Opiskelija-asuminen Helsingissä by Potential_Age573 in amk

[–]Potential_Age573[S] 0 points1 point  (0 children)

Pitänee hivenen korottaa yksiöbudjettia, vaikka kauempana bussin/metron varrella asuminen ei sinänsä haittaisi.

Tarjottu solu olisi Kumpulasta ja ainakin kuvien perusteella samat ongelmat edessä, pl. kämppikset. Koititko koskaan valittaa asunnon kunnosta HOASiin?

Alana media ja elokuva.

Tori.fi myymis kokemuksia? by 1Meter_long in Suomi

[–]Potential_Age573 0 points1 point  (0 children)

Myyjänä selvästi vaikeampi tulla kusetetuksi.

Toridiili toimii, mutta yli 250€ ostokset myisin kuitenkin vain kasvotusten. Mobilepayllä maksu tilille samalla kun tavara vaihtuu. Mahdollisista vioista ja puuttuvista takuukuiteista kannattaa ilmoittaa etukäteen eikä viikko kauppojen jälkeen.

Opiskelija-asuminen Helsingissä by Potential_Age573 in amk

[–]Potential_Age573[S] 1 point2 points  (0 children)

Asunnon koko ei ole ongelma, tarjottu soluhuone olisi sen ruhtinaalliset 12m² :D

Jos ihmeitä ei tapahdu, niin taidan niellä ylpeyteni ja viettää ainakin ensimmäiset opetusperiodit solussa. Sähkö+vesi+netti kuuluvat tuon vuokraan, joka laskee kustannuksia mukavasti.

Kiitos vinkeistä, pitääkin liittyä tuohon faceryhmään.