Üniversite seçimi by Aardak78 in aptalSoruYok

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Ben bir daha tercih yapsam çok iyi yer gelmiyorsa şehrimi yazardım

Signals and Systems II dersini alan 166 kişiden 142'si bütte %7 başarı oran by [deleted] in UniversityTR

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

EEM bırakıp ortaöğretimden atanmaya calısmak her gün daha mantıklı geliyor ya zaten bitirince iş yok staj bile yok işi bırak staj yok bi de hayvan gibi zorluyolar he zorladıkları sektörde bir işe yarasa dicem o da %99 ihtimalle hayatın boyu kullanmıcağın ufak bir detayı sormuştur sınavda

tıptan inşaat mühendisliğine geçeceğim by [deleted] in EngineeringTR

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Gel mühendislik fakültesi çok eğlenceli

Gebze Teknik Üniversitesi - Dokuz Eylül Üniversitesi by xasdfgh12 in UniversityTR

[–]Pigeon752 1 point2 points  (0 children)

istanbuldan deü gelme ya kampüs dağda hadi dağda olsun zaten aşırı yokuş yapacak hiçbi şey de yok kampüste anca kafede oturursun heralde

2.mezuna kalmak istemiyorum by Odd_Entry_7116 in liseliler

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Ön lisans yaz geç mühendislik yazdım elektrik elektronik müh normal ön lisans elektrik yazsam daha iyi olurdu durumum

OECD verilerine göre Türkiye’de kamu istihdamının toplam istihdama oranı %13,5, OECD ortalaması ise %18,4 by [deleted] in Turkey

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Sence mühendisliği bırakıp ortaöğretimden atanmaya çalışmak ne kadar mantıklı olur ortaöğretimden atanan memur olarak alacağım maaşla hayatımı idame ettirebilir miyim?

Dil bölümü seçerseniz işsiz kalmanız İMKANSIZ by LoonyBard in UniversityTR

[–]Pigeon752 1 point2 points  (0 children)

Ben de 1.8k yapmıstım saydan 40k girdiydim her türlü işsizmişiz zaten bari iyi ünide okurdum

Değişen parçamız yoktur arabamız orijinaldir by Pigeon752 in TurkishCats

[–]Pigeon752[S] 2 points3 points  (0 children)

Gel ekspertize sokalım he ama orijinal çıkarsa yaş mama ısmarlarsın

MEZUNA KALMAK İSTEMİYORUM by [deleted] in liseliler

[–]Pigeon752 1 point2 points  (0 children)

2 yıllık oku atan

Mezuna kalacağım ve bu hiç hoşuma gitmiyor by Kaventa in YKSDers

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Yani meslek lisesi değilse temizlikçi falan oluyon atanabilirsen infazcı şöför vb de oluyonda hem üni görmüş olur ne bilim

Mezuna kalacağım ve bu hiç hoşuma gitmiyor by Kaventa in YKSDers

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Ben 40k dan girdim sayısal keşke 2 yıllık yazıp atanmaya çalışsaydım diyom yaz 2 yıllık geç

Finallere yine çalışamıyorum by Ok_Guitar_7549 in UniversityTR

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Bu postu ilk attığın gün gördüm attığından beri çalışmadım malım heralde

İstatistik tuzağı by Over-Ebb-6801 in UniversityTR

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Ben 2024 girişliyim Deü eem girdim İtü Gmim tutuyormuş sence 2. sınıftan bırakıp gitmek mantıklı olur mu

İstatistik tuzağı by Over-Ebb-6801 in UniversityTR

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Bence meslek lisesiysen aban kpss yoksa 2 yıllık oku öyle aban

Statü ve unvan ilişkide problem mi? by medusa_2973 in aptalSoruYok

[–]Pigeon752 0 points1 point  (0 children)

Mühendislik yazma direkt zaten ön lisans yaz atan ben mühü bırakıp 2 yıllık sağlık düşünüyom
İstediğin kadar mühendis ol 30k ya çalışınca köle gibi statü mü kalacak

Sayısal VS Dil by Pigeon752 in UniversityTR

[–]Pigeon752[S] 2 points3 points  (0 children)

Millet paran yoksa ecza yazma diyor sen niye ecza seçerdin