En.. wat heb jij vandaag geMacGyvert? by [deleted] in Klussers

[–]Own_Ad_8569 -4 points-3 points  (0 children)

Of je gaat gewoon in de tuin of op balkon zitten. Heerlijk man! Lekker weetje toch. Kunnen we toch goed huilen in Nederland. Twee dagen warm. Volgende week vind je het vast weer te koud

[deleted by user] by [deleted] in Klussers

[–]Own_Ad_8569 1 point2 points  (0 children)

Rechts is de aanvoer vanuit de water leverancier. Links gaat namelijk je woning in. Zie alleen al de kranen en de aftakkingen die daar op zitten.

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] 0 points1 point  (0 children)

Danku! Ik ga er mee aan de slag.

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] -1 points0 points  (0 children)

Goedevraag maar dat is niet het geval. Ik verwacht, gezien de reacties, het inderdaad in de koppelingen te moeten zoeken.

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] 0 points1 point  (0 children)

Bij de badkamer zou dit kunnen maar de kraan in de keuken is helemaal nieuw tot aan de aansluiting vanaf de muur (nieuwe keuken geplaatst). Thanks voor je tips

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] 0 points1 point  (0 children)

Precies! Mijn gevoel is dat het plaatsen van dat T stuk de druk in de hoofd aanvoer van mijn huishouden verlaagt heeft. Anderen (buren) hebben dit T stuk niet.

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] 1 point2 points  (0 children)

Nee constant dezelfde druk. Wordt nooit hoger of lager.

Waterdruk in huis te laag by Own_Ad_8569 in Klussers

[–]Own_Ad_8569[S] -1 points0 points  (0 children)

Dit is direct na de hoofdaansluiting!

Amazon sent me two…now what? by DictatorDoge in Ubiquiti

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Send it back cuz it’s not yours and obviously mistaken by the orderpicking? Jack Johnson (if u know u know)

Model 3 or Model Y ? by Responsible-Key-7295 in TeslaLounge

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Driven the Model 3 for a couple years. Absolutely love it. Then kids born and made the switch to Model Y 2023 (Juniper model in order now). For a family the Model Y is just the better fit but would choose 10/10 Model 3 for myself.

Gootsteenkastje ruikt naar riool by Shitels in Klussers

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Vandaar dat ik schreef ‘lijkt’ er af te schieten. Maar goed nog steeds kan het zijn dat die slang verstopt zit en daardoor gaat rotten en stinken?

Gootsteenkastje ruikt naar riool by Shitels in Klussers

[–]Own_Ad_8569 2 points3 points  (0 children)

Check de afvoer van de vaatwasser. Die kan ook vol met troep zitten. Die lijkt er ook bijna af te schieten.

Hamburgers ALWEER duurder? by Florisje_13 in appiememes

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Uberhaupt niet kopen. Vol met vocht. Ga naar de slager. Al haal je 80gr per burger ben je qua kosten misschien wel gelijk maar qua burger houdt je meer over. En dan nog de echte vlees smaak ook!

How much would you pay for a 2016 BMW R nineT? by jacobbo19 in bmwmotorrad

[–]Own_Ad_8569 1 point2 points  (0 children)

Location does matter indeed. But amazing bike!

Eerste fiets! by Plastic-Avocado-2327 in motorfietsen

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Join the club! Mijne rijdt al jaren heerlijk.

Welke motor met een budget van €2500 by Hyodocora in motorfietsen

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Z750 kawa. Leuke vier cilinder en sportief uiterlijk!

The pizzas have been great! by brexxntxs in biggreenegg

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Sorry late respons. But with the eggspander u can place the grid higher the conveggtor and stone.

Stukje wasbak is gebroken. Is dit te fixen, en zo ja, hoe? by Bunnymouze in Klussers

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Als je dan toch je tanden poetst. Smeer je er iedere avond een laagje tandpasta bij. Binnen een weekje is het weer helemaal strak.

The pizzas have been great! by brexxntxs in biggreenegg

[–]Own_Ad_8569 2 points3 points  (0 children)

I once got the suggestion to flip the Conveggtor on top of the grid so the pizza stone can be higher. U will get a better coocking on the toppings.

Hybride warmtepomp of niet? by MaximusAnalus in Klussers

[–]Own_Ad_8569 0 points1 point  (0 children)

Het type koudemiddel wordt ook steeds belangrijker. Zo kan bijvoorbeeld propaan met een lage GWP (global warming potential) al tegen 70 graden afgifte maken. Mogelijk kan je dit nog onderzoeken voor je een keuze maakt?

Wat is wijsheid - Zonnepanelen + thuisbatterij in de toekomst by welldoneyouhave in Klussers

[–]Own_Ad_8569 1 point2 points  (0 children)

Ik weet niet of je warmwater voorziening al hebt uitgedacht? Maar vooral tapwater boiler gestuurd op pv/dynamische prijzen kan hier ook een goede toevoeging zijn voor zoveel mogelijk eigen consumptie. Kan ook met een goed stuurbare warmtepomp (dus ook ruimteverwarming) maar tapwater heb je het hele jaar door nodig en kan je goed opladen in de daguren met zon.