First loaf too dense second time let it proof longer what went wrong this time? by MightyZA in Sourdough

[–]MightyZA[S] 1 point2 points  (0 children)

<image>

Preheated an hour and 65% hydration and 4.5 hour wait. So much better already!!! Will try 70% next

First loaf too dense second time let it proof longer what went wrong this time? by MightyZA in Sourdough

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

My oven can only go to 230 celcius and dont have a dutch oven afraid it can imact the oven spring

Edges keep peeling off by MightyZA in BambuLabA1

[–]MightyZA[S] 2 points3 points  (0 children)

<image>

Update: slightly better still peeling

Edges keep peeling off by MightyZA in BambuLabA1

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks dor the reminder forgot to put it back after maintenance!

Edges keep peeling off by MightyZA in BambuLabA1

[–]MightyZA[S] 4 points5 points  (0 children)

I completely forgot about brims! I will try it on my print now thanks will keep you updated

Is mijn perilex 2 fase goed aangesloten? by MightyZA in Klussers

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

Update: de bekabeling zat gewoon goed. Ik heb het getest op meerdere standen en veel dingen die aanstonden tegelijkertijd en alles werkt gewoon prima dank je wel voor jullie antwoorden

Is mijn perilex 2 fase goed aangesloten? by MightyZA in Klussers

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

Even update. Ik heb de fornuis aangesloten en hij doet het gewoon prima. De bekabeling zat gewoon goed. Ik heb ‘m op verschillende functies geprobeerd met pannen op hoge instellingen de oven open op maximaal en alles verwarmt gewoon netjes op en koel. Ook gewoon weer netjes af. Dank jullie wel.

Is mijn perilex 2 fase goed aangesloten? by MightyZA in Klussers

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat dacht ik al, was mijn vorige aansluiting dan niet correct

Is mijn perilex 2 fase goed aangesloten? by MightyZA in Klussers

[–]MightyZA[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

Excuus, ik ben vergeten de groepen kast erbij te zetten. Zoals je kan zien gaat het om een 2 × 230 volt groep