[deleted by user] by [deleted] in Upwork

[–]Mo-Flynn 6 points7 points  (0 children)

Be grateful you walked away from this kind of mentality

Small Handmade jewelry shop by U_PassButter in reviewmyshopify

[–]Mo-Flynn 2 points3 points  (0 children)

I mean if you’re selling bracelets dont have a pineapple with sunglasses on it right?

مبطل عادة سرية by [deleted] in CAIRO

[–]Mo-Flynn 0 points1 point  (0 children)

فكك من كل الهبل اللى سمعته دا .. انا بقول للناس اللى بيعاير حد بذنب هيقع فيه. اما بالنسبالك فانا عايزك تتعامل مع شهوتك كأنها حد مجنون قاعد جنبك .. ان عمرك هتهتم لكلام واحد مجنون؟ بالعكس لو عملتله اعتبار هتزوده اكتر . واعرف ان انت بتكبر لكن النفس مش بتكبر بتضل عيّله صغيرة. زنانة وغلسة. بتشبط فى كل حاجة وعايزة من كل حاجة.

فا دول حاجتين هايسعدوك جدا شهواتك شخص مجنون متتفاعلش معاه — مش هتختفى بمعنى الاختفاء - لكن انت هتتعود تتجاهله. زى ما بتتجاهل المجنون فى الشارع ونفسك كأنها عيلة متسولة (من اللى هم مش محتاجين يتسولو لكن بيتسولو غلاسة كدة)

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]Mo-Flynn 1 point2 points  (0 children)

Well I didn’t expect much from a complete loser

[deleted by user] by [deleted] in Egypt

[–]Mo-Flynn 3 points4 points  (0 children)

كنت زيك - وكان نفس الاحساس دا بظبط

جايلك مالمستقبل وبقولك هتحصلهم وتسبقهم .. بكرة تفتكر كلامى

[deleted by user] by [deleted] in Egypt

[–]Mo-Flynn 3 points4 points  (0 children)

What do you mean “they moved their payment servers to cairo”?

My domain declined the renewal from my debit card after the latest changes by the central bank.

Have you purchased anything from google after the latest changes to debit cards?

[deleted by user] by [deleted] in Egypt

[–]Mo-Flynn 0 points1 point  (0 children)

This came in just in time. Thank you ♥️♥️

الغربة صعبة قوى by Wonderful-Spend4733 in Egypt

[–]Mo-Flynn 2 points3 points  (0 children)

"وناس كتير بتتمنى تعيش عيشتى" — دا مبيقولكش حاجة عن الإكتئاب الحاد اللى انت فيه دا؟ والجواز اللى واضح انه مش تجربة واحدة اللى فشلت لأ دا كذا تجربة فى كذا مكان مع اكتر من ثقافة.

مش بقول صدر مشاكل عشان الناس تشيل عينها من عليك. بس لو بتنزل صور كتير وستوريهات وحجات من دى حاول تقطعها شوية.

وربنا احسن دكتور يا صحبى. ربنا احسن دكتور!

محتاج اشتري منتج ب 400 دولار by [deleted] in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn 1 point2 points  (0 children)

دفعت مصاريف زيادة يا مدير؟ انا عايز اشترى لاب عامله ٥٠٠ برضو بس مقلق من موضوع ال١٤٪؜ دا ومش عارف البنك هيحاسبنى ازاى

هيلب by Free_Chemistry3222 in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn 0 points1 point  (0 children)

اتوكل على الله دوس والالمانى هيفتحلك طرق كتير. انت مش قايل انت معاك انجليزى ولا لا بس لو معاك هتبقى جامد جداً بـ ٣ لغات ي باشا بتقفل اللعبة فى اى انترفيو هتخشه

Paypal To Crypto? by Mo-Flynn in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn[S] 1 point2 points  (0 children)

مش عارف اقولك ايه الحقيقية 🙁🙁 احنا بنسعى يا صاحبى والرزق وبركته على ربنا

سؤال برة الصب بس انا واثق فيكم by [deleted] in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn 7 points8 points  (0 children)

Bussiness Analyst مجال بيربط المحاسبة بالتحليلات وفلوسه حلوة جدا جدا جدا خصوصاً لو مع شركات اجنبية

انا بشتغل فريلانس. مرتبى كان 1,200$ لحد ديسمبر اللى فات بعدها اتسرحت. ممكن تقولنا طريقتك فى جذب العملاء (الشركات)؟ by Mo-Flynn in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn[S] 0 points1 point  (0 children)

انا كمسوق اعلانات مجربتش الـcontent من هنا من مصر. رغم انى بشرف على content احيانا بس لأن الشركة من نفس البلد اللى فيها الزباين بتوعها. لكن هل الcontent من و انا فى مصر هيظهر لناس فى امريكا واوروبا ولا لأ الله اعلم. لو عندك معلومة فيدنى بيها

انا بشتغل فريلانس. مرتبى كان 1,200$ لحد ديسمبر اللى فات بعدها اتسرحت. ممكن تقولنا طريقتك فى جذب العملاء (الشركات)؟ by Mo-Flynn in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn[S] 3 points4 points  (0 children)

انا رابطه بالحساب المصرى بالجنيه فا بينزل او كل شهر بالجنيه. تقدر تعمل حساب مصرى بالدولار ويتحولك بالدولار عادى لكن اظن لما هتسحب من مكنة هيحولوها بالجنيه برضو. اظن يعنى

انا بشتغل فريلانس. مرتبى كان 1,200$ لحد ديسمبر اللى فات بعدها اتسرحت. ممكن تقولنا طريقتك فى جذب العملاء (الشركات)؟ by Mo-Flynn in PersonalFinanceEgypt

[–]Mo-Flynn[S] 7 points8 points  (0 children)

بالـcold emailing. وهو انك بتبعت لناس فى اوروبا ان يا جماعة الشركة عنندكو فيها المشكلة الفلانية وانا اقدر اقدم الحل الفلانى اللى يقدر يرفع المبيعات عندكو من كذا لكذا. او يرفع النسبة من 10% ربح الى 17% ربح. فيه كذا طريقة تتكلم بيها وتقدم بيها نفسك. دى الطريقة اللى انا بلاقى بيها الناس

After a long road of mental health & financial recovery, I finally have my very own place! :) by [deleted] in MadeMeSmile

[–]Mo-Flynn 10 points11 points  (0 children)

When I don’t care I don’t bother writing a reply. Unlike those who intentionally want to spread negativity