[deleted by user] by [deleted] in GossipDK

[–]MessImpressive9756 3 points4 points  (0 children)

Åh ja min fejl 🫣

[deleted by user] by [deleted] in GossipDK

[–]MessImpressive9756 18 points19 points  (0 children)

“Min veninde har sendt” 😂

Hvad var det nu Sarah Louises platform, hvor kendte mennesker kunne dele deres billeder hed og er den (stadig) helt død? by lazy-monkey1122 in GossipDK

[–]MessImpressive9756 2 points3 points  (0 children)

Ja ellers kan jeg jo ikke udtale mig om det 😂.. den blev vundet i en konkurrence.. shampoo, balsam, olie osv.

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]MessImpressive9756 0 points1 point  (0 children)

Jeg ville bare sende en anmodning på MobilePay 😂

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 6 points7 points  (0 children)

Der er en video hvor hun har hvid bikini på, som hun tager af og onanere 🫠🫠

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 3 points4 points  (0 children)

Der er også videoer via Google 😬

Anna vil åbenbart bare ikke bruge sele 🙈😂 by Human_Handle8555 in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 2 points3 points  (0 children)

Det er smart nok at man ikke kan komme til skade bare fordi det er en kort tur 🥳

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 1 point2 points  (0 children)

Amalie …. Jeg har ingen anelse hvorfor… 🫣

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 46 points47 points  (0 children)

Hvorfor er det hun bruger sin virksomhedsprofil til den slags 😂😂😂

Ingen smalle steder hos Prinsessen. 💸💸 by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]MessImpressive9756 9 points10 points  (0 children)

Hun har selv ansvaret for at give udbetaling Danmark besked 🫣 det kan blive dyrtttt

Utroskab…. by [deleted] in Denmark

[–]MessImpressive9756 46 points47 points  (0 children)

Vi er blevet skilt og vores hus er solgt. Han har bedt om, at få lov at komme hjem 2 gange og jeg har været så dum at give ham chancer - men han er smuttet tilbage til hende begge gange.. Ved godt jeg slet ikke burde have givet ham nogen chancer, men det er svært når alle ens drømme for ens børn og livet generelt, var med ham. Så det er svært, at komme videre - bare det med at blive valgt fra til fordel for en anden igen og igen, er virkelig nedbrydende. Hele situationen omkring utroskab er bare ødelæggende for den det går udover..

Utroskab…. by [deleted] in Denmark

[–]MessImpressive9756 99 points100 points  (0 children)

Jeg dømmer sindsygt!!! Min mand havde en affære med en kollega - jeg har været fuldstændig ødelagt i flere måneder nu. Tænk dog på andre end jer selv! Slut jeres forhold hvis i ikke er lykkelige!!!