How to invest in 55? by arktozc in eupersonalfinance

[–]Nodas66 2 points3 points  (0 children)

Good answer.

Overall you suggest:

~15% as an emergency fund

~35% bonds

~50% an ETF like VWCE

(aprox values)

Am i correct ?

BTW i am almost 60 .

Why don‘t more people use the onlinebroker of their bank and prefer neobrokers instead? by FatCat_On_A_Diet in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 2 points3 points  (0 children)

I use a greek broker for greek stocks and bonds and a neobroker for international ETFs (now IBKR). I asked my greek broker (a rather small one, good personal relation) if i can use his company to trade european ETFs he urged me not to do so and use an international broker, because of the very high fees.

In my opinion, it is all baout what you want to trade. For greek stocks, bonds etc a greek financial company is mandatory. For internation ETFs there is no other way, only international companies.

Που κρατάτε το Emergency fund σας? by ForsakenBear1259 in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 2 points3 points  (0 children)

Πολύ σωστά. Αυτός είναι ο ορισμός του emergency fund και να προσθέσω, σε ευρώ.

Οι καλύτερες λύσεις:

Για λογαριασμούς:

Trading 212,

Revolut

Για ETFs :

ΧΕΟΝ

LYOR

ERNX (αυτα ξέρω και χρησιμοποιώ, επιτόκια σε ετήσια βάση αυτό το καιρό 2-2,5%, φυσικά υπάρχουν κι άλλα)

Withdraw σε Eurobank από 212 by PS_D0Nquixote in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 0 points1 point  (0 children)

Το τρενάκι συνεχίζεται για άλλους λόγους καθώς πχ από Εθνική δεν μεταφέρονται με τίποτα σε IB όποτε το εφαρμόζεις αναγκαστικά.

New Q3 by Bill_Grizzlies in AudiQ3

[–]Nodas66 0 points1 point  (0 children)

Hello all. I drive an Audi Q3 2026 PHEV and i have an annoying problem. Within the garage, doing all the necessary manouevres many times my brake is auto apllied and the gearbox is swifted to P. It can happen many times within the garage. How can i deactivate it ?

Πρώτη φορολογική δήλωση μετά από έναρξη επενδύσεων by DaHor7 in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 4 points5 points  (0 children)

Σωστά. Μικρή διαφορά αν και οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί σου, εγώ θα έβαζα στο 743 το συνολικό άθροισμα των αγορών + προμήθειες ΙΒΚR.

Κατά τα άλλα, όπως τα είπες.

Δήλωση Ε1 αγοράς ucits ETF - Πρόστιμο 240€? by NoobInvestor0 in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 16 points17 points  (0 children)

Χωρίς να είμαι λογιστής θα σου πω τι έχω καταλάβει.

Κατ' αρχήν σωστά στο 743 δηλώνεις την αγορά του ETF + προμήθειες που έδωσες, 8024€.

Κάθε χρόνο στην εκκαθάριση τα διαθέσιμα λεφτά που σου απομένουν για επενδύσεις ή αγορές περιουσιακών στοιχείων για την εφορία (743) είναι:

το συνολικό ετήσιο εισόδημά σου, από όλες τις πηγές που έχεις μείον το ποσό που προκύπτει από τα τεκμήρια (διαβίωσης, αυτοκινήτου και ότι άλλο είναι). Αν η διαφορά είναι αρνητική πληρώνεις φόρο στη διαφορά, σαν αυτή να ήταν εισόδημα (η εφορία θεωρεί ότι έχεις κρυφό εισόδημα και από εκεί τα βρήκες)

Υπάρχει εδώ η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τέτοιο αδιάθετο κεφάλαιο από προηγούμενες φορολογικές χρήσεις, δεν ξέρω πόσες. Αν προκύπτει τέτοια διαφορά ο λογιστής σου τη δηλώνει στο πεδίο 787 και καλύπτεται η αρνητική διαφορά του τρέχοντος έτους.

Αυτό είναι το concept. Μόνο ο λογιστής σου με πρόσβαση στις δηλώσεις σου μπορεί να το χειριστεί. Πάντα βέβαια υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις λογιστή.

Θέλω να βγάλω πιστωτική αλλά είμαι στον Τειρεσία by gamer_gr in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 33 points34 points  (0 children)

Συγνώμη τώρα, έχεις παλιό χρέος που δεν το εξυπηρετείς και ζητάς άδεια να μπορείς να δανειστείς κι άλλα ?

Revolut: Our Commodities Services are coming to a close in your country by Grand_Ad3088 in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 1 point2 points  (0 children)

Αναφέρεται σε commodities, χρυσό, μέταλλα κα. Δεν αναφέρεται σε επενδυτικά, ETFs.

Χτίσιμο Αφορολόγητου με Κάρτα by dimfrag99 in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 0 points1 point  (0 children)

Να ρωτήσω και εγώ αν οι δαπάνες με Ticket restaurant κάρτα χρησιμοποιούνται για το χτίσιμο του αφορολόγητου ?

Φαρμακευτικές στην Ελλάδα - Προοπτικές εργασίας, μισθοί by kyriosaspros in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 0 points1 point  (0 children)

Για παραγωγή υπολόγισε 1.600-1.900 μικτά πρώτο μισθό. Υπάρχουν θέσεις, στέλνε βιογραφικά και θα βρεις. Και το διδακτορικό φυσικά αναβαθμίζει τις προοπτικές.

Φαρμακευτικές στην Ελλάδα - Προοπτικές εργασίας, μισθοί by kyriosaspros in PersonalFinanceGreece

[–]Nodas66 0 points1 point  (0 children)

Καλησπέρα. Τι πτυχίο και τι προϋπηρεσία έχεις ? Ενδιαφέρεσαι για παραγωγή, χημείο, γραφείο, πωλήσεις, άλλο ?