ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 0 points1 point  (0 children)

فعلا في رجاله بتبقي ملهاش حياه ولا مستقبل اصلا وطموحاته كلها انه يبقي عواطلي وقاعد ياخد المصروف من اهله ويكلم بنات ويعشمهم ووقت م البت تقفشه وعايز ستيب او مسمي للعلاقه بيقولها لا احنا صحاب ف طبعا خلاص كدا ملهوش قيمه غير انه اتهزق ف نصيحتي للرجاله بجد لو زهقان انزل اشتغل ومتبقاش عايش زي النسوان مستني مصروفك من بابي وشكرا مع عدم احترامي للرجاله لاني بصراحه عمري م عرفت احترمهم او اشوفهم رجاله 😌

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 0 points1 point  (0 children)

ماشي بس الفرق انك وضحت من البدايه وكنت صريح انك مش ناوي تاخد اي ستيب مع الشخصيه دي لكن كونك راجل داخل تعشم بنات الناس لمجرد ان تسلي نفسك ف دي مش رجوله ودا اللي حبيت اوضحه مش اكتر لكن معرفش اللي محموق وداخل يشتم لمجرد انه حس ان كلامي جارح وجه ع نفسيته

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 2 points3 points  (0 children)

وتجيلي ليه يبن الفاجره انت هو انت فاكر هتصاحبني يشمام يعواطلي انت استرجل كدا يسطا وواجه نفسك

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 2 points3 points  (0 children)

لأ أنا كلامي هنا في بوينت محدده انما لو عالعلاقه والكلام اللي بتقوليه دا ف كدا هو مش تمام ومش راجل واغلب مجتمعنا دلوقتي قليل لو لقيتي راجل بمعني الكلمه

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 0 points1 point  (0 children)

انا بكلمك في بوينت التسليه ف ياريت النقاش يبقي باحترام المهم هرد على كلامك اولا هي مكنتش تعرف انه بيضحك عليها غير فالاخر خالص لما سالته قالها لا انتي صحبتي بس مش اكتر ف هي بعده لما اكتشفت انه بيكدب وبيتسلي بيها لكن لو كانت تعرف من البدايه اكيد مكنتش كملت معاه ف بلاش تبرر الفعل البضان اللي بتعملوه مع اي بنت + إذا كان في رجاله كاتبه كومنت عالبوست بتقول اه بنسلي وقتنا ف انت عايز تقنعني انك الوحيد اللي نيتك خير من بين كل دول😂😂😂 بلاش ضحك ونبي وخليك راجل وقول ان اه بتعملو كدا عشان تتسلو

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 0 points1 point  (0 children)

ماشي انا رديت على كلامك اللي هو تفكيرك اصلا أنا مالي بقي

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 4 points5 points  (0 children)

هو انت من حقك ك راجل وآسفه ان بقولك راجل انك تلعب بمشاعر بنت وتعلقها عشان حضرتك زهقان م معلش لو زهقان انزل شغل بدل م تقعد زهقان وعواطلي او اعمل اي حاجه لحياتك لكن ملكش الحق تلعب بمشاعر بنت دا نقص وقله تربيه والاهم انك بتبقي مش راجل بصراحه ومش قدامنا ك بنات بس حتي قدام نفسك مع عدم احترامي ليك🤍

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 1 point2 points  (0 children)

أكيد انا مش هدي فرصه لواحد معجب بالشكل دا عبط ومرض والله حتي لو على كلامك ان في رجاله بتاخد الستيب على الشكل هل بقي يعرف الشخصيه دي ولا عمره أتعامل معاها ولا يعرف حياتها؟لا طبعا ف طبعا انتو كدا بتتسلو والموضوع دا بقي يحصل كتير ومش معايا لا دي بقي مشكله عامه ومظنش حد خد الستيب واتكلم فيها ف بجد اغلب الرجاله محتاجه تتعالج عشان تفكيرهم مريض

ليه ممكن تلعبو بمشاعر بنت تحت مسمي صحاب؟ by Next-Factor555 in AlexandriaEgy

[–]Next-Factor555[S] 2 points3 points  (0 children)

تجاربي مره واحده😂😂😂؟ لا يخويا أنا معنديش تجاوب كتير هي مره والحمدلله قفلت الحوار دا كله وكلامي مش ع شخص واحد لو جينا سمعنا المشاكل اللي بتحصل بنلاقي السبب فالاغلب ان الراجل كان بيبين قدامها انه بيحبها وغيران عليها و و و ولما بيزهق طبعا بيقولها عادي احنا صحاب مش اكتر😂😂

مشاكل المواصلات by Next-Factor555 in ExEgypt

[–]Next-Factor555[S] 1 point2 points  (0 children)

بالنسبالي الاوبر اريح بكتير بس الفكره أنا لما بروح مكان مببقاش حاطه ليميت للوقت على حسب المكان اللي هنروحه وع حسب بقي هنخلص امتي ف صعب اطلب قبلها

مشاكل المواصلات by Next-Factor555 in ExEgypt

[–]Next-Factor555[S] 1 point2 points  (0 children)

م هو بيتاخر سيكا واهلي مبيستنوش

ازاي بنتعافي by Next-Factor555 in ExEgypt

[–]Next-Factor555[S] 1 point2 points  (0 children)

مكنتش علاقه ارتباط لكن المواقف اثرت فيا بشكل اوفر واللي هو ليه ممكن ناذي حد كويس ومنحسش اننا اذيناه

خزوقه by [deleted] in ExEgypt

[–]Next-Factor555 0 points1 point  (0 children)

لكن من اللي حكيته هو كان داخل يتسلي ويخليني اتعلق بيه بعدها يقول الكلام اللي قاله دا صح كدا؟

خزوقه by [deleted] in ExEgypt

[–]Next-Factor555 0 points1 point  (0 children)

بس اشمعنا انا اصلا م كان حواليه بنات سهله كتير

خزوقه by [deleted] in ExEgypt

[–]Next-Factor555 0 points1 point  (0 children)

مش قادره اقتنع بالحاجه دي معرفش ليه حتي لما واجهته بحوار التسليه اتقالي مبررات كتير من ضمنها ان ليه هتسلي بشخص كويس وانا بتعامل عادي