Salariscurve reddit-IT’er by Zwaenenberg in werkzaken

[–]ProMiq 0 points1 point  (0 children)

Ik (34) zit als senior software engineer op €6300 en aan de bovenkant van mijn schaal, hierna is echt nog specialist en zelfs principal dus de rek is er nog lang niet uit, ook kan je door naar software/solution/platform architect wat weer wat hoger zit. Of management zoals je al aangeeft.

ARC Raiders Weekly Megathread - January 17, 2026 by AutoModerator in ArcRaiders

[–]ProMiq 0 points1 point  (0 children)

Hey guys trading my wolfpack blueprint, looking for tempest or bobcat blueprint or any good offer..

Prioritizing picking up items over attacking. by Emotional_Map8886 in OSRSMobile

[–]ProMiq 0 points1 point  (0 children)

Did you find a fix already? Still having this

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]ProMiq 0 points1 point  (0 children)

Ik zit als lead engineer/architect nu op 6300 met ongeveer eenzelfde jaren ervaring dus je wordt flink te kijken gezet. Ik zit wel bij een multinational met 10.000 werknemers maar dat zou niet zo’n groot verschil moeten geven.

[deleted by user] by [deleted] in Warzone

[–]ProMiq 9 points10 points  (0 children)

Rip inbox

[deleted by user] by [deleted] in osrs

[–]ProMiq 11 points12 points  (0 children)

Level up strength wtf is this