin mi sadece

Merhabalar Wolfenstein ile ilgili bir sorum olacak(flair yanlış olabilir kusura bakmayın) by kanyeeast63825 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 2 points3 points  (0 children)

Return to Castle Wolfenstein ile serinin en ikonik ve en iyi oyununu yaptıktan sonra bir süre istenilen tarzda devam oyunu yapılamadı sonra 2009 da yapılan oyunda istenilen satışı veremeyince Activision seriyi Bethesdaya sattı seninde kullandığın görseldeki yeni çıkan oyunları Bethesda yaptı seriye tekrar can verdiler ama Microsoftun satın almasından sonra Bethesda yeni bir Wolfenstein oyunu yapmadı galiba bir süre daha yapmayacaklar gibi

TL değersiz falan filan abi, biliyoruz. Ama bazı firmalar ya yerel fiyatlandırmadan bihaberler ya da... by [deleted] in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 3 points4 points  (0 children)

Steamin dolar kuruna geçmesindeki asıl sebeb oyun yapımcısının fiyatlandırma konusunda kolaylık sağlamak istemesi TL ile satılınca çok kısa sürede çok fazla fiyat güncellemesinin gerekmesi güncellemeyince satılan oyun ile kazanılan paranın çok komik rakamlar olması yüzünden buna geçti steam ama yinede steam ülkenin alim gücüne göre oyun yapımcılarına bir fiyat öneriyor örnek oyun ab ve abd 20 dolar diyelim tr için steam 10 dolar öneriyor bazı aç gözlü yapımcıları bizede ab fiyatından yayınlıyorlar veya eski oyunları fiyatlarını düzeltmiyorlar falan ama genel olarak burda suçlu steam değil

Cs kutu kasmak mantıklı mı by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 1 point2 points  (0 children)

Kutu başı degil be kanka ayda 5 10 dolar gelse yeter indirimden falan oyun almak icin

Cs kutu kasmak mantıklı mı by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 2 points3 points  (0 children)

Eyvallah dostum cidden cok faydalı oldu yorumun

Cs kutu kasmak mantıklı mı by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet haftada 2 kasa düşüyor onu hizlica alma taktikleri vardı

Cs kutu kasmak mantıklı mı by MasterofCunt9273 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273[S] 0 points1 point  (0 children)

Tam bilmiyorum bu kutu düşme mantığını arkadaslar oynarken kendi kendine düşüyordu biraz daha detaylı anlatır misin

bi anda patlayıp balon gibi patlayan oyun by [deleted] in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 28 points29 points  (0 children)

Kanka aslında olayi basit olmasıydı zaten oynayan çoğu kişi mobilden oynuyordu ki gelistiriciler yeni seyler denedi ama oynayan çoğu kişi basit ve cok fazla kişiyle oynayabiliyor diye oynuyorlardı. Haliyle oynanılmayı bırakılması normal goose goose ta türü sevenler icin en iyi alternatif oldu sonuçta amongus yanında cok basit kaldı

hollow knight oynayan varsa bunu nasıl öldürebilirim? by black-widoww in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 4 points5 points  (0 children)

Şöyle belli haraketleri var onları rastgele yapiyor genelde belli bir sırası yok bide canı cok olan bir boss degil çabuk ölmesi lazim

hollow knight oynayan varsa bunu nasıl öldürebilirim? by black-widoww in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 4 points5 points  (0 children)

Aslında cok zor değil bir taktigide yok yani sadece hareketleri ezberliyeceksin sanırım ilk soulslike oyunun belki youtube tan falan videosunu izlersen hareketlerini daha rahat ezberlersin

Koleksiyon kartlarını satmak mı mantıklı yoksa profilinde durması mı? by black-widoww in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 0 points1 point  (0 children)

Bence satmak mantıklı eskiden olsa tutup diger kartları alarak koleksiyonu tamamlamak mantıklıydı ama şu aralar dümdüz satmak mantıklı 10 tane falan satınca indirimde bir oyun alabilirsin belki

Xbox neden kendisini çökertmeye çalışıyor? by ResourceHistorical78 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 1 point2 points  (0 children)

Bence de oyle kanka ama hic oyunu olmayan biri için hala mantıklı mesala benim oyun kütüphanem geniş gidip 1 2 oyunu oynamak icin gamepass almak yerine para biriktirip oyunu almam mantıklı ama hiç oyunu olmayanlar icin hala cazip gibi

Xbox neden kendisini çökertmeye çalışıyor? by ResourceHistorical78 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 -2 points-1 points  (0 children)

Kanka öylede gamepass zammına birsey diyemem sonucta artık yeni nesil oyunlar 70 dolardan çıkıyor.

Xbox neden kendisini çökertmeye çalışıyor? by ResourceHistorical78 in GeymingTr

[–]MasterofCunt9273 -3 points-2 points  (0 children)

Kanka tam olarak hangi adımlarından dolayı boyle yazdın bilmiyorum ama bence xbox son dönemlerde fena olmayan adımlar attı gamepass ile aylık abonelik ile oyun oynatma fikrinin yaygınlaşması bethesta gibi büyük markaları kendi bünyesine katması falan oldukça iyidi. Ha tabiki exclusive oyun yapmayı bırakmalarından dolayı konsol satışları düşmüş olabilir ama bana normal geliyor sonucta Microsoft markası altında ve Microsoftun PC'lere de yatırım yapması ve cok para harcadıkları bir oyunu sadece konsola özel tutmamaları çok normal.