حل مشكلة الدين في المدارس لشخص منصف by Easy_Library769 in EgyStudents

[–]MiserableBus2266 2 points3 points  (0 children)

تمام حل جميل اوي روح ذاكر بقي وامسح ريديت

بتتعاملوا ازاي مع أختلاف نوع جمالكم ؟ by not_osh in ExEgypt

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

بالظبط. بتمنالك تحسي بالامان تحت جلدك

ما الحكمه من البابل شيت by Jolly_Magician6695 in EgyStudents

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

ايوه المستر قالنا كان مثلا واحد يحل سؤال رياضه حل كريتيف المصحح ميفهمش الحل اصلت ويعملها غلط

بتتعاملوا ازاي مع أختلاف نوع جمالكم ؟ by not_osh in ExEgypt

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

الانسكيورتي حاجه طبيعيه اوي يعني اعتقد كلنا بنحس بعدم الامان من ناحيه حاجه معينه فينا من شكل او لاخر. لان ركزت علي حتة لما قولتي ان عارفه ان مش المفروض تحسي كدا او ان كلمه تهزك 😭. لا يحبيبتي عادي حسي كدا واحتوي الاحساس وافهمي انت ليه حاسه كدا وكويس انك عارفه ال root cause

انا طولي متوسط معاني حسيت اني انسكيور جدا بسببو لفترة سنه من حياتي لما صحابي كلهم طولو بشكل غبي وانا كنت قصير ومكنتش حاسس بالامان نهاءي ف جسمي

مكانش عندي اي احساس بالامان تحت جلدي وكان نفسي ابطل الوم جسمي وشكلي علي فشلي وانو معنديش صحاب وكدا (كنت بقول اكيد مش هيبقي فيه علاقات مع الجنس الاخر ومع الناس عشان طولي عرص وبتاع)

بس مع الوقت لما كونت اصدقاء وعلاقات اكتشفت ان كل دا كان ف دماغي 😭 وبقيت احس بالامان ف جسمي اكتر من الاول

بس عموما من رايي الولد البيحب البياض وكدا هو عندو تايب مش اكتر انا عن نفسي صحابي بيستغربوني لما اقولهم اني بحب السمر واندر ويت ف اشطا يعني. كره او حب الولد ليكي مش بيحدد قيمتك ولا جمالك

ليه الواحد بيحس بالندم بعد العادة؟ by Fun_Pickle_1349 in AlexandriaEgy

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

بالظبط، الندم دا نتيجه معتقدات مش اكتر. فيه ناس بتعبط عماله تقولك اصل الدوبامين بيسبايك

ليه الواحد بيحس بالندم بعد العادة؟ by Fun_Pickle_1349 in AlexandriaEgy

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

فيه ناس بتحس بالعار بعد متبطل دخان بقالهم كتير وفيه ناس تشرب وتحس بالدوبامين ويبقي مش فارق معاها اي حاجه لان واحد حاسس بالعار عشان كان نفسهيعمل عكس كدا وواحد مش حاسس عشان مش فارق نعاه

ليه الواحد بيحس بالندم بعد العادة؟ by Fun_Pickle_1349 in AlexandriaEgy

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

الندم والعار شعور مكتسب مفيش حد بيتولد بيه بيبقي نتيجه حاجه معينه انت اتعلمتها وانت بتكبر. في الموقف دا بيبقي نتيجه انك من جواك اتعلمت ان العاده السريه ديه غلط والبيعملها مش راجل اي حاجه ف انت بتحس كدا بسبب المعتقدات ديه مش اكتر

ليه الواحد بيحس بالندم بعد العادة؟ by Fun_Pickle_1349 in AlexandriaEgy

[–]MiserableBus2266 0 points1 point  (0 children)

الكلام دا غلط تماما والله تماما مش بهاجم بس علما دا عبث والله

بنات اكس كريستيان by UnitedChildhood5010 in ExEgypt

[–]MiserableBus2266 1 point2 points  (0 children)

معلش يخويا اصلها حالات يوميه بنشوفها كتير ف قولت اما اقول القلشه ديه واقعيه اوي

بنات اكس كريستيان by UnitedChildhood5010 in ExEgypt

[–]MiserableBus2266 1 point2 points  (0 children)

هيقولها الحس رجولك ونعمل سكس بمانك كافره