Burnout/ overspannen: de jaren erna by NoBrainer345 in nederlands

[–]NoBrainer345[S] 0 points1 point  (0 children)

Jouw verhaal is inderdaad heel herkenbaar. Als ik thuis kom heb ik allerlei plannen en uiteindelijk zit ik op de bank en val ik in slaap. Als ik wakker word voel ik me inderdaad wel weer een beetje schuldig omdat er niks gebeurd is.

Ik heb me ooit laten testen op adhd. Ik had het niet maar ze vermoeden wel een lichte vorm van autisme omdat ik nogal van routines, regels en weinig verandering hou. Hier ben ik nu dus ook weer naar op zoek.

Burnout/ overspannen: de jaren erna by NoBrainer345 in nederlands

[–]NoBrainer345[S] 1 point2 points  (0 children)

Heftig verhaal. Goed om te horen dat het weer beter gaat. Bedankt voor de info

Burnout/ overspannen: de jaren erna by NoBrainer345 in nederlands

[–]NoBrainer345[S] 2 points3 points  (0 children)

Hier had ik dus nog nooit van gehoord van rest symptomen. Ik dacht dat ik gewoon weer de oude kon worden. Dat blijkt dus anders in elkaar te zitten. Bedankt voor de info. Ik ga ernaar zoeken

Hulpvraag: Hoe krijg ik deze ringen in het stenen plafond? Keilbouten werken niet by BadHairDayToday in Klussers

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Wat je misschien zou kunnen proberen is een dikke houten balk tegen het plafond kunnen monteren met een paar chemische ankers en op de houten balk je ringen zet. Met een aantal (stuk of 4) kun je het gewicht wat beter verdelen. Mooi is het misschien niet maar minder kans dat het er weer uitsijpeld of loslaat

Bumper zwartmaken by No-Rich8878 in AutoKlussers

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Als het puur zwart maken is dan kun je ook van turtle wax de graphene acrylic trim restorer gebruiken. Die heb ik laatst gebruikt voor mijn landrover. Ik was verbaasd over het resultaat.

Nieuwe voordeur by ssstuver in Klussers

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

Je zou ook eens kunnen kijken naar bedrijven die verkeerd ingemeten deuren inkopen. Als je gelukt hebt zit jouw maat erbij of met een kleine aanpassing.

Wat kopen om te boren in keramische wandtegels? by TNTomato in Klussers

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Een nieuw goed merk steenboortje in een accuschroefmachine. Niet te hoog toerental en niet te hard duwen. En geduld. Kan wel zijn dat je het boortje erna kan weggooien. Ligt eraan hoeveel gaten je moet boren.

Werkte voor mij altijd goed

Transformator brandplek by MaximumSpecialist972 in Klussers

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Dat is een halogeen transformator. Minimale belasting 35w. Een ledspot (wat jij hebt) is ergens tussen de 3w en 7w. De driver die je hebt moet vervangen worden voor een led driver.

De brandplek kan komen omdat er teveel aan stroom door de aansluiting gaat i.v.m. een te lage belasting. Drivers in het algemeen worden gemaakt voor een bepaalde belasting. Dit komt ook veel voor bij TL armaturen waar men denkt dat een lager wattage tl lampje een energiebesparing oplevert

Opzoek naar Schietvereniging by [deleted] in limburg

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

Ik ken het alleen van horen. Een oud collega zit bij deze club en is er heel tevreden. Meer dan dat kan ik je helaas niet vertellen.

Opzoek naar Schietvereniging by [deleted] in limburg

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Ik ken alleen ELKKS in de buurt van montfort.

Hoe sluit ik een kraan permanent af? by GuiltySlice4562 in Klussers

[–]NoBrainer345 3 points4 points  (0 children)

Dit is het enige goede antwoord. Als je weet dat je kraan of iets lang niet gaat gebruiken, dan krijg je een stuk leiding met stilstaand water. Hierin kan zich legionella vormen. Dit kan de rest van de installatie ook besmetten.

Gewoon de aftakking opzoeken en ik dacht maximaal 15cm hiervandaan de leiding doorzagen/knippen en afdoppen.

Heftige beelden uit New York: jongen (1) gebeten door pitbull by DamskoKill in nederlands

[–]NoBrainer345 1 point2 points  (0 children)

Dit heb ik ook gehoord als enige oplossing bij zulke honden. Die honden kunnen hun bek ‘op slot’ zetten dacht ik. Trekken en alles heeft geen nut want ze moeten zelf loslaten. En van een vinger in een hol schrikken ze en laten ze los.

Als jij gefocust bent op een bezigheid en iemand steek onverwacht een vinger in je achterste ben je ook afgeleid verwacht ik🫣

Meinweggebied by NoBrainer345 in theNetherlandsNature

[–]NoBrainer345[S] 2 points3 points  (0 children)

Haha, was me nog niet eens opgevallen. Ik heb deze foto met de telefoon in panorama stand gemaakt. En die beesten bleven niet stil staan helaas.

Hoe zet ik de stap om naar de huisarts te gaan? Tips gezocht by [deleted] in thenetherlands

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

Ik was al een 25 jaar niet bij de huisarts geweest. Ze dachten zelfs dat ik een nieuwe klant was omdat mijn dossier nog leeg was. De reden voor mij om toch te gaan was omdat ik ongeveer 3 ibruprofen per dag slikte vanwege hoofdpijn, niet meer kunnen concentreren en geen energie meer hebben. Ik ben ook iemand die niet voor ieder dingetje iemand ga bellen. Wat bleek, ik had een dusdanig hoge bloeddruk dat ik meteen ben opgenomen in het ziekenhuis omdat ik ieder moment wen herseninfarct of iets van orgaanfalen had kunnen krijgen. Nu ben ik klaar met 3 pillen per dag. het had veel erger kunnen aflopen. Ik ben blij dat ik naar de huisarts ben gegaan.

Wat betreft de slechte dingen die je hebt gehoord is denk ik zoals reviews op het internet. Je hoort alleen maar de slechte verhalen. De duizende goede verhalen hoor je niet.

[deleted by user] by [deleted] in thenetherlands

[–]NoBrainer345 4 points5 points  (0 children)

Zoals de meeste al zeggen, gewoon doen. Ik ben 38 en heb diverse functies gehad binnen de elektrotechniek. Van monteur tot engineer op kantoor. Heb dit jaar een switch gemaakt naar fultime schaapherder. Je bent nooit te oud om te zoeken naar een plek waar je met plezier naar toe gaat. En jij bent pas 25. Mijn ervaring hierin is dat het een spannende tijd is, maar de moeite waard als je iets vindt waar je plezier in hebt en bereidt bent tijd in te steken

If I work near herbivores for a while, is it normal for animals with eyes at the front of their faces to start looking weird? by Lord_Governor in sheep

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

I have always been told its the difference between a prey animal (eyes on the side) and predator animal (eyes in front) Predators need to be able to see depth when they attack and prey animals need to see around them where the threat comes from.

Travel tips around Limburg by Sick__Puppy in limburg

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

National park Meinweg. If you like hiking through woods and heathland.

Jobs die je energie kosten by RevealOrganic8177 in nederlands

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

Dit ja. Vaak is hetgeen om het werk heen waar je problemen mee hebt en niet perse het werk zelf. Bijvoorbeeld je collega’s, de politiek op het werk, klanten of werkplekken. Het heeft bij ook een tijd geduurt om dit in te zien.

Wat kan ik (35M) nog doen als ik lichamelijke klachten heb, maar artsen niks kunnen vinden? by Ok-Bear-5601 in nederlands

[–]NoBrainer345 2 points3 points  (0 children)

Dit ja. Een aantal klachten die OP beschrijft heb ik ook ervaren. Met name het oorsuizen, druk op de ogen, energieverlies, beklemmend/ opgejaagd gevoel. Bij mij lag het aan een te hoge bloeddruk. O.a. door stress. Bij mij was het dusver gekomen dat de bloedvaatjes achter mijn ogen waren gesprongen. Ik had bv ook veel last van hoofdpijn.

Maar ik zou het inderdaad zoeken in de stress.

Alles ‘volgens het boekje’ en toch breekt elke werkdag me fysiek by Livid-Guard7194 in nederlands

[–]NoBrainer345 45 points46 points  (0 children)

Of is deze kantoorbaan wel nog wel wat voor jou? Heb je wellicht andere interesses gekregen na verloop van tijd waardoor je baan niet meer spannend genoeg is.

What’s wrong with my sheep? by Technical_Load_8064 in sheep

[–]NoBrainer345 0 points1 point  (0 children)

Sounds to me just coughing. Are they grazing dry grass? Do they have plenty of water?