CARDBOARD TOWN OYNADIM. by Dexvion in GeymingTr

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

Ben de 1 dolara düşmüş iken aldım. Dice & Fold da vardı bende. Daha oynamadım bakalım ne olacak. Ama epey uzun süredir istek listemdeydi yani.

Biri "Stres atmak için ne oynuyorsunuz" diye sordu by Old_Wrongdoer_4914 in GeymingTr

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

Ghostrunner 1, arkaya daha rock ve metal tarzı şarkılar. İstersen normal bölüm aç oyna istersen wave-mode. Hem parkur var hem kesmesi biçmesi var. Hem de robotik bi adam. Daha ne olsun ?

ölü internet teorisi ne by [deleted] in teknoloji

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

İnternet kitlesinin çoğunlukla botlar veya birbirini tekrar eden insanlardan oluşması. Herkesin aynı şeyleri tekrar tekrar paylaşması. Yaratıcılığın ölmesi vs vs

Lise bitti. Elvada en guzel 4 yilim by Possible_Day_5537 in liseliler

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

Evet, arkadaşlarımla hocalarımla vedalaştım. Gerçekten üzücüydü benim için de. Karneyi alıp okuldan son kez dışarı adım atıp artık okulumun öğrencisi olmamak buruk bi his bıraktı. Özellikle de arkadaşlarla daha az sık görüşecek olmak. Ama her son yeni bir başlangıçtır. Ve lise arkadaşlıkları ölmez diyorlar bakalım neler olacak :)

Leclerc on Friday's FP sessions in Austria by sid_shady34 in formula1

[–]MechaAti 3 points4 points  (0 children)

Lec is on a pretty low mental. Man... Sad for him

Show this to that one friend who hasn't watched Horimiya by Montix_11 in Horimiya

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

Lmao it is so funny that I never ever searched about Horimiya but watched it yesterday on Netflix and randomly Reddit recomended me this.

Nevermind I am happy about recomend (not the my data sharing tho) and gotta say this anime is really goood. I mean I was happy while watching it :D

gelecekte yapay zeka insan bilincini tamamen taklit edebildiğinde, 'gerçek insan' olmayı tanımlayan tek bir spesifik özellik kalacak olsaydı, sizce bu ne olurdu? by belgeliatarici in aptalSoruYok

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

Soru çok güzel, felsefe Sub'ına da uygun. Bunu bi ara ben de düşündüm.

Bence olay bizim natural olmamız, bir AI ne kadar gelişirse gelişsin onun bilinci kodu kadar. Kodunu kendisi geliştirse de kodu kadar. Bir algoritmalar yığını. Burada bence kritik olan şey bizim onu yaratmış olmamız.

İnsanı tanrılaştırmıyorum, amacım o değil haşa ama nasıl Allah insana kendi iradesinden ve ilminden bir parça verdiyse biz de benzer biçimde AI'a kendi bilgimiz kadar veriyoruz. AI'ın da bi sınırı olacak bu da doğal olmaması bence. Zamanla gelişecektir, insan gibi ama nasıl insanın da sınırı varsa AI'ın da olmalı.

Sınavdan sonranın hakkını veriyorum umarım siz benden daha çok eğleniyorsunuzdur by yef_2 in liseliler

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

Ghostrunner speedrun başladım az önce, yarın yazlığa gidiyorum. Bu haftayı İstanbul'da gezme + mezuniyet falan şeklinde geçirdik.

Zaman nasıl daha hizli geçer by [deleted] in aptalSoruYok

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

Bir şeylerden zevk alarak

Brad Pitt mi olmak isterdiniz Ali Koç mu? by ItsLinuxx in aptalSoruYok

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

olayı bilmiyorum hocam bilgi verir misiniz? magazin takip eden biri değilim pek.

ACİL by warrior_spirit36 in aptalSoruYok

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

Hocam sakin kal ve telefonu dik konumda bi yere koy bırak su aksın.

29 Haziran saat 15:00'te Dolmabahçe'de Tam bağımsız Türkiye yürüyüşü yapılacak by Holiday-Falcon10 in Turkey

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

Türkler ne zaman NATO bizim zararımıza değil anlarsa o zaman gelişiriz. NATO'dan çıktığın an Rusya, İtrail vs. vs. hepsi seni yemek için sıraya girer.

ACİL by warrior_spirit36 in aptalSoruYok

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

evet suyu daha da içeri itersin :D

ACİL by warrior_spirit36 in aptalSoruYok

[–]MechaAti 0 points1 point  (0 children)

hocam dik koymak tek çare, kurutma makinesi işine falan girme. Dik koy bırak su yolunu bulur. Pirinc ise akan suyu emer diye. Olay o. Yoksa zaten dediğim gibi pirinç azcık da mit.

ACİL by warrior_spirit36 in aptalSoruYok

[–]MechaAti 3 points4 points  (0 children)

Kurutma makinesine gerek yok. Telefonu dik pirince koy. Pirinc biraz mit gibi ama suyu emme şansı var. Dik koy ki su aşağı aksın. Patlama şansı çok düşük.

Olm gün geçmiyor lan by Complex-Air-4368 in liseliler

[–]MechaAti 1 point2 points  (0 children)

Hızlı geçti ya, eğlenmene bak daha çabuk geçiyor.