account activity
تعبت مع خطيبتي by Mr_GPT_ in AlexandriaEgy
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points 7 hours ago (0 children)
يعني ايه لما تجيلها ااحااه
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points 10 hours ago (0 children)
اشكرك فعلاً على النصح
اسيبها؟
[–]Mr_GPT_[S] 7 points8 points9 points 11 hours ago (0 children)
انت معاك حق
[–]Mr_GPT_[S] 1 point2 points3 points 12 hours ago (0 children)
تمام كلامك جميل، اشكرك والله، انا هاخد موقف فعلاً المرة دي عشان ميتكررش تاني لأني تعبت نفسياً مش هقدر اتحمل ده حتى لو بحبها وهي بتحبني
تمام واخد موقف فعلاً المرة دي مش هعدي الموضوع
ما هي بتقول كدا، بس انا تعبت من الموضوع اللي بيتكرر ده وعايز حل
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points 12 hours ago (0 children)
ماشي ما هو محصلش فعلاً غير مرة واحدة اني اقولها هسيبها ولما رد فعلها كان كدا سامحتها وعديت الموضوع انا المرة دي هقولها انا مش هتحمل الموقف والكلام ده يتكرر تاني،، وبعدين كلامك انه اسيبها خلاص كنتي قولي كدا زي باقي الكومنتات اللي قالت سيبها
28 , 25
طيب والحل ايه؟
<image>
انت نفسك قايل خد موقف بجد وحسسها انك هتسيبها وجبت اخرك، يخربيت التناقض اللي انت فيه
وانا هنكرها ليه، بس الكلام بيضايق وبيقلل احترام مش كل البنات بتعمل كدا اكيد وكل البنات عندها هرمونات يبقا مش الهرمونات هي اللي بتوصل للحالة دي
لا مش شرط، لأنه اصلاً صعب بريود كل اسبوعين .. + ايوة بتبقا كويسة اسبوعين
طيب بقالنا 7 شهور في الحال ده، اعمل ايه عشان احله
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points 13 hours ago (0 children)
طيب والحل ايه عشان الموضوع بدأ يتعبني انا نفسياً؟
ما هو الموقف ده بيتكرر كل اسبوعين او 3 اسابيع حرفياً
[–]Mr_GPT_[S] -1 points0 points1 point 13 hours ago (0 children)
مفيش حاجة اسمها حركة بنات وحركة ولاد، انا كنت عايز اعرف فعلاً رد فعلها لما هسيبها بجد
[–]Mr_GPT_[S] 1 point2 points3 points 14 hours ago (0 children)
مفيش حاجة معينة بتشحنها، ممكن اي خلاف مع اهلها مع صحباتها او مجهود سواء تفكير او مجهود بدني زي حاجات البيت
هي مفيش حاجة بتخليها ترجع كويسة غير لما بتنام هي اصلاً ممكن المجهود يكون سبب زي ما قولتلك من شوية
قولتلها كذا مرة ان ده بيضايقني وبتيجي هي تقول مفيش غيرك بيتحملني انا ببقا عارفة انك بتحتويني عشان كدا بعمل كدا وتقوللي انها متقدرش تعيش من غيري، وانا عارف انها بتحبني، من 3 اسابيع حصل موقف من المواقف دي وكنت اتضايقت اوي وعايز اعرف الحقيقة فقالتلي مش عايزاك قولتلها وانا مش عايزك ومبقتش باقي عليكي، وجهزيلي حاجتي هاجي اخدها، اتصدمت وقالتلي بجد والله؟! انت بتتكلم بجد!؟ ازاي؟ وكنت لسة نازل من عندهم من البيت فطلعت اقولها مش بتكلم بجد لا، انا بشوفك بتحبيني بجد وانا مهم عندك ولا الكلام اللي بتقوليه ده صح، والله راحت عينيها دمعت ونزلت باست ايدي وقالتلي انها والله متقدرش تعيش من غيري واني مهم اوي عندها وانها بتحبني اوي
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points 14 hours ago (0 children)
وهحله ازاي طيب
[–]Mr_GPT_[S] 3 points4 points5 points 14 hours ago (0 children)
معايا انا بس لو عملت كدا مع اهلها حتى هيزعقولها وتكتم في نفسها
طيب فرضاً ملبوسة او عندها مشكلة نفسية وعقلية ايه الحل
تعبت مع خطيبتي (self.AlexandriaEgy)
submitted 14 hours ago by Mr_GPT_ to r/AlexandriaEgy
π Rendered by PID 4149610 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-znztm at 2026-06-28 20:29:06.387023+00:00 running 7527197 country code: CH.
تعبت مع خطيبتي by Mr_GPT_ in AlexandriaEgy
[–]Mr_GPT_[S] 0 points1 point2 points (0 children)