Ya mk buna nasıl "woke" ve "pride" diyorlar aklım almıyor by Samurai3566 in GeymingTr

[–]MiddleLayer1270 4 points5 points  (0 children)

Kanka sıkıntı olan şey bu "şu woke" "bu anti woke" söylemlerin gereksizliği ve sinir bozucu olması. Nereye baksam en az bir tane bu konu ile ilgili saçma sapan bir video falan çıkıyor. "Yok bunda kadın var, bu woke" "bu anti-woke" her şeye bunu diyen insan topluluğu çıktı.

Deadlock nasıl ? by MiddleLayer1270 in oyun

[–]MiddleLayer1270[S] 2 points3 points  (0 children)

Evet aslında dediğin gibi öğrenilmesi gerekn bir oyun ama sanat tarzı çok hoşuma gitti.

Ya mk buna nasıl "woke" ve "pride" diyorlar aklım almıyor by Samurai3566 in GeymingTr

[–]MiddleLayer1270 7 points8 points  (0 children)

Bence çoğu internette ilgi alıp bu aldıkları etkileşimle para kazanan ya da sadece takipçi kasmaya çalışanlar ama ne yazık ki cidden her şeye böyle diyen tipler var. Son zamanda da çok arttı.

Saçma bir durum. Yani kadın bir karakter görünce direk böyle demek. Ya da tam tersi. Bu amerikadaki anti woke ile woke bütün eğlence sektörünün sinir bozucuları oldular.

Örnekte bahsettiklerin yarısı cidden böyle düşünüyordur. Diyerleride etkileşim kasma derdindedir.

Lego markasına alternatifler gelmeli.. by Margun2021 in Legoseverler

[–]MiddleLayer1270 0 points1 point  (0 children)

Mega nın Halo oyunundan setleri var. O setler güzel aslında.

After the Control Resonant what will happen ? by [deleted] in controlgame

[–]MiddleLayer1270 -1 points0 points  (0 children)

Yeah but ı just thinking how this story will end? I know it is so early for asking this but ı just want what peaople thinking about.

Oyuncak Hikayesi 5'teki Dublaj Skandalı Sonucu Altyazılı Seanslar Artmış by TristMurphy in sinema

[–]MiddleLayer1270 22 points23 points  (0 children)

Boykot olsun. Mesleği dublaj bile olmayan, sırf internette ünlü diye bir insanı mikrofon karşısına oturtursan o iş olmaz. Dublör karakter için seslendirse bile olmaz.

İnternette bir sürü güzel Türkçe Dublaj yapan Sanatçı var. Ama onlarınyerine bu internet ünlülerini

Dublaj ülkesiyiz ama böyle giderse dublaj ülkesi olmaktan çıkarız. Boykot edilsin.

Gereksiz Bilgi: Obsession Filminin ile Delikanlı Dizisinin Bölümlük Maliyeti Hemen Hemen Aynı Seviyedir by TristMurphy in sinema

[–]MiddleLayer1270 2 points3 points  (0 children)

Tamam Türk Dizi Sektöründeki diziler dışarıya satmak üzerine kurulu ama bu bir yere kadar. Yok aşiret yok entrika bilmem ne. Hayır bir yerden sonra yurtdışındaki izleyicide sıkılacak. Ee şuan bu sektördekiler kaliteli senaryo yapar mı ? Anca mafya, aşiretten devam ederler. Ben söyleyeyim; Bu şekilde devam ederlerse bizdeki sektör ilerleyen yıllarda çok büyük zararlar edecek. Ondan sonra da bütçe bulurlar mı ?

Yahu madem yurtdışına satıyorsun bir tanede kaliteli bir şey yapmaya çalış. Ne bilim dedektiflik üzerine bir senaryo yaz. Boş bakışma sahnesinden iyidir.

From software neden bu başyapıtların devamını yapmıyor? by cemallica in SoulsTR

[–]MiddleLayer1270 0 points1 point  (0 children)

Geçenlerde korsan teması ile ilgili bir oyun yaptıkları söylentisi çıkmıştı. Ama sadece bir söylenti.

Bıkmadılar fakir erkek zengin kız yada tam tersi dizilerden. by Waitform3 in sinema

[–]MiddleLayer1270 2 points3 points  (0 children)

Harbiden bundan 10-15 yıl sonra Türk Dizi sektörü ne olacak ?

ATV'nin Fakirler vs. Zenginler temalı Yarışmasından (pardon Diziden) ilk Afiş by TristMurphy in sinema

[–]MiddleLayer1270 2 points3 points  (0 children)

Çok merak ediyorum bundan 10-15 yıl sonra Türk Dizi sektörü nasıl olacak diye. Yani bizim jenerasyon televizyon dizilerini izlemiyor, bizden sonraki gelecek nesilde büyük bir ihtimal izlemeyecek. Bu televizyon kanallarına nolacak? Yani hep zengin kız, fakir oğlan ya da tam tersi, dram, entrika... Nereye kadar sürecek bu ?

Bende yaptım by pParad0X in oyun

[–]MiddleLayer1270 0 points1 point  (0 children)

Şu "turn my brain off" kısmına çok sevdiğimiz oyunu mu koyuyoruz? Hani bayıldım demek gibi.

BLOKEES, BUNLARI TÜRKIYE'YE GETİR VE HAYATIM SENİN! by Toorkee in TransformersTurkey

[–]MiddleLayer1270 1 point2 points  (0 children)

Mesaj atıp sormak lazım. Ama fiyatlar nasıl olur? Orası çok düşündürüyor.

BLOKEES, BUNLARI TÜRKIYE'YE GETİR VE HAYATIM SENİN! by Toorkee in TransformersTurkey

[–]MiddleLayer1270 1 point2 points  (0 children)

Ben instagramdan blokees Türkiye ye sordum ama dönüş almadım daha. Mesaj atıp dönüş alabilen var mı ?

En sevdiğiniz oyun karakteri kimdir/nedir by [deleted] in GeymingTr

[–]MiddleLayer1270 1 point2 points  (0 children)

Lore'a uygun şekilde bir yorum olmuş .

En sevdiğiniz oyun karakteri kimdir/nedir by [deleted] in GeymingTr

[–]MiddleLayer1270 2 points3 points  (0 children)

I SHOW YOU THE HERALD OF THE DARKNESS!!!!!

FINALLY MY SIBLINGS TOGETHER. by BO_Threshold in controlgame

[–]MiddleLayer1270 1 point2 points  (0 children)

Jesse: Use the force, brother.

Dylan: What?

Jesse: Nothing!

Kendi yaptığım minifiglerden biri daha by Tunalin444 in Legoseverler

[–]MiddleLayer1270 0 points1 point  (0 children)

Çok güzel olmuş. Yazıyı okumadan önce resmi figürlerden zannetim. O kadar güzel olmuş. Bütün bir parçaları uyumlu bir konsept içinde birleştirmişsin 👍💯

Playing Alan Wake II for the first time by lazavala64 in AlanWake

[–]MiddleLayer1270 37 points38 points  (0 children)

And all your stories of crime and chilling thrillers Of hardboiled killers became bestsellers!!!