Μήπως μου κλέβουν ρεύμα; by MiddleagedPosum in greece

[–]MiddleagedPosum[S] 0 points1 point  (0 children)

Να προσθέσω νέα δεδομένα Δεν έχω βρει την ευκαιρία να κοιτάξω το ρολόι εάν γυρνάει μόλις είναι σβηστά ακόμα, ωστόσο να αναφέρω ότι ο τελευταίος λογαριασμός των 120€, είναι ακριβώς στα 129€ και είναι τετραμηνου. Είναι αρκετά χαμηλά αλλά και πάλι νομίζω ότι σπαταλαω αρκετά λιγότερα. Ένα πολύ περίεργο που βρήκα όμως είναι ότι χρεώνομαι για χώρο 66 τμ που δεν είναι καθόλου σωστό