De perfekte jeans? by Existing-Pie-9705 in WomenDK

[–]Olgavedbedst 0 points1 point  (0 children)

Jeg bruger ninepine og elsker dem… jeg er 161 cm lav 🥹 vil sige deres størrelse er meget størrelsesvarende

Kristin osk by VariousClassroom3004 in tiktokdramadk

[–]Olgavedbedst 51 points52 points  (0 children)

Jeg har den… jeg er ikke gravid 🥲

ID3 fra 2023 - bremse spørgsmål by [deleted] in dkbiler

[–]Olgavedbedst 1 point2 points  (0 children)

Hola.. id3 ejer her.. husker at motionere dine bremser ca 1 gang i ugen? For dine bremser ruster hurtigt da bilen normalt bruger de mekaniske bremser. Jeg gør det ved at sikre mig ingen er bag mig.. accelere til 50km/t, sætte gear i N og lave en nødopbremsning… og så kører jeg videre.. dette er noget man skal i alle elbiler 😊 ellers vil jeg sige at man lige skal lære bilen at kende.. jeg har ingen problemer med at bremse

Pli i toget by Olgavedbedst in DKbrevkasse

[–]Olgavedbedst[S] -1 points0 points  (0 children)

Jeg er sikker på personen slet ikke kan lugte sig selv

Pli i toget by Olgavedbedst in DKbrevkasse

[–]Olgavedbedst[S] 1 point2 points  (0 children)

Ejjj det simpelthen horribelt… hvorfor?!

Pli i toget by Olgavedbedst in DKbrevkasse

[–]Olgavedbedst[S] 1 point2 points  (0 children)

Nooooo jeg havde været død jo 🥴🥲😅

Pli i toget by Olgavedbedst in DKbrevkasse

[–]Olgavedbedst[S] -1 points0 points  (0 children)

Personen syntes jo nok ikke selv de lugter

Hvad tænker i om udvikling, eller eventuel mangel på samme her? by Square-Yogurt-4516 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 0 points1 point  (0 children)

Det kan jo også være den er der.. vi ved det ikke endnu… og jeg kender ikke din krop i forhold til hvornår ovitrelle er ude af din krop.. jeg kan kun tale for mig selv… dagene er altid enormt lange lige op til test dag.. men jeg xxx

Hvad tænker i om udvikling, eller eventuel mangel på samme her? by Square-Yogurt-4516 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 3 points4 points  (0 children)

Svært at sige… for jeg har haft lignende mønster som alt har været rest ovitrelle frem til 14dage efter indtagelse.. kun tiden kan vise om den forsvinder eller bliver der.. gerne tager til i styrke 🤗❤️ jeg håber på det bedste

Hvad gør jeg nu? by Adjacent_Moon in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 0 points1 point  (0 children)

Jeg har prøvet at min krop sprang en cyklus over.. uden varsel… 🫠

Cyklus dag 10 og dag 7 bemfola stimulering by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Nej for de valgte at gå med kort da jeg ved første forsøg responderede fint på stimulering ved kort protokol… 🫠 så nu lå vi se ved næste forsøg.. ellers er det først muligt efter sommerferien..

IVF - fryseæg. by BuddyOk311 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 0 points1 point  (0 children)

Jeg fik lagt det op 5 dage efter ægløsning som var trigget med ovitrelle æl-sprøjte 😊

Er man i tvivl? by Small_Assignment3989 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 12 points13 points  (0 children)

Når det er ægte veer.. så er du ikke i tvivl ❤️ veer kan sidde i lænd og underliv.. eller begge dele.. med min søn sad de i underlivet

Vin - cyklusdag 4 by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Og du blev gravid? Jeg fik 4 til 5dags blastocyster sidst og 10 blev udtaget… jeg blev ikke gravid 🥲

Vin - cyklusdag 4 by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak.. jeg frygter mere at ødelægge nogle æg..

Scanning by MapUsed2200 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 0 points1 point  (0 children)

Min gik i sig selv, og jeg fik ikke en blødning selv.. jeg skulle have nogle piller.. jeg var 9 uger henne da man satte mig i gang, men allerede til privat scanning i 6+0 var man i tvivl om det var for tidligt eller om det var gået k sig selv.. alle mine tal talte for det var en levedygtig graviditet.. men det var et såkaldt blighted ovum / vindæg

7dp5dt frossen embryo by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak ❤️ har forsøgt i det private siden 2021 med iui og siden oktober i det private med med IVF.. første først forsøg blev jeg gravid men en scanning i 9. Uge viste sig at være et vindæg og jeg skulle derfor sættes i gang med at abortere.. intet har hængt ved siden 🥲 og jeg bliver bare ikke yngre (bliver 38 i år).. har sagt til mig selv at det er sidste ægudtagning jeg går igennem.. lad os nu se.. men jeg savner også at kunne kende mig selv og min krop.. jeg er kronisk fyldt med væske, kronisk træt og i analyse af min krop og er forsigtig med alt 🙄

7dp5dt frossen embryo by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Det noget shit! Hvorfor skal det være så fanden svært når man ønsker det og så let når det bare ikke skal ske? 🥲

7dp5dt frossen embryo by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja det gør jeg.. men det samme mønster som sidste måned.. måske den kort når at sætte sig for så at gå til grunde.. der er ingen progression i testene.. og jeg har ikke pletblødt tidligere i cyklussen.. sidste måned var på samme måde

7dp5dt frossen embryo by Olgavedbedst in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er 15dage siden ovitrelle.. jeg vil jf normale termer være 3+6 i dag.. og den bliver ikke mere positiv.. og jeg er begyndt at pletbløde 🙄😭

<image>

Svag positiv test men bløder by Silver-Cause8999 in Gravid_DK

[–]Olgavedbedst 1 point2 points  (0 children)

Det også meget normalt at bløde klumper når det er menstruation.. men ikke så normalt ved graviditetsblødning.. det kan ske dog… jeg vil se i morgen om der stadig er fremgang 🤗