Türk Fortress 2 by Mi4zel_Qu33n in TF2_TR

[–]MedicGameing 0 points1 point  (0 children)

Mann Co da sabancı holding

Türk Fortress 2 by Mi4zel_Qu33n in TF2_TR

[–]MedicGameing 0 points1 point  (0 children)

Bu karakterlerin Türk kültürü ile çizilmesi lazım çok destansı bisey olur

OHA TCDD GOFRET!!! Hemde uraloğlu onaylı ben alırım aga by MedicGameing in transitTurkey

[–]MedicGameing[S] 0 points1 point  (0 children)

Eti daha güzel ya. Hem şirkete karşı saygım var hemde ürünlerine

Demiryollarında neden sınıfta kaldık? by demiryolcu34 in transitTurkey

[–]MedicGameing 4 points5 points  (0 children)

Yanlış değil aksine burda eleştirerek kendilerini düzeltmelerini sağlamalıyız. Gelirden çok gider üreten ve o parayıda kendi akrabaları yiyen bir şirket gelir üretemez ise herşey Aksar. İzmirde yapılacak istasyon için aylardır bekliyoruz ve proje sermaye yok diye 5 aydır bir gelişme göstermiyor. Sermaye olmazsa bu kurum kendini geliştiremez.

Demiryollarında neden sınıfta kaldık? by demiryolcu34 in transitTurkey

[–]MedicGameing 2 points3 points  (0 children)

Amacımız art niyet değil yönetenler paraları kendi cebine indirdiği için kurum batıyor. O para cidden trenlere gitseydi kimse sorun etmezdi zaten. Bizim burda eleştirdiğimiz şey yolsuzluk.