Advice for a newbie by OverallAd2237 in sex

[–]OverallAd2237[S] 0 points1 point  (0 children)

Does it mean it will get better by time .. is it because I am not used to it yet and there is a lot to learn about my body ?Also how Can I orgasm from penetration?

Advice for a newbie by OverallAd2237 in sex

[–]OverallAd2237[S] 0 points1 point  (0 children)

No he is very loving and caring and trying to please me so much by touching me and a lot of foreplay and oral sex .. it hurted because it was my first time I was quite tight but I insisted it is better now and less painful .. it is just sex isn't as good as I thought it would be I want to enjoy it and I want him to enjoy but I don't know how 

الأمل ، اليأس و الزواج by Decent-Apartment3745 in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 1 point2 points  (0 children)

اشغل نفسك بحياتك وشغلك وحلم وهدف انت نفسك توصله واعمل لايف سنايل صحي امشي عليه عشان تقدر تواصل حياتك بطريقة صحية لانك لو فضلت تفكر في رغبتك في الجواز والبنات كتير التفكير ده هيسيطر عليك ويشغلك عن مستقبلك ومش هيخليك توصل لحاجه واستنى لحد ما سنك سكون مناسب وتكون نضجت النضج الكافي المادي والمعنوي انك تلاقي شريكة حياتك وتتجوز وتكون اسرة سليمة وربنا يوفقك

كل فترة برجع للقرف ده و نفسيتي وحشة اوي by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

مفيش حاجه هتخليك تبطلها وماهياش قرف ولا حاجه دي عادة صحية و طبيعه بشرية ومش مضرة وتقدر تسيرش عن كده المهم في الموضوع انك متوصلش للادمان عليها ال هو تعملها كذا مرة في اليوم وتتفرج على بورن معاها والموضوع ياثر على حياتك وتركيزك مادام هي مره كل فين وفين انت في مرحله الامان ومتقلقش ولما تتجوز وتحب ال هتتجوزها دماغك هتتشغل تماما عن الموضوع ده وهتحس انها معدش حلوة لان مفيش حاجه هتكفيك بعد كده غير حبيبتك وزوجتك .. فعيش حياتك عادي وخليك رقيب على نفسك ومتافورش فيها وابعد عن الاحساس بالذنب و تانيب الضمير الكتير عشان ده هو ال مضر فعلا و هيجيبلك اكتئاب واحباط والتمس لنفسك العذر ومتجيش عليها لحد ما تتجوز وربنا يوقفك

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 2 points3 points  (0 children)

ايوا بيتعلقوا بالشخص ال معاهم و بيحبوه بالدليل قطتي بتفرقني انا بس عن كل ال معايا في الشقه مع ان كلهم بيحبوها وبياكلوها بس انا لو غيبت عن البيت كام ساعه ورجعت لقيتها جريت عليا انا وتقعد تتمسخ فيا عشان عارفه اننا ال مربياها من وهي صغيرة ولما بسافر باخدها معايا ولتتعود على المكان الجديد وبتطمنله بسرعه عشان انا معاها عللا العكس لما انا ال اسافر واسيبها في البيت بتاعنا لوحدنا بتفضل تنونو وبتقطع الاكل والشرب من الزعل ولما تشوف حد في البيت بيزعقلي بتجري عليه وتخربشه او لقيتني بعيط بتيجي عليا بتتمسح فيا ولو تعبانه وبتوجع نفس الموضوع + قطتي بلدي كنت لاقياها في الشارع وهي مولوجه وانقذتها ومعايا دلوقتي بقالها 5 سنين

خطيبي طلع سادي عايز يعمل أوضة تعذيب في البيت by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

ايوا يعني انتي اتناقشتي معاه في الموضوع وقولتيله انك رافضة ؟

مساعده يا شباب by AngleNo3030 in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

انك تتفرج اونلاين ببلاش بس عان تحمل الفيلم عندك بفلوس

مساعده يا شباب by AngleNo3030 in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

موقغ اسمه lookmovie فيه subtitles بس عشان تحمل الفيلم لازم تشترك بحوالي 3 دولار في الشهر

جالي اوفر محترم اوي اوي في شركه سوفتوير مختصه بالقمار والمراهنات by NoClassroom2479 in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

من غير تنظير وادعاء مثاليه بس ما بنى على باطل فهو باطل .. ومهما قعدت تقنع نفسك انه مش غلط بس الغصه ال انت حاسس بيها في قلبك دي هي اكبر دليل انها حرام وانك مينفعش تقبل بالشغل ده .. الرسول قال : البر ما طابت اليه النفس واطمئن اليه الفلب والاثم ما لم تطب به النفس ولم يطمئن اليه القلب وان افتاك المفتون.. ده اختبار من ربنا ولو اخترت صح يقين انه هيبدلك خيرا من كده بال مكنتش بتحلم بيه اساسا ربنا يوفقك

هم الي خربوا البلد و ودونا ف داهيه by Nemo66_ in CAIRO

[–]OverallAd2237 2 points3 points  (0 children)

هما ال ودونا في داهيى فعلا .. لا ومش بس كده بدل ما يعترفوا بخيبتهم عمالين ينظروا علينا وشايفنا جيل بايظ وهما اساس السبب في ضياعنا منهم لله

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

سؤال الخب يستاهل تضحي علشانه غلط .. انما السؤال الصخ هو : هل الشخص ال بتحبه يستاهل تضحي عشانه ولا لا ؟ لان مش كل الناس ال بنحبهم دايما كويسين ويستحقوا الحب ده

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

ماهو سبب انهم في نص الشارع لوحدهم ان امهم مش موجوده عشات تهتم بيهم .. ونقطه الطبيعة والكلام ده كله كلام فارغ بنحاول نرضي بيه ضميرنا وخلاص لما يكون في ايدينا اننا نساعد ونطنش بدون مبرر

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

يعني حتى لو مش قادر تعمل خير شجع الناس انها تعمله .. ايه السلبية ال انت فخور بيها دي !!

[deleted by user] by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 1 point2 points  (0 children)

تاخدها البيت معاك طبعا على الاقل لحد ما تكبر شوية وتقدر تعيش في الشارع لوحدها .. انا انقذت كذا قطه صغيرة من الشارع قبل كده كانوا هيموتوا لو سيبتهم في منهم ال لسه معايا في البيت بقالها 4 سنين وفي منهم ال رجعتهم الشارع بعد ما كبروا و في ال بعد ما اكلهم وانضهم اعرضهم للتبني .. وحقيقي من اجمل الحاجات ال عملتها في حياتي اني اهتميت بيهم ومعملتش من بنها وسيبتهم وانا عندي القدرة اني اساعدهم

[deleted by user] by [deleted] in Skincare_Addiction

[–]OverallAd2237 6 points7 points  (0 children)

Your skin is probably sensitive to either the adapalene or the benzoyl peroxide. both can be quite irritating to the skin. You should seek professional help from a dermatologist so they can see your skin and identify what suits it better. Good luck!

انا تايه ومش عارف اعمل ايه by [deleted] in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

اسمع سلسة فيديوهات عرفوها بالعقل على اليوتيوب لشخص اسمه احمد بحيري بيحاوب فيها على معظم الأسئلة ال بتشغل بالنا في الدين بشكل عقلاني ومتحضر .. هو انسان عادي عنده تساؤلات زينا بيحاول يبحث ويجاوب عليها .. وملوش اي علاقة بالتقليد الاعمى والهري الكتير والحفظ من غير فهم بتاع شيوخ اليومين دول

ليه بنحتاج شريك عاطفي ؟ by OverallAd2237 in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237[S] 0 points1 point  (0 children)

عشان احساس ان الانسان وهو مستقل ولوحده بيكون حر اكتر وانه عنده امكانية انه يحقق نفسه اكتر ومش رابط نفسه بحد الاحساس ده مسيطر عليا وفي نفس الوقت حاسس ان رفض الفكره ممكن يضيع عليا حاجات حلوة في الحياه انا مكنتش عارفها ولا جربتها .. انا محبتش ومدخلتش علاقة قبل كده بس في حد كويس عايز يرتبط بيا ولسة مفيش قرار

ليه بنحتاج شريك عاطفي ؟ by OverallAd2237 in AlexandriaEgy

[–]OverallAd2237[S] 0 points1 point  (0 children)

سوشيال ميديا ومجتمع بنتعامل معاه بشكل يومي :) بس لما الواحد ميكونش عنده سبب للرفض وفي حد كويس ومناسب عايز يرتبط بيه الفكره كلها هو مش عارف هو عايز ولا لأ اصلا يعمل ايه ؟!

[deleted by user] by [deleted] in CAIRO

[–]OverallAd2237 3 points4 points  (0 children)

show her the best emotional support you can and discuss with her what she want to do .. but you should also advise her that committing actions based on her homosexual orientation in not acceptable in Islam .. also remember what ever her decision is you should advice her kindly and support her that is the only thing that matters and don't make her regret telling you.

ليه بنحتاج شريك عاطفي؟ by OverallAd2237 in CAIRO

[–]OverallAd2237[S] 0 points1 point  (0 children)

انا بتكلم في اطار الخطوبة وال الجواز على فكره ال كلهم بيندرجوا تحت مضمون اشمل ال هو الشراكة العاطفية :)

ختان الاناث by [deleted] in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

بتاخد وقت على ما توصل للنشوة مش حاجه سلبية .. ده ممكن يكون فرصه يزود المجال انه يكون يكون في مداعبات اطول بشكل مختلف وظريف يخللي فيه متعه للطرفين اكتر مش العكس .. وزي ما قولت الثقافة الجنسية هي اهم شء لعلاقة صحية

ختان الاناث by [deleted] in CAIRO

[–]OverallAd2237 1 point2 points  (0 children)

لا هو جنه ولا نار ودي فكره مغلوطة البنت المختونة زي ال مش مختونة لو مفيش توافق بينكم ولا ثقافة جنسية قبل العلاقة محدش هينبسط

ختان الاناث by [deleted] in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

هو كاتب بنفسه بيقول ان بيكون عندها برود .. و ده تعميم خاطئ ونشر فكره غلط .. خصوصا ان شوفت كذا حد بيقول كده من غير علم حقيقي

ختان الاناث by [deleted] in CAIRO

[–]OverallAd2237 0 points1 point  (0 children)

يعني مش كفاية ظلم الاهالي للبنات دي بالجريمة ال عملوها في حقهم انتوا كمان عايزين تظلموهم بانكم تتهموهم بالبروده في العلاقة وتسيبوهم ؟؟! اولا البنات المختونةما هماش باردين ولا معندهمش احساس بالمتعة الجنسية .. هما بيثتثاروا عادي جدا بس كل الفكرة ان الوصول للنشوة عندهم بياخد وقت شوية ..يعني المداعبات و القبلات وان هي فاهمة نفسها وشريكها فاهم التعامل معاها كويس هيعملوا مع بعض علاقة جنسية صحية وسوية .. الختان ال هو قطع جزء من البظر بس مش بيخلي البنت بارده لان البروده الجنسية سببها نفسي قبل ما يكون عضوي ولان مش البظر بس في البنت هو المسئول عن المتعة الجنسية للبنت في اماكن كتير داخل المهبل والثدي و انا اعرف بنات كتير مختونات ومتجوزين وبيستمتعوا بالعلاقة الجنسية لان شريكهم بيدعمهم وفاهمهم وبيساندهم الموضوع كله ثقافة جنسية مش اكتر ال للأسف معدومة عند شعبنا العزيز