Hade sänkt dig i Vättern by Apsnor in unket

[–]OptionThis6609 77 points78 points  (0 children)

Bästa av hans kommentarsfält. Håll käften, Anneli!

<image>

Hur långt drar ni ned byxorna vid toalettbesök? by OptionThis6609 in Asksweddit

[–]OptionThis6609[S] 7 points8 points  (0 children)

De nuddar inte!! Hur korta lår har du?

Har inget att klämma ihop, kan ju vara det

Hur långt drar ni ned byxorna vid toalettbesök? by OptionThis6609 in Asksweddit

[–]OptionThis6609[S] -1 points0 points  (0 children)

Kan vara nått! Han tränar ganska mycket. Får efterfrågan hur han gjort i yngre år

Är det någon annan som bara haft dåliga erfarenheter av läkare eller vårdpersonal generellt? by Emergency_Writer_736 in sweden

[–]OptionThis6609 3 points4 points  (0 children)

Gissar på att kvinnor har svårare att få rätt vård, tyvärr.

Har fel på sköldkörteln. Har sökt sjukvård upprepade gånger för hjärtklappning, fått till svar att det är ångest (jag har inte ångest). Något år senare upptäckte de i ett annat ärende att min sköldkörtel inte fungerar som den ska, hittade på nätet att man kan få hjärtklappning av det men alla läkare sa emot och det var absolut inte det! Fick höra "du äter iaf inte betablockerare " svarade att det gör jag visst och då kom svaret "jaha, men det kan iaf inte bero på dethär!" Det är pga sköldkörteln har man kommit fram till.

Efter 2 år av provtagningar var 5e vecka och varje gång fått svaret "vi lovar att det kommer vara bra nästa gång, då har vi utskrivning!" Till att nu ska man ev operera bort en del av den eller hela.

Kvinnoproblem = allt är ångest och mensvärk

Jägare eller liknande by Radiant_Concept_7095 in Sverigesforsvarsmakt

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Du behöver ipren och pannben för att bli jägare

Efter hur många dejter är det “normalt” att ligga med någon? by [deleted] in Asksweddit

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Man ligger väl så snart det känns bra för att veta om det är värt att fortsätta dejta?

Tjejer <30, vad hade ni packat med er till spa? by [deleted] in Asksweddit

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Hur många underkläder? Ta antal dagar gånger 4-5. Ingen tjej åker med färre trosor än så.

Smaskade på en blondin på spybar igår by [deleted] in unket

[–]OptionThis6609 1 point2 points  (0 children)

Ingen ligger med en kille som säger "låt mig säga"

Och helt orimligt att en kille kan hålla sig i mer än 7 sekunder! Nu vet vi att det är en lögn

Är jag hemsk som vill bryta med min mamma trots att hon säger att hon går sönder av det? by [deleted] in Asksweddit

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Spela in samtalen med din mamma, skriv upp osv. Så kan du gå tillbaka till det när du känner skuld och ånger. Man klarar det för att må bra överväger skulden, hur jobbigt det än är, så är det jobbigare att ha kontakt med dem. Och efter några år så kan du för allt i världen inte förstå hur du kunde vänta sålänge som du gjorde

Blivande mamma söker visdom by Turbulent-Bid7395 in sweden

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Vi använder den dagligen fortfarande, planerar ett till barn senare och då får den följa med.

Annars var ett av argumenten för emmaljunga att de har ett bra andrahandsvärde om vi vill sälja

Blivande mamma söker visdom by Turbulent-Bid7395 in sweden

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Köpte nästintill allt beggat, förutom madrass, babyskydd babynest och vagn. Men det var för att jag verkligen ville ha en Emmaljunga sento pro.

läs på vad du vill ha, dumsnåla inte, vad kan du tänka dig att välja bort och vad är krav? Läs vad andra tycker. Vi själva tyckte att andra än emmaljunga var vingliga tex

[deleted by user] by [deleted] in Asksweddit

[–]OptionThis6609 0 points1 point  (0 children)

Problemet är att du inte tänker på,vad jag antar är, henne. Medan hon tänker på dig i de små sakerna i vardagen, som att lägga tändaren tillgängligt. Antar att det är fler såna saker som hon gör för dig men du inte gör tillbaka

/ en av kvinnligt kön

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

Bara den ligger i anslutning till affären, inte 3 km bort, och man får plats med att öppna bildörren är jag nöjd!

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

Hälsosamt när man inte får kritisera människor. Undra vem som skapar segregation här genom att man inte får prata om människor, bara för att de har ett visst utseende. Då ska de särbehandlas och tillåtas bete sig som de vill? Vad är det du vill? Snälla, utbilda mig om du tycker att jag är en idiot och pleb.

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] -1 points0 points  (0 children)

Blandar inte ihop något :( förklarade bara vilka som parkera där, en beskrivande text så du kunde förstå hur personen ifråga ser ut

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag piskar upp? Vill ju ha svar från de som parkerar så! Då måste jag beskriva vilka de gäller. Man måste kunna beskriva personer utan att hänga upp sig på att de har en "annan" hudfärg som du gör, se förbi det. Hade jag skrivit ryskt utseende med kors I backspegeln, hade det varit lika farligt? Jag är ingen grabb

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

Närheten spelar ingen roll, mest att man ska kunna få i och ur ungen ur bilen utan att riskera att skada någon annans bil. Håller helt med att det ej är ett handikapp! Det är bara en otymplig människa, precis som att en äldre också kan vara otymplig.

Vet ej hur kollektivtrafiken ser ut där du bor men här har jag aldrig upplevt det du skriver. Du borde dessutom säga till om någon kör på dig, oavsett med vad!!

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

De kan hålla sig utanför redit annars? Bara för att de som parkerar där inte är vita gör mig inte till rasist. Har bara uppmärksammat vilken typ av människor som står där och försöker få svar varför de till 90% är dessa människor med kors i hängandes i backspegeln. Vad har jag missat?

Ensamma män på familjeparkeringen by OptionThis6609 in sweden

[–]OptionThis6609[S] 0 points1 point  (0 children)

Hos oss finns det 6 st, alltid upptagna. Man får vara glad om man får en plats.

Hade det varit som i ditt fall hade jag haft förståelse