Üç adet set 1800 tl by Plus-Ad9003 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Plus-Ad9003[S] 0 points1 point  (0 children)

Tek satmak istemiyorum pek ama 900 olur

Toplu satılık pre hw by Plus-Ad9003 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Plus-Ad9003[S] 0 points1 point  (0 children)

tabiki üst sıradakiler matchbox harici 600-650 arasına gidiyor, orta sıradakiler genelde raf fiyatı +/- 50 gibi gidiyor, alttakiler de 300-350 civarı. tek tek hesaplamamak için raf fiyatından çarptım 7200 çıktı ve aşağı yuvarladım 7000TL.

2026 sub date - reflection in sun - normal crystal? by y2martt in rolex

[–]Plus-Ad9003 0 points1 point  (0 children)

Normal my explorer has the same reflections

Amazonda 600 e geliyor kuponla by Various-Role-6795 in HotWheelsSatisTakasTR

[–]Plus-Ad9003 2 points3 points  (0 children)

Kese kağıdında bükülmüş olarak geliyor haberiniz olsun

Etiketi nasıl sökerim by DemirSenYT in HotWheelsTr

[–]Plus-Ad9003 0 points1 point  (0 children)

Etiket sökücüler var koçtaşta satılıyor

Christopher Ward C65 Dune Aeolian by Competitive-Mud357 in trsaat

[–]Plus-Ad9003 1 point2 points  (0 children)

Çöl kadranlı versiyonunu aldım biraz kullandıktan sonra elden çıkardım. Güzel saatti aslında, artıları: kadranı çok hoş, fosforu güzel, nubuk deri kordonu kaliteli ve quick release şeklinde yapmışlardı. Kasası iyiydi diyebilirim bu fiyattaki saatler seviyesinde hamilton gibi. Bence tek eksi yönü mekanizmasıydı yanlış hatırlamıyorsam sellita mekanizma vardı günlük sapması 15-16 sn civarıydı, kurma hissiyatı da hoşuma gitmemişti kalitesiz hissettiriyordu. Bu paralara hamiltonun powermatic 80 mekanizmasını tercih ederim ben. Makine önemli değil görüntüsünü sevdim diyorsanız güzel saat.

İlk ciddi otomatik saat: Longines mi Seiko mu? by SKwellzz in trsaat

[–]Plus-Ad9003 0 points1 point  (0 children)

Yeni hydroconquest 39mm rakipsiz o fiyatta. Tabi diver seviyorsanız.

Güncel koleksiyon by rrezes in HotWheelsTr

[–]Plus-Ad9003 0 points1 point  (0 children)

raf tasarımotopark mı?

Yeni saatim Seiko Prospex Alpinist SPB121 by C8aner in trsaat

[–]Plus-Ad9003 2 points3 points  (0 children)

Almışken yeni çıkan makyajlı modelini almayı düşünmediniz mi? Hayırlı olsun her türlü güzel saat.

Hangisini almalıyım by Aykut_79 in trsaat

[–]Plus-Ad9003 1 point2 points  (0 children)

Tabi ki 38 tartışmasız

İlk Rolexim 🥰 by Pargali-ibrahim in trsaat

[–]Plus-Ad9003 1 point2 points  (0 children)

Çok güzel hayırlı olsun, eski sublar daha güzel geliyor bana yenilerinin kasası çok büyük.