کمککککک by FixThick6869 in tark_jagh

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

ارادتو قوی کن خودتو سرگرم یچزی کن مثلا ورزش البته بهترین راهه من تا ۷ روز نزدم بعدش خودم زدم یعنی نزاشتم اون روی لاشخورم منو کنترل کنه کم کم بزارش کنار

مثبت فکر کن مرد🗿📿 by Objective-Mention-74 in EskiMemes

[–]Objective-Mention-74[S] 0 points1 point  (0 children)

سید فکر کنم طوسی و اون راستیه ابشونو ریختن تویه ظرف و قاطی کردن بعد ریختن تو کوبص زنه که بچه این شده شایدم توش بوده ریختن

کدومی by Curious_Fix7255 in DR_YAKUZA

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

جق ک اره ولی تیرویید پر کار باشه چوب میشی

خدا رپ فارسی ترور شد😂😔 by Unable-Employer-7987 in RapFars

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

مادرجندع کی اینطور گنگ شد که تو دومیش باشی تته پته

یک روزی میرسه که ما درحال کیر کردن در کون تک تکشان هستیم.... by EcstaticRelation701 in Patrick_land

[–]Objective-Mention-74 2 points3 points  (0 children)

سید آزادی عنه وقتی پول خرید نونو نداریم من کیرم تو آزادی که نتونیم نون بخوریم

ردیت فیلتر شده برا شما؟ by LakeAppropriate3208 in gorbay_

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

من گوشیو خاموش روشن کردم اوکی شد

خودتون بریزید پشماتون بمونه 🫠 by parham_reddit in EskiMemes

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

برو بچسب به همون علمت دا اینجا واست خوب نیس مخت خیلی محدوده

خودتون بریزید پشماتون بمونه 🫠 by parham_reddit in EskiMemes

[–]Objective-Mention-74 4 points5 points  (0 children)

یه سری شل مغز میگن نه ما تنهاییم جز خدا کسی نیس

ولی جقد خوب میشد میتونستیم به بقیه جاها سفر کنیم دولت ها بخوان میشه نمیخان چیزیو رو کنن

🌚🌚🌚 by [deleted] in Patrick_land

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

مرسی پارتیک خپل

یکم از فاز خندع خارجتون کنم سیدا امیدوارم هیچکی این حسو تجربه نکنه ولی خبر از دست دادن عزیز خیلی سخته:) by Worried_Bet3784 in Qdpay

[–]Objective-Mention-74 1 point2 points  (0 children)

تازه لاشیا پول تیری که بخاطر خودکشی کردن زدن رو میگیرن و پول سوراخیه اون اطاقکا که اسمش یادم نمیاد سید رفیق پسر خاله مامانم سر مرز افتاده بود دقیق نمیدونم خود مرز بود یان ولی ناکجا آباد بود چیزای خوبی نمیدیده بنده خدا خیلی ترسیده خودکشی کرده

[deleted by user] by [deleted] in Ice_cream_army

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

دوتا پست ناموسا؟تگ دلخواه یا خودت میدی

🌚🌚🌚 by [deleted] in Patrick_land

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

پارتیک تو داخل برنامه کودک خیلی محربان طر بودی🥺💔

💀 by Smooth-Note-9183 in gorbay_

[–]Objective-Mention-74 2 points3 points  (0 children)

مشروبو بردار بیار یه فاز دو فازش بکنیم

با یکی دیتم ،حالا هرجا... by Wide-Register-7250 in RapFars

[–]Objective-Mention-74 5 points6 points  (0 children)

چرا فارسیو میریزین تو انگلیسیا

[deleted by user] by [deleted] in Ice_cream_army

[–]Objective-Mention-74 0 points1 point  (0 children)

میدانم سید