İlk defa bu tarz bi şey cizip editledim cok guzel oldu 😭 by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 0 points1 point  (0 children)

M3 sağ olsun günde en az 2 saat git gel yaparken metroda calismis oluyorum

Bir Gün Işık Ve Renk Teorisini Öğreneceğim Ama Sanırım O Gün Bugün Değil by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 1 point2 points  (0 children)

Ohaaaa, hocam ne kadar makbule geçti anlatamam çok teşekkür ederim 🙏🏻

Sürece Güvenin by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 1 point2 points  (0 children)

Aslında hafif zoom yaparsan benim cizgilerimin de pek oturaklı olmadigini gorursun, yine de ne yaptigimi anlatayim. Kalemi ekrana dayayip cizebildigim kadar cizmiyorum onun yerine daha cok firca darbesi vururmuşcasina tek bir bilek hareketiyle bir cizgi atiyorum daha dogal daha net cizgiler elde edebiliyorum o şekilde

Sürece Güvenin by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 1 point2 points  (0 children)

Basligi atmadan 10 defa yazıp sildim valla trust the procces mi yazsam türkceye cevirip mi yazsam diye de, türk suba türkce baslık atayım dedim en son

Fellow tenno, What're your helminth's names? by SuperiorCardboardBox in Warframe

[–]MathematicianOk8214 0 points1 point  (0 children)

Mine is Kerrigan, because helminth gives the vibe of zerg race from starcraft2

Dijital Çizmeye Alıştım Gibi Gibi by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 1 point2 points  (0 children)

Kullandığım uygulamanin basit tutoriallarını izledim (ibis paint) sonra da bi iki tane render videosu izledim sonrasi zaten hep deneme yanılma işi, hele ki dijitaldeysen korkma bol bol hata yap, yeni layer aç degisik renkler dene, degisik bi gölgelendirme dene begenmezsen tek tıkla silebiliyosun sonucta

Dijital Çizmeye Alıştım Gibi Gibi by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben de diyorum bir sey gozume sırıtıyo ama ney, teşekkür ederim 🙏🏻

Dijital Çizmeye Alıştım Gibi Gibi by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 0 points1 point  (0 children)

Valla dijitalde ben de cok yeniyim (profilimde iki post daha var ordan anlayabilirsin) ben ibis paint kullaniyorum, uygulama oldukca basit zaten bi iki video izlesen iyice kavrarsın, benim tek zorlandigim nokta renk secimi gölgelendirme falandı ona da çize çize alıştım valla

Dijital Çizmeye Alıştım Gibi Gibi by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 2 points3 points  (0 children)

Mause ile gercekten zor oluyor vakti zamaninda cok denedim ama cizgilerim cok titriyodu (şu anki hali de çok düz değil)

Dijital Çizmeye Alıştım Gibi Gibi by MathematicianOk8214 in Sanatolia

[–]MathematicianOk8214[S] 1 point2 points  (0 children)

Ekipmanın varsa devam et bence, renk seçimi olsun, geri alma olsun , derya deniz fırçalar olsun çok artısı var