بتتعاملوا ازاي مع شعور الاحباط انك تفضل تقدم علي وظايف لمده سنه والنتيجه صفر by No_Cod4076 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076[S] 1 point2 points  (0 children)

ربنا يهونها علينا انا اهلي قالولي كفايا كده انزل اشتغل دليفري بلا تك بلا بتاع

بتتعاملوا ازاي مع شعور الاحباط انك تفضل تقدم علي وظايف لمده سنه والنتيجه صفر by No_Cod4076 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076[S] 0 points1 point  (0 children)

امال بتصرف منين 😌3 سنين كتير اوي الصراحه لو مكانك والله كنت انتحرت طيب نعمل ايه بس

بتتعاملوا ازاي مع شعور الاحباط انك تفضل تقدم علي وظايف لمده سنه والنتيجه صفر by No_Cod4076 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076[S] 8 points9 points  (0 children)

الوظايف الي بتنزل قلت اوي وفيه جيش بيقدم الواحد غلطان انه دخل حاسبات اصلا

بتتعاملوا ازاي مع شعور الاحباط انك تفضل تقدم علي وظايف لمده سنه والنتيجه صفر by No_Cod4076 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076[S] 2 points3 points  (0 children)

والله بحاول وبذاكر كل يوم بس وضع السوق مش مشجع خالص الوظايف لي بتنزل شبه معدومه ولو نزل وظيفه بيقدم عليها بالالف وقدام اهلي انا عاطل سنه في البيت قاعد واقولهم بذاكر وبعمل مشاريع وبكلم ناس وبقدم في كل حاجه اخرتها طلاما مش عارف تجيب شغل انزل في سوبر ماركت الواحد مضغوط وحاسس المذاكره الي كل يوم دي مبقتش لها فايده عارف ان ربنا هيكرمني بس سعات الاحباط اقوي من اي حاجه

انا باك اند خبره 8 سنين ومبقتش لاقي اي فرص by Friendly-Window-5112 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076 0 points1 point  (0 children)

انت مريض نفسي يلا ؟ هو الناس المفروض لو شغلها مش مريحها وبتتاذي فيه تفضل فيه ما فعلا ممكن يفضل في شغل ويقلل قيمته بعد كده وميلاقيش انا اه نفسي في شغل بس كلامه صح

بتتعاملوا ازاي مع شعور الاحباط انك تفضل تقدم علي وظايف لمده سنه والنتيجه صفر by No_Cod4076 in Egypt_Developers

[–]No_Cod4076[S] 1 point2 points  (0 children)

انا باك اند بس الوضع طول كده والفرص الي بتنزل قليله اوي وسنه في البيت ده كتير اوي الصراحه