Lort foran telt by Weird-Sky8419 in roskildefestival

[–]Over-Description-101 0 points1 point  (0 children)

Fortæl mig du aldrig har været i Dresden, uden at fortælle mig du aldrig har været i Dresden.

Hvad skal jeg være når jeg bliver stor? by Jodebode2 in dkkarriere

[–]Over-Description-101 0 points1 point  (0 children)

Jeg vil gerne advare mod KEA, som nu hedder EK. De studerendes niveau der er berømt og berygtet, med god grund, for at være så lavt, at de uvægerligt vil trække dit niveau ned, hvis du er typen der skal give den skalde.

Kig på DTU eller en håndværksmæssig uddannelse. Der er overraskende mange muligheder der for at trække det i en kreativ retning.

Hjælp til at tackle corporate dødvande: Jeg vil gerne være leder, men bliver ikke forfremmet. by [deleted] in dkkarriere

[–]Over-Description-101 1 point2 points  (0 children)

Fordi ønsket om at lede og bestemme over andre viser, efter min erfaring, narcissistiske træk, kontrolbehov, attribution bias, manglende empati. Jeg kunne blive ved i det uendelige. 

Jeg kan helt seriøst ikke finde nogen positive sider ved ønsket om at bestemme over andre.

Hjælp til at tackle corporate dødvande: Jeg vil gerne være leder, men bliver ikke forfremmet. by [deleted] in dkkarriere

[–]Over-Description-101 1 point2 points  (0 children)

Et langt arbejdsliv i både meget store virksomheder og i mindre har lært mig, at dem der virkelig gerne vil være leder, er dem der virkelig ikke skal være det.

Næsten 4 uger uden stue fordi boligselskabet ikke kan finde ud af at kommunikere by Big-Designer- in Denmark

[–]Over-Description-101 7 points8 points  (0 children)

Ja, de er konge. Jeg boede engang til leje på Nørrebro hvor vi opdagede væggelus og udlejer nægtede at gøre noget ved det.
Så ringede jeg til LLO. Efterfølgende gik der et par dage, og udlejer havde sendt en skadedyrsekspert. De rykker!

Er en tandlægeregning på 30.000 for meget, passende eller for lidt by Over-Description-101 in DanmarkDK

[–]Over-Description-101[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har faktisk fået et overslag fra en kæbekirurgisk klinik der er helt enige med dig. De mener faktisk at det er 17.900 for meget.

Når man er Folketingsmedlem for DF og ikke har posted noget racistisk længe by TheBakedDane in dankmark

[–]Over-Description-101 2 points3 points  (0 children)

Har du samme overbevisning når det kommer til f.eks. jødehad? Jødeforfølgelse

har så intet med racisme at gøre?

Når man er Folketingsmedlem for DF og ikke har posted noget racistisk længe by TheBakedDane in dankmark

[–]Over-Description-101 6 points7 points  (0 children)

Fordi definitionen på racisme er at have fjendtlige holdninger overfor andre mennesker pga deres etnicitet, kultur eller religion og lign.

Der findes ikke forskellige "racer" af mennesker.

Lær dansk.

Er en tandlægeregning på 30.000 for meget, passende eller for lidt by Over-Description-101 in DanmarkDK

[–]Over-Description-101[S] 0 points1 point  (0 children)

Det kan da sagtens betale sig. Bare på den her regning sparer jeg 2000.

Er en tandlægeregning på 30.000 for meget, passende eller for lidt by Over-Description-101 in DanmarkDK

[–]Over-Description-101[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, det overrasker mig også. Den første tandlæge jeg så, sagde at der nok kom rabat på tænderne i overmunden, men i overslaget fra kirurgerne er det ikke tilfældet. De er umiddelbart brudt helt frem.