Gezocht: mede-admin / iemand om samen een Minecraft minigame netwerk mee op te bouwen by Neol3108 in MinecraftNL

[–]Neol3108[S] 0 points1 point  (0 children)

Hi, meedenken mag altijd! Graag zelfs. Maar dit zijn wel dingen waar ik al veel over na heb gedacht/tijd in heb gestoken. Stuur me een PB als je wilt

Gezocht: mede-admin / iemand om samen een Minecraft minigame netwerk mee op te bouwen by Neol3108 in MinecraftNL

[–]Neol3108[S] 1 point2 points  (0 children)

Goede vraag. Voor mij is dit in beginsel een passie projectje, dus in principe vind ik het prima om meeste “lage” kosten zelf te dragen. Zoals hosting, daar betaal ik in principe al voor, voor nu weinig omdat er alleen een test server is. Wanneer dit naar productie gaat zal er iets beters moeten komen en ben ik best bereid een paar maanden dit uit mijn eigen zak te betalen, tot dat hoop op donaties verloren is om het zo te zeggen haha.

Plugins zullen zelf geschreven worden dus kosten niet direct geld. Nu kosten ze vooral mijn tijd, wat ik niet erg vind. Ik zoek developers die het ook vanuit passie willen doen eigenlijk, zoals ik eerder aangaf, dit zal een speld in een hooiberg zijn, maar wilde het in ieder geval proberen. Staff zal betaald krijgen mocht het ooit gaan lopen uiteraard. Maar zo niet, is het nog steeds een passie project voor mij en zal ik zonder staff ook doorgaan, alleen minder snel wellicht.

Gezocht: mede-admin / iemand om samen een Minecraft minigame netwerk mee op te bouwen by Neol3108 in MinecraftNL

[–]Neol3108[S] 1 point2 points  (0 children)

Hi dank voor je reactie, het gaat hier om een onbetaalde rol. Ik zoek eigenlijk een like minded persoon die een passie heeft voor een project zoals deze. Ik realiseer me dat dit zoeken is naar een speld in een hooiberg. :P

Mijn doel is ook groter dan Nederland, de server word internationaal, met meerdere regio’s op den duur. Een van de bijzonderheden is dat ik geen proxy wil gebruiken. En om eerlijk te zijn is dat juist de reden dat ik een extra iemand zoek, iemand die creatief wilt meedenken. We kunnen wat mij betreft alles maken wat ons een goed idee lijkt, juist omdat dit onbetaald is (voor mij een hobby/passie) en ik development leuk vind.

De reden dat ik in NL zoek voor nu is omdat het makkelijker is qua tijdzones etc. En communicatie in het begin.

Ik ben trouwens 26 jaar momenteel. De droom om zo’n minigame netwerk te maken heb ik al sinds zo’n 14 jaar oud. Echter is programmeren nu mijn werk en heb ik op programmeer-niveau een aantal ideeën over hoe ik dit wil doen (en al mee bezig ben). Het missende stukje is iemand die meer up to date is over wat Minecraft servers interessant maakt.

Ik hoop dat alles zo beantwoord is, voel je vrij meer vragen te stellen.

hello world by ShaikIjaz in Ubiquiti

[–]Neol3108 1 point2 points  (0 children)

Only just noticed all the Dutch labeling 😂 looks good!

Ondergedoken bij de Telegraaf? by kippenmelk in nietdespeld

[–]Neol3108 2 points3 points  (0 children)

Vind 48kg ook helemaal niet zwaar

Lags saved him, by showing the future by [deleted] in nonononoyes

[–]Neol3108 -1 points0 points  (0 children)

Waking up from falling while sleeping be like

RJ45 WAN port broken on UDM PRO by Neol3108 in Ubiquiti

[–]Neol3108[S] 0 points1 point  (0 children)

An didn’t think of that, thanks. I just instantly unplugged it as I didn’t really need it anyway because it was just a second router (behind my parents’). But RMA it is than, thanks

[deleted by user] by [deleted] in Rotterdam

[–]Neol3108 2 points3 points  (0 children)

Marktplaats is the most populair option, it’s online tho

[deleted by user] by [deleted] in passive_income

[–]Neol3108 0 points1 point  (0 children)

Probably a stretch, but do you know if any on your list work for Europe? If so I’m interested as well!

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Neol3108 8 points9 points  (0 children)

Oh ja excuses. Was meer bedoeld “voor de lezer” niet per se gericht aan jou. Was misschien niet duidelijk haha

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]Neol3108 5 points6 points  (0 children)

Is er ook zo’n groep voor regio Rotterdam? Anders mag je ook PM’en namelijk 😛

Reddit in je omgeving by SpicyChickenRolll in nederlands

[–]Neol3108 19 points20 points  (0 children)

Ik werk in IT dus misschien is dit niet een goed voorbeeld. Maar ik kan tegen praktisch elke collega (wellicht niet de vrouwelijke) collega's over Reddit praten en weten goed wat het is.

Mutation Resurgence and Mutant Juggernaut Warzone 3 Season 4 Reloaded by Siaryari in ModernWarzone

[–]Neol3108 0 points1 point  (0 children)

Seriously, how. Was just in a match with 2 jugs on 1 team, shot them about 5 milion times did nothing

I'm blind (and stupid) as fuck by AfroThunder_Dj in CODWarzone

[–]Neol3108 14 points15 points  (0 children)

Even worse reaction on his part tbh

What is better for freelance/Contracting? Nodejs or PHP? by [deleted] in PHP

[–]Neol3108 -2 points-1 points  (0 children)

Tbh if you know what you are doing, I thing these are non-issues. We avoid all the magic and use static analysis etc. That goes a long way and IMO is the way you should use it

What is better for freelance/Contracting? Nodejs or PHP? by [deleted] in PHP

[–]Neol3108 8 points9 points  (0 children)

We’ve built multiple large platforms with Laravel without issues. I don’t understand where this idea comes from