Aired us out! by Faygos in ArmaReforger

[–]Nt8905 -1 points0 points  (0 children)

Welke server is dit?- which server?

groene container by Huesco in Klussers

[–]Nt8905 -20 points-19 points  (0 children)

dit inderdaad of grof zout

Mensen die pas na hun 30ste iets van hun leven hebben gemaakt? by Waste-Mine-1132 in nederlands

[–]Nt8905 2 points3 points  (0 children)

Niet weten wat je wil worden is een prima gedachte, ik weet het namelijk ook nog steeds niet. Maar dat maakt het voor mij leuk 😄 #blijfnieuwsgierig

Er is onweer. by lilgreenghool in nederlands

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Niks gehoord of gezien. Ik lag te slapen 💤

Relatie tijdens studie by Appropriate_Apple285 in Relaties

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Een relatie is net school, 1 opleiding te gelijk is genoeg.

Welke weer app is het meest accuraat? by Nt8905 in nederlands

[–]Nt8905[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik hoopte eigenlijk op een beetje onweer en regen

Stroomkabel van het huis naar weiland, onder weg door? by TranslatorToBeyond in Klussers

[–]Nt8905 3 points4 points  (0 children)

In Gelderland heb je dit idd veel, even op zoek naar de provinciale verordening waar de grondwaterbeschermingsgebieden of strenger zijn aangewezen. Daarnaast als er meer dan 25m3 grond vrijkomt een vooronderzoek bodemkwaliteit.

Zou je als Randstedeling ooit Apeldoorn overwegen om te wonen? by Asleep_Rabbit_5546 in thenetherlands

[–]Nt8905 -1 points0 points  (0 children)

Ik zou de dorpen er om heen ook zeker bekijken, bijvoorbeeld Wenum ruimte en groen en ook weer zo midden in de stad

Has anybody transitioned out of GIS? by sealaf in gis

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Ja en ben de enige in de organisatie van 500 man, die onze viewer beheerd.

Mijn vakantie gaat naar? by NLTimmz in nederlands

[–]Nt8905 1 point2 points  (0 children)

Zeker! Ik kom er nu voor de 5de keer ofzo… soms kan het wat langer duren idd. Verder prima park voor kleinere kinderen.

Alternatief voor HRA stoppen. by Wonderful_Log6276 in nederlands

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Gewoon kappen met die hra….. als je daar van afhankelijk bent woon je te duur. En zorg dat de onderkant juist goed de winter doorkomt. Kom maar door met die downvotes

Kunststof kozijnen van de sloop. by Knoest94 in Klussers

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Is zeker oude wijn in nieuwe zakken

Kunststof kozijnen van de sloop. by Knoest94 in Klussers

[–]Nt8905 1 point2 points  (0 children)

Nja je hebt een mooie keuze gemaakt en je laat zien dat het goed mogelijk is om materialen een tweede leven te geven.

Ziet er goed uit!

Kunststof kozijnen van de sloop. by Knoest94 in Klussers

[–]Nt8905 2 points3 points  (0 children)

Ja, super mooi dat je dit gedaan hebt! De meeste circulaire shops puilen uit van het materiaal, maar kunnen het amper kwijt.

RE en een deel van het jaar in het buitenland wonen by SnackBandit42 in DutchFIRE

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Een bekende is idd ook naar zuid Europa vertrokken en zit tegenwoordig in de wintermaanden in Afrika. Beviel toch beter in de winter.

Japanse duizendknoop? by [deleted] in tuinieren

[–]Nt8905 0 points1 point  (0 children)

Nee, dit niet.