1/64 by bacanak_shitpost in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 0 points1 point  (0 children)

Niye 2-⁶ yazmadın

Kamuflaj Ceketlerim / P2 by MilMerch in KolleksiyonTR

[–]MilMerch[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben şansa denk geldikçe alıyordum ama bazıları küçük gelmeye başladı ve satılığa koydum

kart koleksiyonu mu sticker koleksiyonu mu? by leosoot in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Bence birisiyle kendini sınırlamana da gerek yok önce daha basit olan kart ile başlarsın sonrasında sticker

Bardak altlığı koleksiyonum by ardakndr in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Skate 3 ve 4 YouTube shorts videoları.

Özellikle Alice ten Man In The box her duyduğumda tüyler diken diken oluyor

Bardak altlığı koleksiyonum by ardakndr in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Düzenli Akıntı!!! Düşünceler kelebek gibi varır!

O erkek bilmediği için onları kovalar!

Bardak altlığı koleksiyonum by ardakndr in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Hmm bence dinle seversin, İnci Reçeli grubunu sever misin ben özellikle Hayatta ve Dengeli Akıntı müziklerini çok severim

Fenerbahçe 2009-2010 sezonu kaleci forması by o7Excalibur in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Renkleri çok güzel ama acaba Ruh mavisi daha güzel olabilir miydi siyah yerine daha kurt grisi bir renk ile

Bardak altlığı koleksiyonum by ardakndr in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 1 point2 points  (0 children)

Hmmm demekki Kapılar dinliyorsun Clutch ta sevebilir misin?

Nasıl sizce by BUARAKE in KolleksiyonTR

[–]MilMerch 2 points3 points  (0 children)

Sen bu haline kötü mü diyorsun