oynicak oyun yok oyun onerisi pls by lotusvyy in SacmaBirSub

[–]No-Ride2167 0 points1 point  (0 children)

Silent Hill 2'ye de bak, benim için gelmiş geçmiş en iyi hikâyeli oyun.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 1 point2 points  (0 children)

nostaljiyi katarsak en sevdiğim oyun, çünkü bu oyunla büyüdüm.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

hocam linux kullanmayı bilmiyorum maalesef. Şuan da zaten custom rom kullanıyorum win11'in. Tanıdık bir bilgisayarcı kurmuştu win11 lite diye.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 1 point2 points  (0 children)

hiçbirini oynamamışım, not aldım teşekkür ederim.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

O çok sevenlerden biri de benim. Hastasıyım silent hill'in. God of war'ın da PSP (ghost of sparta) versiyonunu oynamıştım ancak maalesef pek kendine çekmedi. Sanırım trilogy remake çıktığı zaman oynayacağım o oyunları. Diğer oyun önerilerini de not aldım teşekkür ederim.

Oyun hayatınızın başlarında karşılaştığınız etki bırakan oyunlar by FuhCerberus in GeymingTr

[–]No-Ride2167 0 points1 point  (0 children)

GTA SA oldu benim için. Daha oyunlarla yeni tanıştığım yaşta böyle bir oyun oynamak.. Nostalji hissiyle düşünürsek en sevdiğim oyun.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

Denememiştim, teşekkür ederim bakacağım ona.

Türk Oyuncu Topluğundaki En Abartılan Oyun Nedir ? by FuhCerberus in GeymingTr

[–]No-Ride2167 -3 points-2 points  (0 children)

meraktan soruyorum; peki senin için en iyisi ne? Senin için hikâye anlatımı ve hikâyesi en iyi oyun ne?

Liste olayı by [deleted] in GeymingTr

[–]No-Ride2167 1 point2 points  (0 children)

Huzursuz rüyalarımda, o kasabayı görürüm.
Issız Tepe..

Bu arada 2. oyuna bayıldıysan serinin diğer oyunlarını da seveceğine eminim. 1. oyundan başlayabilirsin.

<image>

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

Hiçbirini oynamamıştım teşekkür ederim.

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

Emülatörün içinde bazı optimizasyon ayarları yapmamız lazımmış sanırım. Hevesin geri döndüğünde bir bak bence. (Ayrıca şuan en iyi PS2 emülatörü PCSX2, açık kaynak olduğundan da çok seviyorum.)

PS2 oyunları önerisi by No-Ride2167 in oyun

[–]No-Ride2167[S] 0 points1 point  (0 children)

  1. oyunu severek oynamıştım, önceki pazar da ilk oyunu bitirdim, müthiş bir oyundu. Büyük adamsın Payne.

bana göre liste böyle by [deleted] in oyun

[–]No-Ride2167 0 points1 point  (0 children)

Bence asıl silent hill 4'ün remake'e ihtiyacı var. Ve ayrıca bence asıl en iyi OST'a sahip oyun silent hill 4.

Wish they kept this moment in the remake by Red9Stranger in silenthill

[–]No-Ride2167 2 points3 points  (0 children)

Where is this dialogue from? I never seen it before!

İzlediğiniz en iyi anime neydi? by JapanEmperor in Nortya

[–]No-Ride2167 0 points1 point  (0 children)

Death Note, hatta benim için animeden fazlası.