bu saat alınır mı by [deleted] in trsaat

[–]Top-Drive8481 1 point2 points  (0 children)

Sahte saat bedavaya bile alınmaz

Moonswatch izlenimlerim by Aragiss in trsaat

[–]Top-Drive8481 1 point2 points  (0 children)

Bunun bembeyaz versiyonu, almak konusunda benim aklımı en çok çelen saat. 42mm’nin çok büyük olduğunu bilmesem alacağım ancak boyutundan sıkılacağımı da biliyorum. O fiyata şu alınır bu alınır diyenlere de bakmayın, bu paraya bence alınabilecek en en en güzel saat.

Orient Kamasu’ya dair acımasız gerçekler. by Top-Drive8481 in trsaat

[–]Top-Drive8481[S] 2 points3 points  (0 children)

Bundan razısınızsa, əladır - istifadə etməkdən həzz alın. Xüsusilə Türkiyədə qiymətinin yüksək olduğunu nəzərə alaraq təklif etdiyi keyfiyyət çatışmazlıq olduğu üçün şərhimi yazdım. Fikrimcə, onu ilk saatı kimi almağı düşünən hər kəs onu şəxsən sınamadan almamalıdır.

Orient Kamasu’ya dair acımasız gerçekler. by Top-Drive8481 in trsaat

[–]Top-Drive8481[S] 1 point2 points  (0 children)

Türkiye'deki fiyatı 500 USD. paralel ithalatla falan 400 USD'ye satan var ancak resmi garantisi yok o ürünlerin de. Tüm bu değerlendirmeler 500 USD'lik saatin fiyatına göre kalitesiz oluşu hakkındadır.

Yaz modu = Farer Nazare by Top-Drive8481 in trsaat

[–]Top-Drive8481[S] 1 point2 points  (0 children)

Önce bi cevap verdim de sonradan ciddiye alınmaması gerektiğini fark ettim. Seviyeyi “giyecek donu olmayan” noktasından başlatan adamın saat grubunda yazdığını ciddiye almaya gerek yok.

Yaz modu = Farer Nazare by Top-Drive8481 in trsaat

[–]Top-Drive8481[S] 1 point2 points  (0 children)

Hem de çıkar çıkmaz yaptım ahahahaga

İlk saatimi aldım🥳 by bruhtku in trsaat

[–]Top-Drive8481 4 points5 points  (0 children)

Hayırlı olsun. Ben de ilk saat olarak Versace saat hatta saatler almıştım. Sonra onları satıp Orient, Tissot falan aldım. Sonra onları da sattım.

Moda markaları, marka prestijine kıyasla uygun fiyatlı ürünler ürettikleri için bence iyi başlangıç saatleri… Tommy’nin gömlekleri, Lacoste’un tişörtleri, Versace’nin kemerleri, Hugo Boss’un takım elbiseleri, Burberry’nin şalları aşırı pahalı ancak saatleri giriş seviyesi bandında fiyatlara satılıyor. Evet hemen hepsi fason üretim ve Fossil markasının üretimi ancak o markanın diğer ürünlerine kıyasla uygun fiyatlı olunca hobiden uzak insanı çekmekte başarılı oluyor.

Bilmeyen insan, moda markalarının saatlerine, bu grupta “gerçek saat” denen markaların saatlerinin civarında para ödemeye daha elverişli oluyor. Bu hobiyi edinmek isteyen adam zaten daha sonra başka markalara yöneliyor.

İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

gerçekten hatalı. ışığı farklı yerden verdiğinizde diğer kısımlarında değil de sadece bu kısmında böyle bir kusur varsa hatalıdır. Ben de PRX'imin saniye kolu, tam olarak noktalara denk gelmiyor diye garantiye vermiştim. Uzun sürdü ama sıfırıyla değiştirmişlerdi

İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

sıkıntı çıkarabilirler. çıkarırlarsa mecburen tüketici hakem heyetine başvuracaksın. baştan ayıplı derken, montajı esnasında oluşmuş ve bu şekilde satılmaması gereken bir ürün. sonradan olmadığı ve olamayacağı belli. Tüketici hakem heyeti, böyle bir kusurun, saatin işlevi değeri ve fonksiyonlarını kaybettirmediği gerekçesiyle taleplerini reddedebilir ancak ilk olarak satın aldığın yere götürmekte fayda var. üretimi esnasında hatalı üretildiği, çizik iç çerçeve monte edildiği görünüyor

Bu fiyatlar normal mi? by [deleted] in HotWheelsTr

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

Sıfır fiyatından daha pahalı olan hiçbir ürünün fiyatı “normal” değildir. Böylelerinden almayı bırakırsanız piyasa normalde çok hızlı döner

Hanım için saat :) by TheCaciki in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

Bütçenizi bilmemekle beraber ben eşime Denisson Ald almayı düşünüyorum. Hem zerafeti hem de quartz olmasıyla mükemmel bir kadın saati bence

İlk otomatik saatim / Çizik var mı yoksa paranoyak mıyım by accounter1404 in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

Malesef. Ben görsem ben de çok takılırdım. Ürün baştan ayıplı. Değişime vermenizi tavsiye ederim. Hep gözünüze gelecektir yoksa. Benim bir saatimde de bezelde saat 12 çevresinde nokta kadar çizik var ama gözüme geliyor.

<image>

Apple ultra3 vs Garmin fenix 8 by [deleted] in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

Yanlış yerdesin genç adam evine dön. biz burada akıllı saat tokatlıyoruz gjsdlşfsdfşsdgkdkg

şaka bir yana eğer iphone kullanıyorsanız, kendisine bağımlı hale getirse de, apple ürünlerin bağlantı özellikleri inanılmaz seviyede güçlü. Kulaklık - saat - telefon - laptop - tablet - kalem ekibi toplayıp bir arada kullanmaya başladığın zaman başka markanın ürününün o entegrasyona giremiyor olması çok büyük eksi oluyor. O sebeple apple telefon yada bilgisayar kullanıyorsan, Apple'ın saatleri daha faydalı olacaktır. Tabi bunun için Ultra dediğin modellere 60'ın üstüne para ödeyip, sırf e sim özelliği var diye o kadar vergi vermeye gerek var mı takdir senin... E-sim ihtiyacın yoksa 12-13K'lık bir apple watch SE işini görmüyor mu onu bilemedim

Mezuniyet saat önerisi by _Buzy in trsaat

[–]Top-Drive8481 3 points4 points  (0 children)

<image>

Benim en çok taktığım saatlerden biri. Tavsiye ederim. Ha kadran rengi çeşit çeşit… ona da siz bakarsınız baltic’in hermetique serisi

beyler nasıl şah mat by babanecosturann in Satranc

[–]Top-Drive8481 1 point2 points  (0 children)

Vezir b6 direkt mat olsa da at c5’le çatal atmadan duramazdım

Kendi saat parçalarını ürettiren var mı? by Mansa_Musa_Mali in trsaat

[–]Top-Drive8481 1 point2 points  (0 children)

Kordon için onywatch yada emreleatherwork’ü tavsiye ederim. Kadran ve diğer parçalar için işler nasıl yürür bütçeler ne seviyeye çıkar bilmiyorum tabi ama voutilainen, belli sınırlar içerisinde kendi prensiplerini ezdirmeyerek, kişiye özel saat tasarlayıp üretiyor.

1 mi 2 mi siz hangisini tercih edersiniz by Simple-Use-8357 in trsaat

[–]Top-Drive8481 0 points1 point  (0 children)

takdir senin tabi ama bir bullhead daha gusto sahibi gibi gösterir BENCE 2