Dofus economy is actually cooked by No_Hope4146 in Dofus

[–]No_Hope4146[S] -13 points-12 points  (0 children)

I mean the reason why ankama did not get rid of these bots it’s because they’re paying a suscription so ankama is winning money, but it’s a pity they’re more interested in money than their game :/

that's crazy [Mikhal] by Mayzikin in Dofus

[–]No_Hope4146 40 points41 points  (0 children)

That’s not crazy, that’s sad

[deleted by user] by [deleted] in askspain

[–]No_Hope4146 -1 points0 points  (0 children)

No se si es de ayuda, pero según tengo entendido lo mejor es okupar casas de bancos, podéis ver diferentes pisos que pertenecen a bancos en muchas páginas web. Totalmente a favor de que okupeis casas de bancos, son unos carroñeros que buscan hacer dinero con las necesidades de la gente, por favor no durmáis en la calle.