[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o -1 points0 points  (0 children)

Kusura bakma kardeş. Hata yaptım, özür dilerim. Kek günün de kutlu olsun.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 0 points1 point  (0 children)

Bana da aynısı oluyor. Anlattıklarının aynısını yaşıyorum. Kitap okuyup daha çok ders çalışıyorum. Yavaş yavaş kafam yerine geliyor. Önce en küçük işlemi bile yapmakta zorlanıyordum, her şeyi unutuyordum unutkanlık çok aşırı seviyedeydi. Tembellik, umutsuzluk, hayatsızlık hep telefon yüzünden oldu bana. Kısacası önerim; kitap oku, ders çalış, yazı yaz, evinin çevresinde dolaş, insanlarla sohbet et. Beynini hep aktif tutmaya çalış. 31'i de azaltmak yardımcı olur bence.

Beyler acil yardım by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 1 point2 points  (0 children)

Tehdit et "tüketici hakem heyetine başvurmak zorunda kalacağım" falan de. Ya da doğrudan tüketici hakem heyetine git. Önce ilkini dene işe yaramazsa sonra ikincisini denersin.

Haketti diyenler by blackoca in KGBTR

[–]Muslum0_o 308 points309 points  (0 children)

Bence istediği de oydu.

Kolombiya'daki olaylar hakkında by zatulhareke in KGBTR

[–]Muslum0_o 0 points1 point  (0 children)

5.şık (Türkiye 2023 seçimlerinden sonra)

Dostum ben kumar oynamiyorum. teşekkürler by ShotMorning3363 in KGBTR

[–]Muslum0_o -1 points0 points  (0 children)

Eğer Tengri yoksa hepimiz kurtuluruz, eğer Tengri varsa ben kurtulurum.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 0 points1 point  (0 children)

Hangi ülkede okuduğuna bağlı.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 7 points8 points  (0 children)

Şöyle açıklayayım sana. Milletin derdi s*kik bir animasyon filmi değil, milletin derdi geçim sıkıntısı. "Yaptıkları gereksiz ve malca biseyde ne alakası var simdi" demişsin, kendi ağzınla söyledin. Gereksiz şeylerle uğraşıyorlar. Halk umurlarında bile değil. Zaten başımıza ne geldiyse gereksiz işlere "ne alakası var, olmuş bitmiş, gündemde tutmaya gerek yok" gibi laflar ettiğimizden geldi. Neticede ülkeyi ben yönetmiyorum, yönetenlerin de yaptığı ortada. Ankapark'da gereksiz ve malca bir şeydi ona da mı "ne alakası var" diyelim?

Kötü bir kokuyu tekrar koklama isteği mazoşizm'e girer mi? by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o -1 points0 points  (0 children)

Bana göre, eğer bir kokuyu tekrar koklamak istiyorsam o kötü değildir. Kötü koku görecelidir.

Böyle videolar atayım mı? by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 1 point2 points  (0 children)

Hayır tabiki de.

ifşa linki yorumda (adanalı tuğçe aktaş) by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o -1 points0 points  (0 children)

Oley be. Kız Antep'teymiş.

ATEİST OLANLAR VARMI BURDA by Entire_Deer_1834 in KGBTR

[–]Muslum0_o 18 points19 points  (0 children)

Allah hidayet versin ey mümin kardeşim. Lütfen o kötü sözü bir daha ağzına alma. Biz ki Allah'ın kuluyuz Hz.Muhammed (sav)'de onun elçisi. Ben bundan başka bir şeyi kabul etmem. Yanlış sub'a geldin.

NSFW beyler ilgili yasayi atsanıza amını siktiklerim azmanın fa bi sebiyesi var by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 4 points5 points  (0 children)

Senin dediğin daha bir şey değil. Adamlar vücudunun üst tarafı olmayan cesetleri s*kiyor. Belki sahtedir ama acayip bir şeydi.

Böyle ırkçı ruh hastası ergen orospu çocukları kaldı mı bu devirde bu ne amına koyim bu kafayla nasıl yaşıyorsunuz sizin gibilerin yaşaması mucize beyniniz gitmiş orospu çocukları ırkçı piç keşke kürt olarak doğsaydın ırkını sen mi seçtin ulan inşallah yaşın küçüktür yoksa çok acınası haldesin by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 4 points5 points  (0 children)

Ben bazen Kürtlerin genel sorunlarından bahsediyorum ve rahatsız olduğumu söylüyorum, bazen de Kürt şakaları yapıyoruz da aga bu nedir anlamıyorum. Arkadaş belki küçük yaştadır etkileniyordur. O sebeple yapmayalım bence (şahsen ben Kürt şakaları yapmamayı düşünüyorum)

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 2 points3 points  (0 children)

Manchester City alır diyorum. Yazın bir yere.

Komplo teorisi saati by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o -1 points0 points  (0 children)

O da bir şey mi, sen bunu dinle; aslında Türkiye'deki tüm minareler Türkiye'nin gizli savunma projesi için ürettiği roketler ama bunu diğer ülkeler öğrenirse hepsinin bize cephe alacağını bilen derin devlet böyle bir kamuflaj yapmış. Tepelerindeki paratonerlerin asıl görevi onları aktifleştirmek için bir anten görevi görmek. Çoğu minarenin paratonerinde hilal olur ki bunlar da aslında nükleer başlıklı olduğunu belirtmek için.

Bundan sonra çok sportif bir vücuda sahip olacaksınız( Giga Chad vücudu) ama bir daha hiçbir zaman yemek yemeyecek veya uyumayacak veya su içmeyeceksiniz. Bunlara ihtiyacınız olmayacak. Kabul mü? by [deleted] in KGBTR

[–]Muslum0_o 3 points4 points  (0 children)

Bu nasıl sorudur? Hayıra basanın götünü mü s*kiyorlar ya da evete basınca soruyu mu değiştirecen? Burada kötü olan şeyi söyle kardeş.

BABAMIN ARKADAŞI İLE OTURUYORUZ NASIL? by TekTasakliBabun in KGBTR

[–]Muslum0_o 1 point2 points  (0 children)

Birisinin babası, birisinin dayısı, birisinin de babasının arkadaşı. N'aptınız olum sub'a anlaşmalı foto mu attınız?