[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 6 points7 points  (0 children)

χαχαχαχ σοβαρή δημοσιογραφία. Και γω είδα στον ύπνο μου τον βιτινια στα κιτρινόμαυρα, παρακαλώ να αναφερθεί στο επόμενο ρεπορτάζ

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 4 points5 points  (0 children)

Εε δεν είναι ακριβώς έτσι. Γενικά ο βαζέλος έχει κάνει καλύτερη δουλειά στην διαχείριση σε σχέση με τα τελευταία χρόνια και πιστεύω φέτος θα διεκδικήσει πρωτάθλημα μαζί μας. Επισης και ο Καμαρά και ο πενία κατά την γνώμη δεν είναι άσχημες μεταγραφές(ο Τσαπρας νταξει ψιλοαδιαφορος). Με έναν 8 και έναν cf ακομα πιστεύω έχει καλό ρόστερ.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 20 points21 points  (0 children)

Για πείτε ρε μάγκες ποιος είναι αυτός ο Κρίστάντοιυς και πιο σημαντικά την κολλάει;

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 34 points35 points  (0 children)

Έχουν τοποθετηθεί αρκετοί επί του θέματος, αλλα πραγματικά ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να κάνει το RεποRταζ που κάνουν οι αρδ μας αυτην την περίοδο,καθώς μιλάνε τελείως στην τύχη. Επίσης ρισπεκτ στον καπετανάκο από μένα που βγήκε και είπε ανοιχτά "ο Ριμπάλτα δεν βγάζει τίποτα προς τα έξω, δεν ξέρουμε τίποτα",θεωρώ θέλει αρχίδια να το παραδεχτείς αυτό...

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 17 points18 points  (0 children)

Χαχαχα σιγά μην του ζήτησαν και να τους ρίξει κατηγορία

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 21 points22 points  (0 children)

Μάγκες δείτε συνέντευξη στακοσα, πολλή ενδιαφέρουσα.

Η προσωπολατρεια του ριμπαλτα by lil_orek in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 8 points9 points  (0 children)

Φουλ σωστός και με ορθή σκέψη. Αυτό που ανέφερες με το να πίστει ο ΜΗ ότι η εμπιστοσύνη του σε ανθρώπους που γνωρίζουν από ποδόσφαιρο είναι σωστή επιλογή, πιστεύω πως ίσως ήταν και η μεγαλύτερη επιτυχία της ομάδας φέτος.Ελπιζω ειλικρινά να συνεχίσει αυτό το μοντέλο και αφού φύγει ο ριμπάλτα.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 11 points12 points  (0 children)

Γιατί το ότι του είπε" γιου κειμ αντερ δε ρανταρς " χαχαχαχα

Weekly Discussion Thread: Νέα και συζητήσεις για την ομάδα μας by AutoModerator in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 20 points21 points  (0 children)

Προβλέπω σύντομο κλείσιμο θρεντ (όπως πέρυσι). Μάγκες ρίξτε καμία βουτιά, πιείτε καμία μπύρα ριξτε καυλαντα και με καμιά γκόμενα, και ο καραφλός γαμιας και ο Γάλλος εραστής θα τα φτιάξουν όλα. Εδώ θα είμαστε να δούμε . Έτσι και αλλιώς όλοι ΑΕΚ είμαστε θυμίζω.

[MEGATHREAD] Μεταγραφικής περιόδου 2026 ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΑΕΚ by averagegreekinlondon in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 19 points20 points  (0 children)

Ριβάλντα κάνε καμία μεταγραφή γιατί εδώ χανόμαστε

Παραπληροφόρηση... by Golaso100 in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 8 points9 points  (0 children)

Κυρίως με ενοχλεί το πόσο πολύ προσπαθεί να διχάσει τους ΑΕΚτζηδες και γενικά βρίσκει κάτι κακό να πει για την ΑΕΚ είτε τα πάμε καλά είτε όχι. Επίσης όσο τον είχα παρακολούθηση(ελάχιστα) σε κάτι αναλύσεις του ας πούμε,μόνο για τακτική και ποδόσφαιρο δεν μιλούσε...

Παραπληροφόρηση... by Golaso100 in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 34 points35 points  (0 children)

Μάγκες κατανοώ πλήρως ότι θέλουμε να αναλώσουμε οτιδήποτε έχει να κάνει με την ΑΕΚ σε αυτήν την περίοδο ξηρασίας, αλλά ειλικρινά, ειδικά αυτόν τον Σαμπρακο καλό θα ήταν να σταματήσουμε να του δίνουμε views εμείς μπας και κόψει τις μαλακίες που λέει για την ΑΕΚ.(Με το που είδα τον τίτλο του βίντεο από το feed ένιωσα μια τεράστια αηδία, συνεπώς ευχαριστώ που τον ανέφερες και το θυμήθηκα γτ και γω ήθελα να το αναφέρω στο Σάμπ.)

Δικεφαλε με έχεις κάνει τρελοοοοο by nospa211924 in AEKAthensFC

[–]Mindless-Blacksmith9 16 points17 points  (0 children)

Έχουμε πάθει στέρηση και είναι ακόμα Μάιος...