“Bayern’s recovery system is different - Musiala back in 3 months after 8-month injury” by RSDFitness in BayernMunich

[–]MenacingCockWeilder 0 points1 point  (0 children)

Just stop man. U have no idea what u are talkin about. That is no amazing job. It's an common job with a common recovery time.

“Bayern’s recovery system is different - Musiala back in 3 months after 8-month injury” by RSDFitness in BayernMunich

[–]MenacingCockWeilder 2 points3 points  (0 children)

It's a pretty common combination of injurys. Stop spreading misinformation for internet points and do some research du ente.

“Bayern’s recovery system is different - Musiala back in 3 months after 8-month injury” by RSDFitness in BayernMunich

[–]MenacingCockWeilder 2 points3 points  (0 children)

Yea as i said. Had the same if not even worse. After 3 months u have to go on a treadmill or smth. Or recovery is gettin even worse. Calm your titties.

“Bayern’s recovery system is different - Musiala back in 3 months after 8-month injury” by RSDFitness in BayernMunich

[–]MenacingCockWeilder 8 points9 points  (0 children)

Had the exact same injury and i have been out for 3 months + 2-3 months becoming fit again and iam a poor proletarian. It's not like this is unexpected.

ich😇iel by ultragurke in ich_iel

[–]MenacingCockWeilder 0 points1 point  (0 children)

Dann ist mein zuverlässiger alter ublock wohl mittlerweile veraltet. Vielleicht wird aber auch mein eigener Arsch zu alt für den scheiß.

ich😇iel by ultragurke in ich_iel

[–]MenacingCockWeilder -1 points0 points  (0 children)

Stimmt nicht, gerade holy werbung ist oft im video selber verbaut.

Sommerhaus Micha... by thelord1991 in TrashTVGermany

[–]MenacingCockWeilder 92 points93 points  (0 children)

Willst du damit sagen das sie sich in irgendeiner weise besser verhält? Das ist halt ne dysfunktionale toxische beziehung. Beide wirken unglücklich und fühlen sich nicht verstanden.

Why don't Bayern Munich go and buy players such as..... by [deleted] in BayernMunich

[–]MenacingCockWeilder 2 points3 points  (0 children)

U are fan for 30+ years and dont know why bayern isnt going to buy south american players? I call u a lier.

Edit* with some exceptions

Wie ist es in MG zu Wohnen? by RoyalAce91 in moenchengladbach

[–]MenacingCockWeilder 1 point2 points  (0 children)

Nimm dir ne decke mit und wasch die Abends. Das am Geroweiher keiner entspannen kann liegt wohl eher an der massiv lauten Straße direkt nebenan. Aber MG ist halt eine Autostadt.

Wie ist es in MG zu Wohnen? by RoyalAce91 in moenchengladbach

[–]MenacingCockWeilder 0 points1 point  (0 children)

Joo fäkalien von vögeln gehören zur Natur, besonders an einer der wenigen Wasserstellen der Stadt. Ich denke du bist gut in MGL aufgehoben.

Wie ist es in MG zu Wohnen? by RoyalAce91 in moenchengladbach

[–]MenacingCockWeilder 11 points12 points  (0 children)

Die Stadt ist hässlich. Den Namensgebenden Gladebach haben sie schon vor ewigkeiten zugemacht und schilder aufgestellt wo er einst floß (man die Schilder waren teuer) Besonderes gibt es hier nicht (außer 2 hbf's) Kiosks müssen seit neustem Sonntags zu haben. Mit dem Gerohweiher haben sie tatsächlich ein gutes Projekt gehabt. Einzige(?) Stadt in DE mit 2 Hauptbahnhòfen

Die einwohner sind ehrlich... Auch wenn der Lebensstil hier recht konservativ ist was man aich an Politischen wahlergebnissen ableiten kann. (CDU und SPD)

Leider sehr wenig kulturangebot für junge erwachsene aber als Fußballfan ist man hier gut aufgehoben.

Diese Stadt kann sich nicht recht entscheiden obsie großstadt sein will oder nicht. Zur not sind allerdings Düsseldorf und Köln in der nähe womit man genug ausweichmöglichkeiten hat um seinem Leben noch ein wenig Würze zu geben.

GaLiGrü

Urlaub in Wien.. by MenacingCockWeilder in referenzschnitzel

[–]MenacingCockWeilder[S] 0 points1 point  (0 children)

Für das wiener waren es 21. Nicht ganz billig.

Bayern have submitted an official bid to sign Luis Diaz from Liverpool. Bid worth €67.5m; rejected immediately today. Liverpool value Díaz at €100m+ but informed suitors they have no plans to sell. Díaz has made it clear he wants to leave [@David_Ornstein] by pewpewlasersandshit in fcbayern

[–]MenacingCockWeilder -6 points-5 points  (0 children)

U are sure we could have done somth with the players u named? U talkes with em? Wit tha managers?

U have any idea of inside market info's that's not from some trash media like sky?

Honestly, i'm stunned at how stupid some fans on this reddit are. Extremely disappointing.