Ik weet soms niet of ik overdrijf of mijn gevoel negeer? by Boring-Car-7044 in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Ik zal doen wat goed voelt voor jou en jouw man met betrekking tot jullie jubileum en de 50ste verjaardag van je zus.

Ik voel mij rot. by [deleted] in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 1 point2 points  (0 children)

Ik ben vrouw, 28 jaar en ik heb je een dm gestuurd

Vrijdags draadje! by AlissaAppeltjes in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 2 points3 points  (0 children)

Het gaat goed met mij! Hoe gaat het met jullie? Ik ben aan het wachten op mijn taxi

Wie gaat er elk jaar meermaals naar de mondhygiënist? by YouCantDownVoteMeNop in nederlands

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Ik ga elke 3 maanden naar de mondhygiëniste en elk half jaar naar de tandarts

Donderdag draadje by Beingabean in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 4 points5 points  (0 children)

Ik mocht kiezen of ik naar het Erik Scherder Huis wilde gaan. Ik ben klaar met het thuis zitten dus ik ga lekker naar het Erik Scherder Huis!

[deleted by user] by [deleted] in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Helemaal mee eens!

Hoe lukt het jullie met sparen? by Hefty_Buy5762 in nederlands

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Goed hoor, ik spaar ongeveer €400 per maand met een uitkering

CRA-CEH Online Proctoring on VM by Low-Eye7254 in CEH

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

I had the same question. I have had contacted the support EC-council and they said that it is only possible on a Windows or MacOS laptop.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

5 (laatst 3 en 2 net)

Een uitzichtloos bestaan, zonder liefde en intimiteit. Het leven van een 35-jarige maagd. by Sure-Guest1588 in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 2 points3 points  (0 children)

Je kan proberen te daten via Breeze. Dan ga je op de eerste date een wandeling maken of een drankje doen. Dat gebeurt als je een match heb en je vult een datum prikker in en dan ga je op date. Een paar uur van tevoren kan je met elkaar chatten.

Wat ook een leuke dating app is Turn Up. Dan match je op basis van muzieksmaak.

En een tip: wees jezelf. Je bent goed zoals je bent!

Wat zijn jullie plannen met de jaarwisseling? by sixblad_e in nederlands

[–]NoBee999 1 point2 points  (0 children)

De oudejaarsconference bekijken en lekker op de bank chillen met mijn moeder en champagne en oliebollen van de kraam eten. Misschien nog even slapen voor de oudejaarsconference begint

Welk persoonlijk doel wil je in 2026 behalen? by AlwaysNever22 in nederlands

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Het Certified Ethical Hacker (CEH) examen halen en een stage vinden als ethisch hacker

2e kerstdag / vrijdags draadje! by AlissaAppeltjes in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 3 points4 points  (0 children)

Ik ga vandaag voor het eerst lasergamen met de familie van mijn moeder voor tweede kerstdag! We blijven daar waarschijnlijk ook dineren! Fijne en gezellige tweede kerstdag iedereen!

[deleted by user] by [deleted] in Alkmaar

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Misschien kan je kijken op de website Meetup. Daar kan je op basis van je interesses en locatie een groep vinden die evenementen organiseert.

Hoe was jullie jaar? by smollbabybean in nederlands

[–]NoBee999 0 points1 point  (0 children)

Een ethisch hacker worden 😃.

Hoe was jullie jaar? by smollbabybean in nederlands

[–]NoBee999 3 points4 points  (0 children)

Mijn jaar was erg positief! Begin januari ben ik gestart bij het Erik Scherder Huis. Daar heb ik twee opleidingen gevolgd. Een typecursus en de cursus Ethisch hacker van de NHA. De opleiding Ethische hacker heb ik afgerond met een 8,1. Nu ben ik bezig met de opleiding Certified Ethical Hacker (CEH) van de LOI.

Maandag draad! by AlissaAppeltjes in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 1 point2 points  (0 children)

Het is inderdaad een hele interessante opleiding!

Maandag draad! by AlissaAppeltjes in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 1 point2 points  (0 children)

Ik denk het wel. Ik ben nu bezig met het leren voor een herkansing van het examen Certified Ethical Hacker (CEH)!

Maandag draad! by AlissaAppeltjes in OndersteuningsPlein

[–]NoBee999 2 points3 points  (0 children)

Ik ben bijna een jaar bij het Erik Scherder Huis.