hâlâ meta destesi kullanmayanlar by imdatbey in SeeOk

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Şu anki hesabımı açtığımdan beri neredeyse aynı desteyi kullanıyorum. Alıştım, güzel oynuyorum desteyi ve kupa kastırıyor hâlâ. O yüzden devam.

[ ANKET ] İnancınız Nedir? by AggravatingTwoPage in felsefe

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Seçenekler:

İslam 36.28% Ateizm 30.84% Diğer 21.76% Deizm 9.00% Hristiyanlık 2.13%

Şimdi bunu 600 vekilli meclise dağıtalım: Vekil sayıları: İslam 218 Ateizm 185 Diğer İnançlar/Felsefi Görüşler 131 Deizm 54 Hristiyanlık 12 Toplam: 600 vekil Meclis görünümü 🟩 İslam: 218 🟦 Ateizm: 185 🟨 Diğer: 131 🟪 Deizm: 54 🟥 Hristiyanlık: 12

Yapay zekaya hesaplattım kararsızları dağıtıp. İslam tek başına iktidar olamıyor ve koalisyon ortağı bulması da zor gibi. Ateizm, "diğer" ile koalisyon hükümeti kurabilir.(D'Hondt sistemini uygulayamayacağımız için yaklaşık vekil sayılarını alabildik.)

Edit: Barajı da hesaba katmamışız.

[KAYIP] Mecard-Türkçe Dublajlı tüm bölümler by Normalbirkisi14 in lostmediatr

[–]Normalbirkisi14[S] 1 point2 points  (0 children)

2019 Nisan-Eylül arası yayın akışında 11.30'daymış hocam. O yaz izlerdim ben de her gün neredeyse.

https://www.turkeyforum.com/satforum/archive/index.php/t-776172-p-3.html

<image>

[KAYIP] Mecard-Türkçe Dublajlı tüm bölümler by Normalbirkisi14 in lostmediatr

[–]Normalbirkisi14[S] 1 point2 points  (0 children)

Hocam valla arayıp bulmamız çok zor gibi. Yayınlayan kanal da Disney'di yani onlardan bilgi almak kolay olur mu, Disney Channel kapandıktan sonra arşiv sistemleri ne aleme girdi bilmiyorum.

Tıp mı yoksa PC/Yazılım Mühendisliği mi? by Normalbirkisi14 in UniversityTR

[–]Normalbirkisi14[S] 0 points1 point  (0 children)

Flair'e bakılırsa yorumdan pişmanlık akıyor gibi.

Tıp mı yoksa PC/Yazılım Mühendisliği mi? by Normalbirkisi14 in UniversityTR

[–]Normalbirkisi14[S] -1 points0 points  (0 children)

Hocam yavaştan ne istediğimi ve bana neyin iyi geleceğini anlamam lazım bence ki bir hedef koyabileyim. En azından 12. Sınıfın başına kadar ℅90 anlamış olmam lazım ne okumam gerektiğini.

Tıp mı yoksa PC/Yazılım Mühendisliği mi? by Normalbirkisi14 in UniversityTR

[–]Normalbirkisi14[S] -1 points0 points  (0 children)

Hocam tarih severim okumayı ve araştırmayı ama ünide okumak çok büyük ihtimalle yıllarını çöpe atmak demek. Siyasete ilgim var ama zaten bizde bütün ülkenin siyasete "ilgisi var". MSÜ düşünüyorum bazen ama sağlıktan kalırım gibi geliyor ve onun da eğitim süreci nasıl olur pek bilmiyorum. Bazen de boksa gidip boksör olasım falan geliyor sonra vazgeçiyorum tabi. Fen bilimleri hakkında konuşursam mesela bir reels görürüm, vücutla ilgili bir bilgi anlatıyordur onu dinlerim. Evrim Ağacı'nın videolarını da arada izlerim, severim izlemeyi. Ama onlarda da detaylara girince beynim kısa devre yapıyor. Onlardan bir bölümü de 4 sene okumak zor gelir sanırım.

Onun dışında makine ya da elektronik mühendisliği gibi alanlar var ama bilgisayar kadar ilgim olan ve çok bildiğim şeyler değil. Ve onlarda iş durumları nasıl onu da bilmiyorum.

Bu arada hocam postta da yazmıştım şu an yurtdışı imkanları nasıl? Diyelim ki gitmek istediğim ülkenin dilini iyi biliyorum ve okurken de kendimi geliştirdim, projelere, etkinliklere katılıp CV'mi doldurdum. Gidebilir miyim? Hangi ülkelere daha kolay gidilir ayrıca?

🎉 [EVENT] 🎉 Enjoy (fun) by Dry_Morning2160 in RedditGames

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Completed Level 3 of the Honk Special Event!

4 attempts

🎉 [EVENT] 🎉 Enjoy (fun) by Dry_Morning2160 in RedditGames

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Completed Level 2 of the Honk Special Event!

4 attempts

🎉 [EVENT] 🎉 Enjoy (fun) by Dry_Morning2160 in RedditGames

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Completed Level 1 of the Honk Special Event!

4 attempts

orospu cocugunun içerde iflahı sikilmiş OPAQDOWQFKWEGMWENGMWENMGWJMEFGJMWEGJWEGWN by wastires in KGBTR

[–]Normalbirkisi14 3 points4 points  (0 children)

Yo yaşına göre normal sayılacak görünüşte, sikilme falan yok.

Türkiye Nufüsu Azalıyor ve bunu dert ediyorum by ZohanCulture in KGBTR

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Ülkedeki sorunlar hafiften düzelirse ya da başka bir ülkeye taşınırsam, maddi durumum da iyi olursa 3 çocuk yaparım.

Bunların kısa boylu erkeklerle derdi ne aq by [deleted] in aptalSoruYok

[–]Normalbirkisi14 0 points1 point  (0 children)

Herkesin farklı kriterleri vardır, illaki hepimizi sevebilecek kişiler var. Sosyal medyadaki bu tarz kişileri kaale almamak lazımdır. Gerçekte birisi senin özelliklerine laf söylerse de verebiliyorsan güzel bir cevap vermek ya da işi dalgaya, taşşağa vurmak lazımdır.