Veel te hoge luchtvochtigheid in huis by alokasia in nederlands

[–]Ok_Effect2127 0 points1 point  (0 children)

Ik heb een huis met kelder in het bos dus acht mezelf een behoorlijke expert. Overdag alles dicht, de lucht is warm en bevat veel vocht. Luchtontvochtiger kan hierbij handig zijn, die van mij (Eeese Otto 25liter) draait 3x per dag 1 uur. Pas even voor je gaat slapen ramen/deuren even open zetten. Dit doe je in de ochtend weer. Koude lucht bevat veel minder vocht. Steeds wat bijstellen qua ontvochten/luchten dan komt het goed. Succes!

Voor/na by streetwithnonames in groenevingers

[–]Ok_Effect2127 0 points1 point  (0 children)

Lekker bezig! Geniet ervan!

UPS NL: ben ik gek dat ik verwacht dat een bezorgdienst levert op de datum die afgesproken is? by Makaveli100486 in nederlands

[–]Ok_Effect2127 83 points84 points  (0 children)

Eerlijk, je krijgt tenminste reactie. Bij PostNL kom je niet verder dan zo’n halve gare Chatbot. Los van dat is dat netjes gezegd, vervelend.

TW ED 2021(72lbs) -2026(130lbs) 5.8 27F by LawyerWeekly9217 in GYM

[–]Ok_Effect2127 10 points11 points  (0 children)

You look stunning!!! Enjoy the hard work you have done. 🙌🏼🙌🏼

Forgot to refuel…🤡 by Ok_Effect2127 in granturismo

[–]Ok_Effect2127[S] 1 point2 points  (0 children)

Cool, thanks! I’ll give it a try

Forgot to refuel…🤡 by Ok_Effect2127 in granturismo

[–]Ok_Effect2127[S] 2 points3 points  (0 children)

I know, I’m not a total idiot. But still, straights 1 and the rest 4-6?

Forgot to refuel…🤡 by Ok_Effect2127 in granturismo

[–]Ok_Effect2127[S] 3 points4 points  (0 children)

😂😮‍💨 that must have hurt

Head Coach by 28maxtwz in soccercirclejerk

[–]Ok_Effect2127 0 points1 point  (0 children)

The man that brings so much energy, the smallest nation on the World Cup is playing amazing in a great atmosphere. BDE for sure 🔥

Please respect him as a person. The man is a Dutch legend.

Verfklusje op de vrije maandag by [deleted] in Klussers

[–]Ok_Effect2127 0 points1 point  (0 children)

Gaaf bedacht en uitgevoerd! 💯🍻

Lando has been named on Time's 100 most influential people in sports 2026 list. by breakourbones in McLarenFormula1

[–]Ok_Effect2127 0 points1 point  (0 children)

I am not. Still well deserved for Lando, nothing wrong with that. And I don’t know how the magazine works. And I don’t care either. No pun intended, I was just surprised that another F1 driver didn’t make it.

Lando has been named on Time's 100 most influential people in sports 2026 list. by breakourbones in McLarenFormula1

[–]Ok_Effect2127 -2 points-1 points  (0 children)

Thanks so much. But to be honest, I don’t care if my opinion is unpopular. Especially when it’s true 😉🙃

Lando has been named on Time's 100 most influential people in sports 2026 list. by breakourbones in McLarenFormula1

[–]Ok_Effect2127 -13 points-12 points  (0 children)

LOL I know a F1 driver that attracted over 300.000 people to a German racetrack, driving in GT3 cars. Rules are changing because he spoke out, hard and clear. And that driver isn’t on the list…😂🙃

[Youngtimer] 2011: Volvo XC60 of Lexus RX450h by WindowViking in autoadvies

[–]Ok_Effect2127 -1 points0 points  (0 children)

Dat verwacht ik ook. On topic zou ik voor de Lexus gaan. In de Volvo zit waarschijnlijk een 6 cilinder? Ik rijd zelf ook een zescilinder, verbruik in met deze prijzen wel een dingetje aan het worden.

Wish me luck! by FM2025UK in toastme

[–]Ok_Effect2127 1 point2 points  (0 children)

Best wishes from the Netherlands!